متن خبر

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در ماه جاری یک هدست بی‌سیم جدید Xbox را عرضه می‌کند

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در ماه جاری یک هدست بی‌سیم جدید Xbox را عرضه می‌کند

شناسهٔ خبر: 779597 -




به روز رسانی هدست بی سیم ایکس باکس
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

طبق گزارش‌ها، یک هدست بی‌سیم جدید و گران‌تر Xbox در این ماه عرضه می‌شود.

این بر اساس داده‌کاوی قابل اعتماد «billbil-kun» در Dealabs است که گزارش داده است که مایکروسافت هدست جدیدی به نام «Refresh هدست بی‌سیم ایکس باکس» را در این ماه عرضه خواهد کرد.

ادعا می‌شود که «Refresh هدست بی‌سیم Xbox» در تاریخ 22 اکتبر در اروپا و در 5 نوامبر در ایالات متحده عرضه می‌شود و قیمت آن 109.99 دلار / 99.99 پوند / 163.56 دلار استرالیا خواهد بود.

در مقایسه با هدست بی‌سیم Xbox فعلی در بازار، که برای اولین بار در مارس 2021 عرضه شد، 10 دلار / 10 پوند / 14.87 دلار استرالیا افزایش یافته است.

Billbil-kun ادعا می‌کند که در زمان راه‌اندازی، نسخه سفید رنگی از هدست بی‌سیم جدید وجود نخواهد داشت و داده‌هایی که آنها جمع‌آوری کرده‌اند تنها به یک نسخه سیاه اشاره می‌کند.

دیتامینر گفت: «به غیر از برخی تغییرات جزئی بسته بندی، ما هنوز نمی دانیم تفاوت های طراحی چیست. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که این تفاوت‌ها بسیار کم باشند یا وجود نداشته باشند.»

Billbil-kun اخیراً مجموعه جدیدی از کنترلرهای بی سیم Xbox Series X به نام Ghost Cipher را منتشر کرد که بعداً توسط مایکروسافت اعلام شد.

در کنار کنترلرهای جدید، مایکروسافت مدل‌های جدید ایکس‌باکس را نیز عرضه خواهد کرد، از جمله Xbox Series X با ظرفیت ۲ ترابایت در نسخه ویژه بلک گلکسی جدید، یک Xbox Series X تمام دیجیتالی ۱ ترابایتی در Robot White و یک ترابایت Xbox Series S در Robot. سفید.

هر سه کنسول در 15 اکتبر و همچنین در کشورهای منتخب در 29 اکتبر راه اندازی می شوند. اگر به دنبال خرید یک Xbox Series X یا Xbox Series S جدید هستید، می توانید راهنمای پیش خرید و خرید ما را تحلیل کنید. .

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است