متن خبر

فصل سوم The Bear اولین تریلر کوتاه و تاریخ انتشار در ماه ژوئن در Hulu و Disney Plus برای همه قسمت‌ها را دریافت کرد.

فصل سوم The Bear اولین تریلر کوتاه و تاریخ انتشار در ماه ژوئن در Hulu و Disney Plus برای همه قسمت‌ها را دریافت کرد.

شناسهٔ خبر: 470534 -




جرمی آلن وایت در فیلم خرس
(اعتبار تصویر: Hulu)

من خبرهای خوب و بدی درباره تریلر جدید فصل 3 The Bear دارم. خبر خوب این است که تاریخ پخش فصل سوم را به ما می گوید: ما می توانیم هر قسمت را از 27 ژوئن در Hulu پخش کنیم. خبر بد این است که چیز دیگری به ما نمی گوید.

هشدار اسپویلر فصل 2: ​​همانطور که از تریلر زیر می بینید، کارمی دیگر در یخچال نیست: او به آشپزخانه برگشته و ظاهری بسیار شدید دارد. و این به اندازه ای است که در حال حاضر به دست می آورید. اما در حالی که تریلر اطلاعات زیادی درباره فصل 3 The Bear نمی‌داند، اما در ادامه یکی از بهترین سریال‌های Hulu منتشر می‌شود.

فصل سوم The Bear چه زمانی پخش می شود؟

اگر در ایالات متحده هستید، فصل 3 سریال The Bear تمام 10 قسمت را از 27 ژوئن پخش خواهد کرد. در بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، جبل الطارق، بالکان، سنگاپور، هنگ کنگ و فیلیپین نیز در 27 ژوئن پخش می شود، اما در دیزنی پلاس . و بقیه جهان بعداً این نمایش را دوباره در دیزنی پلاس دریافت خواهند کرد.

جزئیات فصل 3 به خوبی پنهان شده است، اما ما می دانیم که فصل 4 وجود خواهد داشت: که پشت سر هم با فصل آینده فیلمبرداری شده است. و علاوه بر بازیگران بازگشته، ما انتظار داریم چند چهره مشهور دیگر نیز ببینیم: جیمی لی کرتیس، مالی گوردون، باب اودنکرک، ویل پولتر، اولیویا کولمن، سارا پالسون، جان برنتال، و جیلیان جیکوبز همگی در این سریال ظاهر شده اند. بسیار تاثیرگذار بوده است، و مطمئن باشید که هر نماینده در هالیوود برای جذب مشتریان خود در این برنامه فریاد زده است.

اگر قبلاً The Bear را نخورده‌اید، واقعاً آن را توصیه می‌کنم. این یکی از نمایش‌های بسیار مورد علاقه من است که به لطف ترکیب قاتلش از بازیگران عالی و نویسندگی به همان اندازه عالی است، و مملو از جوایز شایسته‌ای شده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

مشارکت کننده

کری مارشال (توئیتر) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه ( توئیتر ) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب را به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب ارائه می دهد. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است