متن خبر

فیس بوک می گوید امسال 2 میلیارد دلار به سازندگان محتوا پرداخت کرده است

فیس بوک می گوید امسال 2 میلیارد دلار به سازندگان محتوا پرداخت کرده است

شناسهٔ خبر: 772614 -




آیا سازندگان در فیس بوک خواب هستند؟ اگرچه این شبکه اجتماعی برای AI Shrimp Jesus نسبت به جوانان فریبنده‌تر بوده است، فیس‌بوک در حال تلفیق برنامه‌های کسب درآمد خود در یک مرکز کسب درآمد از محتوای فیس‌بوک است که به سازندگان برای حلقه‌ها، ویدیوها، عکس‌ها و پست‌های متنی طولانی‌تر پاداش می‌دهد. این تغییر می‌تواند سازندگان بیشتری را تشویق کند تا روی پلتفرم کار کنند، زیرا اکنون درک و ردیابی سه فرصت مختلف کسب درآمد: تبلیغات درون جریانی، تبلیغات روی حلقه‌ها و پاداش‌های عملکرد آسان‌تر است.

متا می گوید که سازندگان در فیس بوک امسال بیش از 2 میلیارد دلار درآمد داشته اند و در این مدت، پرداخت ها برای Reels و سایر ویدیوهای کوتاه بیش از 80 درصد افزایش یافته است. از زمانی که فیسبوک در سال ۲۰۱۷ شروع به ارائه فرصت‌های کسب درآمد کرد، این شرکت به بیش از چهار میلیون سازنده پول پرداخت کرده است.

اگرچه قابل توجه است، اما آمار فیس بوک در مقایسه با یوتیوب که 70 میلیارد دلار در سه سال گذشته از طریق برنامه شریک خود به سازندگان پرداخت کرد، هنوز کم رنگ است.

هر جریان درآمد اضافی برای یک سازنده مفید است، اما برخی از ابتکارات متا، مانند برنامه‌های پاداش عملکرد آن، غیرقابل اعتماد هستند. چند سال پیش، زمانی که Reels محصول جدیدتری بود، سازندگان می‌توانستند هزاران دلار در ماه برای دستیابی به اهداف معین تعداد بازدید به دست آورند. اکنون، این پرداخت‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اگرچه از آنجایی که متا Threads را در اولویت قرار می‌دهد، به سازندگان مشوق‌های مالی ارائه شده است تا در آنجا پست کنند. برای فیس بوک، برنامه پاداش در حال حاضر فقط دعوت است.

این هفته، فیس بوک از یک میلیون سازنده که در حال کسب درآمد در فیس بوک هستند دعوت می کند تا به نسخه بتا مرکز کسب درآمد محتوا بپیوندند. سال آینده، سازندگان می‌توانند از طریق یک سیستم ثبت‌نام آزاد به آن بپیوندند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است