متن خبر

شایعه شده است که متا هدست واقعیت مجازی پیشرفته بعدی خود را لغو کرده است – و Vision Pro ممکن است مقصر باشد.

شایعه شده است که متا هدست واقعیت مجازی پیشرفته بعدی خود را لغو کرده است – و Vision Pro ممکن است مقصر باشد.

شناسهٔ خبر: 709233 -




متا کوئست پرو
The Meta Quest Pro (اعتبار تصویر: آینده)

به نظر می‌رسد متا تصمیم گرفته است هدست واقعیت ترکیبی پیشرفته‌ای را که در خط لوله قرار داده بود که احتمالاً جانشین Meta Quest Pro است – لغو کند تا حدی به دلیل عملکرد فروش پایین Apple Vision Pro .

این به گفته خودی های متا در گفتگو با The Information (از طریق The Verge ) است. پیش از این تصور می شد که این دستگاه، که نام رمز داخلی آن La Jolla (محله ای در کالیفرنیا) بود، در سال 2027 روشنایی روز را خواهد دید.

اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا در مورد این گزارش پست کرده است و گفته است که این شرکت "نمونه های اولیه بسیاری در حال توسعه در همه زمان ها دارد" و تصمیماتی مانند این رایج است. بوسورث گفت: «ما با برخی پیش می رویم، از برخی دیگر عبور می کنیم.

از این رو، به نظر می‌رسد متا همچنان به واقعیت مجازی، واقعیت گفت ه، و به طور کلی دستگاه‌های واقعیت ترکیبی متعهد است – و در واقع ما انتظار داریم که ماه آینده شاهد عرضه یک هدست مقرون‌به‌صرفه دیگر در قالب Meta Quest 3S باشیم.

کاهش هزینه

بخشی از دلیل لغو، بر اساس گزارش The Information، این است که هدست از نمایشگرهای گران‌قیمت میکرو OLED استفاده می‌کرد و رسیدن به هدف قیمت زیر 1000 دلار (یعنی حدود 755 پوند / 1470 دلار استرالیا) را بسیار دشوار می‌ کرد. ).

با این حال، به نظر می رسد که واکنش مصرف کننده به 3499 دلار / 3499 پوند / 5999 دلار استرالیا Vision Pro نیز در این تصمیم نقش داشته است. حتی افرادی که هدست اپل را خریداری می کنند اغلب آن را پس می دهند و گزارش هایی مبنی بر توقف توسعه Vision Pro 2 وجود دارد.

دستگاه مورد بحث ممکن است Meta Quest Pro 2 باشد: این قطعه سخت افزاری است که ما در مورد آن چیز زیادی نشنیده ایم، اما صحبت این بود که ال جی می توانست در ساخت صفحه نمایش های OLED خود نقش داشته باشد . نام رمز La Jolla قبلاً نیز در شایعات مطرح شده بود .

نکته دیگری که در تصمیم گیری تاثیرگذار است ممکن است عدم موفقیت Meta Quest Pro 999.99 دلار / 999.99 پوند / 1729.99 دلار استرالیا باشد - حداقل در مقایسه با ارزانتر Meta Quest 3 که تعداد قابل توجهی طرفداران پیدا کرده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است