متن خبر

فلیپ کارت وارد نبرد تجاری 10 دقیقه ای هند می شود

فلیپ کارت وارد نبرد تجاری 10 دقیقه ای هند می شود

شناسهٔ خبر: 678659 -




بازار تجارت سریع هند که به سرعت در حال رشد است، یک شرکت تازه وارد با جیب عمیق پیدا می کند: Flipkart، بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک هند.

Flipkart شروع به راه اندازی Flipkart Minutes، سرویس تجارت سریع خود، در بخش هایی از بنگالورو کرده است. این سرویس جدید به مشتریان این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از اقلام، از خواربار تا گوشی های هوشمند را در عرض 10 دقیقه به آنها تحویل دهند.

Flipkart، متعلق به Walmart، جدیدترین شرکتی است که وارد بازار تجارت فوری شده است، که با وجود شکست این مدل در بسیاری از بازارهای دیگر، به سرعت در هند نفوذ می کند. این شرکت تجارت الکترونیک برای سفارشات با قیمت 100 روپیه یا 1.2 دلار به مشتریان تحویل رایگان ارائه می دهد.

Flipkart بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد. TechCrunch در ماه مارس گزارش داد که Flipkart در حال کار بر روی یک پیشنهاد تجاری سریع است.

این حرکت در زمانی انجام می شود که بخش تجارت سریع در هند انعطاف پذیری و رشد قابل توجهی از خود نشان می دهد. سهولت تحویل مواد غذایی 10 دقیقه‌ای، مشتریان شهری هندی را برانگیخته است و به نشانه‌های تشویقی برای شرکت‌هایی مانند Blinkit، Zepto، و Swiggy's Instamart که متعلق به Zomato است، منجر شده است. گلدمن ساکس تخمین می زند که Blinkit، بازیگر پیشرو تجارت سریع در هند، در حال حاضر نیمی از شرکت مادر خود Zomato را دارد.

تصویر دقیقه Flipkart: TechCrunch

Flipkart بازار تجارت الکترونیک در هند را رهبری می کند، اما آمازون تسلط قوی تری بر مشتریان شهری هند دارد. به گفته یکی از افراد آشنا، این استارت آپ مستقر در بنگلور، تجارت سریع را راهی برای جلب برخی از مشتریان برتر هندی آمازون می داند.

آمازون، به نوبه خود، علاقه چندانی به ورود به فضای تجارت سریع در هند نشان نداده است، به جای آن بر تحویل همان روز برای اعضای Prime تمرکز کرده و کیفیت محصولات خدمات تحویل "سریع" را در کمپین های بازاریابی خود زیر سوال می برد.

فعالان تجارت سریع، که برای تحویل سریع به صدها انبار کوچک یا «فروشگاه‌های تاریک» در نزدیکی مناطق مسکونی و تجاری واقع شده‌اند، در ماه‌های اخیر به دسته‌های متعددی از جمله مد و لوازم الکترونیکی گسترش یافته‌اند.

تجزیه و تحلیل اخیر TechCrunch نشان داد که بسیاری از اقلام پرفروش آمازون هند در پلتفرم های تجارت سریع در دسترس هستند، به این معنی که این شرکت برخی از تجارت و ترافیک را برای شرکت های تجارت سریع از دست می دهد.

این یک داستان در حال توسعه است. بیشتر برای دنبال کردن.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است