متن خبر

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 25 و اس 26 دارای دوربین اصلی مشابه با گلکسی اس 24 هستند

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 25 و اس 26 دارای دوربین اصلی مشابه با گلکسی اس 24 هستند

شناسهٔ خبر: 761091 -




سری گلکسی اس 24 سامسونگ
Galaxy S24 (در مرکز)، Galaxy S24 Plus (در مرکز) و Galaxy S24 Ultra (راست) (اعتبار تصویر: سامسونگ)

شاید زمان آن رسیده باشد که انتظارات خود را از نظر ارتقاء دوربین برای سامسونگ گلکسی اس 25 ، که در سال 2025 عرضه می شود، و گلکسی اس 26، در سال 2026 کاهش دهید: آخرین شایعه این است که این تلفن ها با تنظیمات دوربین اصلی مشابه سامسونگ فعلی عرضه می شوند. گلکسی اس 24 .

شایعه مورد بحث از سوابق شناخته شده Ice Universe است که سابقه قوی در مورد پیش بینی های سامسونگ دارد. سنسور دوربین اصلی مورد بحث یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی است.

در واقع، سامسونگ از زمانی که Samsung Galaxy S22 در سال 2022 عرضه شد، از این سنسور برای دوربین اصلی پشتی استفاده کرده است. اگر این شایعه درست باشد، به این معنی است که برای چهار سال متوالی هیچ ارتقای برای مهم ترین جزء دوربین وجود ندارد.

سامسونگ به خوبی می تواند استدلال کند که پیشرفت های نرم افزاری آن را جبران می کند، در حالی که دوربین های ثانویه (در حال حاضر سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی، 1/3.94 اینچی و سنسور اولتراواید 1/2.55 اینچی 12 مگاپیکسلی) ممکن است به طور جداگانه ارتقا پیدا کنند - اما هنوز هم یک نقشه راه نسبتاً ضعیف برای سریال خواهد بود.

چرخه ارتقاء

متأسفانه، سامسونگ تصمیم گرفت به استفاده از همان سنسور در S25 و حتی S26 ادامه دهد. ناامید. https://t.co/wYAdxS98W1 21 سپتامبر 2024

در حالی که ارتقاء قابل توجه دوربین گوشی در سال به سال در حال حاضر نادر است، اگر این امر همانطور که پیش بینی می شد انجام شود، سامسونگ در معرض خطر عقب ماندن از این مشخصات خاص قرار می گیرد. به عنوان مثال، گوگل پیکسل 9 جدید با سنسور دوربین اصلی با درجه بندی 50 مگاپیکسلی و اندازه 1/1.31 اینچ عرضه می شود.

هرچه سنسور بزرگتر باشد، نور بیشتری می‌تواند به داخل بکشد و عکس‌های به‌دست‌آمده (حداقل در تئوری) بهتر خواهد بود. برای بهبود ظاهر تصاویر فراتر از محدودیت‌های سخت‌افزاری، فقط می‌توانید فریبکاری و دستکاری هوش مصنوعی زیادی انجام دهید.

در ماه ژوئن، منبع دیگری پیشنهاد کرد که تغییر چندانی در دوربین گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس در سال آینده ایجاد نخواهد شد . با این حال، ممکن است آنها با رم بیشتری برای کمک به پردازش هوش مصنوعی مجهز شوند.

اگر به دنبال دوربین های بهتر در سال 2025 هستید، ممکن است به جای آن به سراغ Galaxy S25 Ultra بروید. شایعه شده است که آن مدل خاص به‌روزرسانی‌های قابل توجه دوربین را دریافت می‌کند، البته به جای دوربین اصلی، به دوربین‌های عقب ثانویه ارتقا یافته است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است