متن خبر

شماره مدل حلقه گلکسی سامسونگ فاش شده به گزینه های اندازه اشاره دارد

شماره مدل حلقه گلکسی سامسونگ فاش شده به گزینه های اندازه اشاره دارد

شناسهٔ خبر: 466330 -




نمونه اولیه حلقه گلکسی سامسونگ
نمونه اولیه حلقه گلکسی سامسونگ (اعتبار تصویر: سامسونگ)

Samsung Galaxy Ring رسما معرفی شده است، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد آن نمی دانیم - از جمله اینکه چقدر قیمت دارد و چه زمانی به فروش می رسد - اما اکنون افشای حلقه گلکسی جدید ایده ای در مورد آن به ما می دهد. گزینه های اندازه ای که در دسترس خواهند بود.

تیم راهنمایی‌کنندگان GalaxyClub (از طریق Android Authority ) می‌گویند که توانسته‌اند هشت شماره مدل را برای Galaxy Ring تأیید کنند: SM-Q500، SM-Q501، SM-Q502، SM-Q505، SM-Q506، SM- Q507، SM-Q508، و SM-Q509.

حداقل هشت گزینه اندازه را پیشنهاد می‌کند – اما متوجه خواهید شد که در آن فهرست برای ورودی‌های SM-Q503 و SM-Q504 جا وجود دارد، پس ممکن است در نهایت به 10 عدد برسیم. با این حال، 9 اندازه حلقه استاندارد ایالات متحده وجود دارد (از 5 عدد) تا 13) که انتظار داریم که حلقه گلکسی با آن مطابقت داشته باشد ، پس کاملاً مشخص نیست که نوع دهم در کجا قرار می‌گیرد.

این امکان وجود دارد که شماره مدل های بیشتری در آینده وجود داشته باشد، و این می تواند اندازه های مختلفی را برای مردان و زنان پوشش دهد. هر گزینه ای که در نهایت وجود داشته باشد، مطمئناً باید مدل حلقه گلکسی متناسب با هر اندازه انگشت وجود داشته باشد.

ردیابی خواب پیشرفته

سامسونگ اولین بار گلکسی رینگ را در ژانویه معرفی کرد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

ما توانستیم زمانی را با نمونه اولیه حلقه گلکسی در MWC 2024 در ماه فوریه بگذرانیم، پس از اینکه سامسونگ ماه قبل از این حلقه هوشمند دست انداخت. 9 سایز در آنجا به نمایش گذاشته شد که کوچکترین آنها 2.3 گرم وزن داشت.

با این حال، در آن مرحله سامسونگ بيان کرد که هنوز در حال "تصفیه" دستگاه است و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه کاربران ممکن است در مورد اندازه مناسب برای آنها تصمیم بگیرند، به ما داده نشد. برای مثال، با حلقه Oura ، قبل از خرید، راهنمای اندازه‌گیری از طریق پست برای شما ارسال می‌شود.

به گفته سامسونگ، سلامت و تناسب اندام به وضوح تمرکز اصلی حلقه گلکسی سامسونگ خواهد بود، به ویژه از نظر ردیابی خواب: ضربان قلب در حالت استراحت، تعداد تنفس، حرکات شبانه و تأخیر خواب همگی یک شبه اندازه گیری می شوند. دستگاهی که پوشیدن آن در رختخواب راحت تر از ساعت هوشمند است.

ما باید در مورد قیمت و سایر جزئیات در رویداد راه اندازی Unpacked سامسونگ در ماه ژوئیه بشنویم، و پیش بینی می شود این دستگاه در ماه آگوست به فروش برسد - این دستگاه قبلاً در برخی از برنامه های سامسونگ نشان داده شده است و اشاره می کند که ورود آن چندان دور نیست.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است