متن خبر

فهرست کامل پیش‌شماره‌های خطوط ایرانسل

فهرست کامل پیش‌شماره‌های خطوط ایرانسل

شناسهٔ خبر: 762550 -




همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه کشور، هر کدام دارای طیف گسترده‌ای از پیش‌شماره‌ها هستند. این پیش‌شماره‌ها که معمولاً چهار رقم اول یک شماره تلفن همراه را تشکیل می‌دهند، هویت اپراتور و در برخی موارد، منطقه جغرافیایی را مشخص می‌کنند. در این مطلب از دیجیاتو، به طور ویژه به پیش شماره های ایرانسل، یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای کشور، پرداخته‌ایم. با مطالعه این فهرست جامع، می‌توانید به راحتی شماره مورد نظر خود را با توجه به نیازها و سلیقه‌تان انتخاب کنید.

پیش شماره های ایرانسل

پیش شماره های ایرانسل

ایرانسل به عنوان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور، همچنان در صدر جدول محبوبیت سیم‌کارت‌های اعتباری قرار دارد. حدود ۹۰ درصد از مشترکان ایرانسل از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند که این امر نشان‌دهنده استقبال گسترده کاربران از خدمات این اپراتور است.

یکی از آپشن های متمایز ایرانسل نسبت به سایر اپراتورها، یکسان بودن پیش‌ شماره‌های آن در تمامی استان‌های کشور است. به عبارت دیگر، برخلاف همراه اول که پیش‌ شماره‌های آن براساس استان‌ها تفکیک شده‌اند، تمام سیم‌کارت‌های ایرانسل صرف‌نظر از محل صدور، دارای پیش‌ شماره‌های یکسانی هستند. این یعنی خبری از پیش شماره های ایرانسل استانها یا پیش شماره ایرانسل شهرها نیست.

نوع پیش شماره و استانپیش شماره ایرانسل
دائمی و اعتباری – کل کشور0930
دائمی و اعتباری – کل کشور0933
دائمی و اعتباری – کل کشور0935
دائمی و اعتباری – کل کشور0936
دائمی و اعتباری – کل کشور0937
دائمی و اعتباری – کل کشور0938
دائمی و اعتباری – کل کشور0939
دائمی و اعتباری – کل کشور0901
دائمی و اعتباری – کل کشور0902
دائمی و اعتباری – کل کشور0903
سیم کارت کودک0904
دائمی و اعتباری – کل کشور0905
سیم کارت مودم (TD-LTE)0941
دائمی و اعتباری – کل کشور0900

پیش شماره های جدید ایرانسل

پیش‌شماره ۰۹۰۰ که به سرعت در میان مشترکان ایرانسلی محبوب شد، به عنوان یک خط نسل متمایز شناخته می‌شود. این پیش‌شماره به صورت دائمی و اعتباری عرضه شده و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت رسمی ایرانسل و سایر مراکز فروش مجاز، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

پیش شماره های جدید ایرانسل

یکی از آپشن های پیش‌شماره ۰۹۰۰، وجود شماره‌های رند و خاص در آن است. این پیش‌شماره در سه سطح تک ستاره، دو ستاره و سه ستاره ارائه می‌شود که هر سطح، مزایا و هدایای ویژه‌ای را به همراه دارد. متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند به راحتی به این پیش‌شماره دسترسی پیدا کنند.

ایرانسل برای تشویق مشترکان به خرید پیش‌شماره ۰۹۰۰، بسته‌های متنوعی را در نظر گرفته است. این بسته‌ها شامل هدایای نقدی، بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، و همچنین تخفیفات ویژه بر روی سایر خدمات ایرانسل هستند.

جمع‌بندی

بسیاری از افراد به دنبال شماره‌هایی با ترکیب جذاب و رند هستند تا هویت منحصر به فرد خود را در آن نمایان کنند. علاوه بر این، پیش شماره یک شماره موبایل می‌تواند نشانه‌ای از تعرفه و خدمات مرتبط با آن خط باشد. در این مقاله، ما به طور کامل به تحلیل پیش شماره های ایرانسل پرداخته‌ایم تا شما بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با استفاده از این فهرست ، می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد هر پیش شماره، از جمله تعرفه‌ها، خدمات ویژه و... به دست آورید.

آیا پیش شماره های ایرانسل براساس استان تفکیک شده‌اند؟

تمام سیم‌کارت‌های ایرانسل صرف‌نظر از محل صدور، دارای پیش‌ شماره‌های یکسانی هستند.

پیش شماره جدید ایرانسل چیست؟

پیش‌شماره ۰۹۰۰ که پیش شماره جدید ایرانسل است، به عنوان یک خط نسل متمایز شناخته می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است