شرکت Kudos با پشتوانه Shark Tank 3 میلیون دلار دیگر برای پوشک های یکبار مصرف سالم تر و پنبه ای جمع آوری می کند.


از آخرین باری که آمریتا سایگال با TechCrunch در مورد شرکت پوشک یکبار مصرف خود Kudos صحبت کرد، خیلی تغییر کرده است.
در آن زمان، این شرکت که در سال 2021 راه اندازی شد، افزایش دانه 2.4 میلیون دلاری را اعلام کرد و در مورد اینکه اولین شرکت تولید پوشک یکبار مصرف کودک است که از 100٪ پنبه به جای پلاستیک معمولی استفاده می کند، صحبت کرد. از آن زمان، این شرکت اولین شرکت پوشک بود که برنده جایزه نوآوری برتر صنعت بهداشت شخصی شد. قراردادی به نام «مخزن کوسه» از مارک کوبان جلب کرد و کوسه، گوئینت پالترو و سایگال مهمان آن زمان به ما گفتند که کودوس تنها در 12 ماه گذشته بیش از 20 میلیون پوشک فروخته است.
پس جای تعجب نیست که او امروز بازگشته است تا ۳ میلیون دلار بودجه جدید را اعلام کند، این بار با سرمایه گذارانی مانند Precursor Ventures، Xfund، و Oversubscribed Ventures. سایگال در مورد تقاضا برای محصولش به ما گفت: «مصرفکنندگان نسبت به استفاده از دلارهای خود برای محصولات پایداری که قرار گرفتن در معرض مضر برای فرزندشان و سیاره زمین را به حداقل میرسانند، بسیار آگاهتر هستند.
او او میگوید Kudos تنها پوشک یکبار مصرف معمولی است که 100% پنبه پوشانده شده است، زیرا همه پوشکهای یکبار مصرف دیگر هنوز با پلاستیک پوشانده شدهاند، "که میتواند حاوی مواد شیمیایی مضری باشد که میتواند در پوست جذب شود." او بيان کرد که برخی دیگر حاوی ابریشم مصنوعی بامبو هستند که «در واقع بهشدت به گونهای فرآوری شده است که برای محیط زیست سمی است». پوشک یکی از بزرگترین اقلام مصرفی است که در محلهای دفن زباله یافت میشود، به طوری که نوزاد به طور متوسط هزاران مورد از آنها را قبل از اینکه آموزش ببیند از بین میبرد. او گفت: "من خودم به عنوان یک مادر جدید، مسئولیت واقعی ایجاد تغییر در اینجا را احساس می کنم." "من می دانم که ما می توانیم بهتر عمل کنیم."
استارتآپهایی مانند Kudos که محصولات روزمره را بدون مواد شیمیایی سمی که در طول تاریخ در آنها یافت میشود، بازسازی میکنند، بهطور پیوسته افزایش یافته است. گاهی اوقات شرکتهای بزرگ به دلایل صرفهجویی در هزینهها به محصولات قدیمی میچسبند، اما کادو او میگوید در صنعت پوشک، نامهای بزرگ صرفاً به استفاده از تامینکنندگان و تجهیزات مشابه چسبیدهاند، که بسیار آسانتر از ایجاد یک پوشک جدید است. بیش از سه سال تحقیق و توسعه برای ایجاد فناوری جذب آن طول کشید.
او ادامه داد: «کار با پنبه به روشی که کودوس انجام میدهد سخت است، به روشی کاملاً جدید و تجهیزات ویژهای نیاز دارد که میتواند به جای پلاستیک، فیبر طبیعی پنبه را کنترل کند.»
تا به امروز، این شرکت 6.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است، که این آخرین جریان نقدی به عنوان یک دور توسعه بذر خدمت می کند. سرمایه گذارانی که در این دور اخیر آمده بودند به وضوح مشکلی را که سایگال به دنبال حل آن بود درک کردند.
سارا فاستر، یکی از بنیانگذاران Oversubscribed Ventures، به TechCrunch گفت: "بیشتر والدین حتی متوجه نمی شوند که بسیاری از پوشک های موجود در بازار حاوی یک دسته کامل پلاستیک است که کودک آنها را لمس می کند." این می تواند باعث ایجاد بثورات پوشک شود و منجر به تعدادی دیگر از مشکلات سلامتی شود. آمریتا و تیمش زمان زیادی را صرف اختراع هر چه بیشتر پوشک کردهاند و اطمینان حاصل میکنند که بچههای کادوس در تمام طول روز در پلاستیک نمینشینند.
براندون فارول، یک شریک عمومی در Xfund، به این موضوع اضافه کرد: «وقتی دخترمان 16 ماه پیش به دنیا آمد، ما به مشتریان ستایش تبدیل شدیم - و این باعث شد که من بیش از پیش به این که اولین سرمایهگذار آمریتا هستم افتخار کنم، و حتی مشتاقتر از دو برابر شدن در این دور،» او گفت. "رشد درآمد و مشتریهای مکرر و هیجانزده کودوس میدانند که ما میدانیم: والدین میتوانند بهترینها را به نوزادان خود بدهند، در حالی که نقش خود را برای پاک نگه داشتن محلهای دفن زباله از پلاستیکهای مضری که در طبیعت تخریب نمیشوند انجام میدهند."
Saigal بيان کرد Kudos از این پول برای گسترش ردپای خود برای جذب مشتریان جدید استفاده خواهد کرد. این شرکت اشتراک های ماهانه را با امکان خرید یک بار ارائه می دهد.
سایگال بيان کرد که این شرکت آماده گسترش به بازار پوشک های گسترده تر است و به عنوان مثال، پوشک بزرگسال ایجاد می کند. هدف این است که روزی یک پوشک کاملاً قابل کمپوست ایجاد کنیم.
جدا از نوآوری بیشتر، او همچنین بدش نمیآید که مقررات بیشتری در این فضا ببیند، چیزی شبیه به ممنوعیت برخی پلاستیکهای یکبار مصرف توسط اتحادیه اروپا. او امیدوار است که مصرف کنندگان بیشتری به استفاده از پوشک های سازگار با محیط زیست روی بیاورند و بيان کرد که این می تواند جرقه ای در صنعت ایجاد کند که می تواند جهان را تغییر دهد.
او گفت: «هرچه پذیرش گستردهتر باشد، بیشتر میتوانیم بر صنعت فشار بیاوریم تا عرضه مواد طبیعی را افزایش داده و هزینهها را کاهش دهیم.» "وقتی بتوانیم به این نقطه برسیم که مواد طبیعی به اندازه مواد پلاستیکی مقرون به صرفه هستند، یک تغییر واقعی بازی خواهد بود."
ارسال نظر