متن خبر

شایعه شده است که سیری در iOS 18 به لطف هوش مصنوعی «مکالمه تر و همه کاره تر» است

شایعه شده است که سیری در iOS 18 به لطف هوش مصنوعی «مکالمه تر و همه کاره تر» است

شناسهٔ خبر: 471072 -




یک آیفون روی پس‌زمینه آبی <a href= که نشان سیری را نشان می‌دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee.jpg">
برای سیری هوشمندتر آماده شوید (اعتبار تصویر: اپل)

با نزدیک شدن به رویداد WWDC 2024 اپل و همراهی iOS 18 ، گمانه زنی ها در مورد اینکه اپل چه نوع ویژگی های هوش مصنوعی را معرفی می کند در حال افزایش است – و یک گزارش جدید چند سرنخ مهم دیگر را به ما می دهد.

این گزارش از نیویورک تایمز (از طریق MacRumors ) می‌آید و او میگوید که نسخه ارتقا یافته سیری در iOS 18 مرکزی خواهد بود. ظاهراً بیش از یک سال است که تلاش‌ها برای تبدیل کردن سیری به رقیب توانمندتر ChatGPT انجام شده است.

به گفته NYT، سیری جدید و بهبود یافته "مکالمه تر و همه کاره تر" خواهد بود - و در ادامه چت ها بهتر از پاسخ دادن به یک سوال در یک زمان است. گفته می شود که اپل منابع اضافی را به سمت توسعه سیری سوق داده است که بخشی از دلیل رها شدن Apple Car بود.

با این حال، این گزارش او میگوید سیری مستقیماً با چت ربات ChatGPT رقابت نمی‌کند: در عوض، در کارهایی که قبلاً انجام می‌دهد، از جمله تایمرها، قرار ملاقات‌های تقویم و فهرست‌ها، بهتر خواهد شد. دستیار دیجیتال همچنین می‌تواند پیام‌های متنی را خلاصه کند (که قبلاً نکاتی در مورد آن شنیده‌ایم).

ورودی و خروجی هوش مصنوعی

این استراتژی هوش مصنوعی اپل است: الف) LLM روی دستگاه (در خانه) ب) LLM مبتنی بر ابر (در خانه) ج) چت بات (مطمئناً OpenAI، شاید گوگل). اپل در حال ساخت ربات چت خود نیست، اما می‌داند که بازار آن را می‌خواهد، پس برای آن به جای دیگری می‌رود. این همان کتاب بازی جستجو است. https://t.co/XQrv57jylY 12 مه 2024

تحلیل شایعات مختلف اپل مرتبط با هوش مصنوعی که در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان می شنویم کمی دشوار است. تنها چیزی که ما به طور قطع می دانیم این است که اپل مشتاق هوش مصنوعی است و برخی از اطلاعیه های مهم را در اختیار دارد.

مارک گورمن از بلومبرگ، یکی از مطمئن‌ترین راهنمایی‌کنندگان اپل، در رسانه‌های اجتماعی درباره نحوه عملکرد این ارتقاها پست کرده است: اپل در حال توسعه LLM‌های داخلی خود (مدل‌های زبان بزرگ) برای کارهای محلی، روی دستگاه و برای پردازش ابری است. گورمان می گوید.

سپس یک ربات چت شخص ثالث را در نرم افزار خود ادغام می کند: یا ChatGPT از OpenAI یا Google Gemini، همانطور که قبلاً شنیده ایم . گورمن او میگوید "این همان کتاب بازی جستجو است" - پس در حالی که سیری می‌تواند در وب جستجو کند، اپل برای انجام کار جستجوی واقعی با گوگل شراکت دارد. منتظر چیزی مشابه با هوش مصنوعی باشید.

در آنجا همپوشانی های زیادی وجود دارد، زیرا اگر اپل در حال توسعه LLM های خود باشد، لزوماً به کمک اضافی از OpenAI یا Google نیاز ندارد – پس دقیقاً مشخص نیست که یک سرویس از کجا شروع می شود و سرویس دیگر از کجا خاتمه می یابد. امیدواریم همه چیز در WWDC 2024 که در 10 ژوئن برگزار می شود مشخص شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است