متن خبر

شمارش معکوس نهایی: 2 روز تا شروع TechCrunch Disrupt 2024 و افزایش قیمت بلیط

شمارش معکوس نهایی: 2 روز تا شروع TechCrunch Disrupt 2024 و افزایش قیمت بلیط

شناسهٔ خبر: 799762 -




تنها 2 روز تا یکی از مورد انتظارترین رویدادهای فناوری سال فاصله داریم!

سانفرانسیسکو در شرف برق رسانی به جامعه جهانی فناوری است. به جمعیت در Moscone West از 28 تا 30 اکتبر (و در تمام هفته) بپیوندید تا بهترین‌های Silicon Valley برای TechCrunch Disrupt 2024 گرد هم آیند.

فقط دو روز مانده به صرفه جویی! اکنون ثبت نام کنید تا 400 دلار از بلیط خود تخفیف بگیرید یا دو بلیط Expo+ را با نصف قیمت یکی با مجوز Expo+ 2-for-1 بگیرید. با باز شدن درهای Disrupt در 28 اکتبر، قیمت ها افزایش می یابد.

همین حالا کارت تخفیف دار خود را قفل کنید.

به گردهمایی فناوری نهایی بپیوندید

با بیش از 10000 مبتکر و رهبر VC ارتباط برقرار کنید

برای فرصت‌های بی‌نظیر برای اتصال، همکاری و ایجاد شراکت‌های پایدار به 10000 آینده‌نگر فناوری، بنیان‌گذاران استارت‌آپ و رهبران VC بپیوندید.

بیش از 350 استارت آپ را کشف کنید

وارد سالن اکسپو شوید تا آینده فناوری را تجربه کنید زیرا بیش از 350 استارت آپ نوآوری های پیشگامانه خود را از سراسر جهان به نمایش می گذارند. همچنین می‌توانید منتظر این باشید که این استارت‌آپ‌ها ایده‌های خود را در قالب‌های پویا و سریع به ویراستاران TechCrunch و شرکت‌کنندگان در Pitch Showcase Stage در سالن اکسپو ارائه کنند.

از بیش از 250 غول صنعت بینش به دست آورید

با تمرکز بر بخش‌های کلیدی چشم‌انداز فناوری: هوش مصنوعی، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز، فین‌تک، SaaS و فضا، بینش‌های انحصاری کارشناسان صنعت پیشرو را در شش مرحله تخصصی کشف کنید.

AC Charania، فن‌شناس ارشد آژانس، ناسا

الکس پال و درو تاگارت از The Chainsmokers، هم بنیانگذاران و شرکای MANTIS Venture Capital

اشتون کوچر، یکی از بنیانگذاران، Sound Ventures

بریجیت مندلر، مدیرعامل نورث وود اسپیس

کالین کپرنیک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Lumi

دنیس لباسر، مدیر عامل، اسلک

ارین و سارا فاستر، بنیانگذاران و شرکای عمومی، سرمایه گذاری بیش از حد

مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز

Matt Mullenweg، یکی از بنیانگذاران، وردپرس و مدیر عامل، Automattic

Vinod Khosla، بنیانگذار، Khosla Ventures

با بقیه سخنرانان ما آشنا شوید

در بیش از 200 جلسه غواصی عمیق شرکت کنید

در جلسات پرسش و پاسخ تعاملی 50 دقیقه‌ای و بحث‌های میزگرد 30 دقیقه‌ای شرکت کنید، جایی که رهبران صنعت با چالش‌های مهم در چشم‌انداز فناوری که به سرعت در حال تغییر است، مقابله می‌کنند. برای جزئیات بیشتر در مورد این جلسات، دستور کار در حال گسترش ما را کاوش کنید.

شاهد نبرد شدید راه اندازی باشید

هیجان را تجربه کنید زیرا 20 استارتاپ برتر انتخاب شده در مسابقه Startup Battlefield 200 در Disrupt Stage با هم رقابت می کنند و برای یک جایزه 100000 دلاری بدون سهام و کاپ مورد علاقه Disrupt Cup رقابت می کنند. VC های رده بالای رقابت را قضاوت می کنند و بازخورد ارزشمندی را در مورد آنچه برای ایجاد یک استارتاپ موفق لازم است ارائه می دهند. در این مسابقه هیجان انگیز درس های ارزشمندی را از مدعیان برتر کشف کنید.

فرصت های شبکه ای پیشرفته

فراتر از شبکه‌سازی معمولی در سرتاسر محل برگزاری، ارتباطات خود را با برنامه Braindate ارتقا دهید، که به شما امکان می‌دهد موضوعاتی را برای بحث‌های معنادارتر ایجاد یا کاوش کنید. برای گفتگوهای 1:1 یا گروهی کوچک، شخصاً در سالن Networking Lounge که توسط Braindate در سطح 2 طراحی شده است، ملاقات کنید.

60+ رویدادهای جانبی قبل و بعد از ساعت کاری

انرژی Disrupt 2024 را با پیوستن به رویدادهای جانبی که در تمام هفته در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، زنده نگه دارید. از کارگاه‌ها و مهمانی‌های کوکتل گرفته تا دویدن صبحگاهی و میت‌آپ‌ها، فعالیت‌هایی وجود دارد که همه می‌توانند از آن لذت ببرند!

قبل از افزایش نرخ ثبت نام کنید

این شانس را داشته باشید که تا 400 دلار در بلیط خود صرفه جویی کنید! همچنین می‌توانید از قرارداد Expo+ 2-for-1 ما لذت ببرید، که به شما امکان می‌دهد فقط با نیمی از هزینه یک مجوز +Expo، یک +1 بیاورید. این پیشنهادات با زمان محدود در 27 اکتبر ساعت 23:59 به وقت محلی به پایان می رسد و با شروع رویداد در 28 اکتبر، قیمت بلیط افزایش می یابد.

بلیط تخفیف خورده خود را همین حالا تضمین کنید.

TechCrunch Disrupt 2024

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است