متن خبر

شما می توانید یک مک بوک ایر با قیمت 699 دلار و یک Dell XPS 13 تنها با قیمت 599 دلار تهیه کنید – آیا این بهترین زمان برای خریداران لپ تاپ است؟

شما می توانید یک مک بوک ایر با قیمت 699 دلار و یک Dell XPS 13 تنها با قیمت 599 دلار تهیه کنید – آیا این بهترین زمان برای خریداران لپ تاپ است؟

شناسهٔ خبر: 461152 -




Apple MacBook Air و Dell XPS 13 در زمینه بنفش
(اعتبار تصویر: آینده)

هر دو Apple MacBook Air و Dell XPS 13 لپ‌تاپ‌های ممتاز فوق‌العاده خوبی هستند - و هر دو با برخی از پایین‌ترین قیمت‌هایی که تاکنون دیده‌ایم به فروش می‌رسند.

به عنوان مثال، والمارت در حال حاضر مک بوک ایر M1 اپل را تنها با قیمت 699 دلار در اختیار دارد که نه تنها یک قیمت بی سابقه است، بلکه 300 دلار ارزان تر از قیمت خرده فروشی اصلی است. البته این یک مدل قدیمی 2020 است، اما این یک معامله عالی برای دستگاهی است که هنوز هم برای اکثر کاربران در سال 2024 توانایی بیشتری دارد.

در فروشگاه رسمی Dell، می‌توانید یک XPS 13 مدل 2022 را تنها با قیمت 599 دلار خریداری کنید - که با توجه به سطح بالای این لپ‌تاپ ویندوزی تقریباً باورنکردنی است. این مدل با حاشیه‌های بسیار نازک صفحه‌نمایش و شاسی آلومینیومی فوق‌العاده در حال حاضر یک خرید عالی است - فقط بدانید که پیکربندی آن با SSD 256 گیگابایتی (مانند مک بوک M1 در بالا) است.

دو معامله خوب برای لپ تاپ

اما در حال حاضر کدام معامله بهتر است؟

Apple MacBook Air (M1,2020)

(اعتبار تصویر: آینده)

ویندوز در مقابل MacOS - این یک میدان نبرد است که تا زمانی که کامپیوترها یک چیز بوده اند وجود داشته است. در سال 2024، هر دو اکوسیستم پشتیبانی باورنکردنی از برنامه، رابط های عالی و فضای زیادی برای ارتقاء در خط ارائه می دهند. پس ، به طور واقع بینانه، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد که کدام یک برای شما بهتر است.

همانطور که گفته شد، ما MacBook Air M1 را به عنوان یک گزینه باورنکردنی برای اکثر مردم در حال حاضر مشخص می کنیم. محصولات اپل به طور سنتی به دلیل ارزش خود شناخته نشده اند، اما این مک بوک M1 در حال حاضر به سختی به اندازه برخی از مدل های بازسازی شده و دست دوم گران است. این به سادگی یک تن لپ تاپ برای پول است.

نه تنها این، بلکه چیپست M1 داخل مک‌بوک ایر بسیار کارآمد است، که نه تنها به عمر باتری عالی کمک می‌کند، بلکه طراحی منحصربه‌فردی بدون فن دارد که تقریباً بی‌صدا است. از نظر عملکرد، فاصله زیادی بین این دو لپ تاپ وجود نخواهد داشت، اما Air به طور کلی عمر باتری بهتری را ارائه می دهد.

با تمام آنچه گفته شد، هر دوی این لپ تاپ ها فوق العاده، قدرتمند و مهمتر از همه ارزان هستند. اگر بودجه شما حدود 600 تا 700 دلار است، نمی توانید با هیچ کدام از این گزینه ها اشتباه کنید.

می خواهید ببینید چه چیز دیگری در این هفته در دسترس است؟ برای توصیه های بیشتر به صفحات معاملات لپ تاپ و معاملات مک بوک ما مراجعه کنید .

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، مأموریت شخصی خود را به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او عاشق عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای است یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است