متن خبر

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به ارتقای دوربین بزرگی دست یافته است

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به ارتقای دوربین بزرگی دست یافته است

شناسهٔ خبر: 474953 -




دوربین های سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا
Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

قبلاً در مورد Samsung Galaxy S25 - که در ژانویه 2025 عرضه می شود - و به ویژه در مورد مدل Ultra، صحبت های زیادی وجود داشته است. اکنون یک افشای جدید نشان می‌دهد که گران‌ترین گوشی در این محدوده برای ارتقاء چشمگیر دوربین در خط تولید قرار دارد.

این از یک افشاکننده معتبر اطلاعات Ice Universe در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo (از طریق Android Authority ) می‌آید. به گفته ی سازنده، چهار دوربین در پشت Ultra وجود خواهد داشت.

این دوربین ها ظاهراً یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر، یک دوربین تله فوتو ثانویه 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض خواهند بود.

به بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra ما بروید و خواهید دید که این دو دوربین آخری هستند که قرار است برای سال 2025 ارتقا پیدا کنند: به ترتیب از یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3 برابر) و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی. این از نظر تعداد مگاپیکسل بسیار پرش است.

دوربین ها و مشخصات

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

Galaxy S24 Ultra در ژانویه 2024 عرضه شد (اعتبار تصویر: آینده)

به سختی می توان با اطمینان بيان کرد که این ارتقاهای سخت افزاری چگونه با پیشرفت هایی در ضبط عکس و فیلم مرتبط هستند، اما کیفیت باید در زمینه های مختلف افزایش یابد. برای دریافت داستان کامل باید منتظر رونمایی رسمی سامسونگ باشیم.

افشای اطلاعات قبلی در مورد گلکسی اس 25 اولترا حاکی از آن بود که ممکن است دوربین پشتی آن با لنز سه گانه کاهش یابد، اما به نظر می رسد که ممکن است با تنظیمات لنز چهارگانه همراه شود. مطمئناً آن را از گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس متمایز می کند.

ما همچنین شایعاتی در مورد برخی از مشخصات کلیدی که ممکن است با سری گلکسی S25 ارائه شود، از جمله مدل Ultra شنیده ایم. شاید تعجب آور نباشد که این گوشی ها همچنین با برخی ارتقاءهای قابل توجه هوش مصنوعی نیز همراه هستند.

سرنخ هایی در مورد مسیری که سامسونگ با دوربین های گلکسی اس 25 خواهد رفت، ممکن است با عرضه گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 (و تعداد زیادی از گجت های دیگر سامسونگ)، که ظاهراً در 10 جولای اتفاق می افتد، به دست بیاید. البته تمام اخبار را همانطور که اعلام شده است برای شما خواهد آورد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است