متن خبر

سری Kingdom Hearts پس از سه سال انحصار فروشگاه Epic Games بالاخره به استیم می آید

سری Kingdom Hearts پس از سه سال انحصار فروشگاه Epic Games بالاخره به استیم می آید

شناسهٔ خبر: 473357 -




اسکرین شات های Kingdom Hearts
(اعتبار تصویر: Square Enix / Disney)

سری Kingdom Hearts قرار است سه سال پس از اینکه در ابتدا برای رایانه شخصی پورت شد و به عنوان یک فروشگاه انحصاری Epic Games منتشر شد، روی استیم عرضه شود.

این بازی‌ها که در توضیح تریلر اعلامی آتی که قرار است بعداً امروز در کانال YouTube Square Enix منتشر شود، در تاریخ 13 ژوئن 2024 منتشر می‌شوند. اگرچه جزئیات بیشتری وجود ندارد، توضیحات تأیید می‌کند که این شامل کل "حماسه جستجوگر تاریکی" خواهد بود.

بر اساس آنچه در فروشگاه اپیک گیمز موجود است، به نظر منطقی به نظر می رسد که انتظار داشته باشیم Kingdom Hearts HD 1.2+2.5 ReMIX ، Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue ، و Kingdom Hearts 3 و محتوای دانلودی Re Mind (DLC) آن وارد شوند. پلت فرم همچنین این احتمال وجود دارد که Kingdom Hearts Melody of Memory ، یک اسپین آف از بازی ریتمی که در فروشگاه Epic Games نیز موجود است، منتشر شود.

اگر با سری Kingdom Hearts آشنایی ندارید، دو تا از این عناوین مجموعه‌های بزرگی هستند که حاوی محتوایی از سراسر سری هستند. برای برخی از عناوین بازی بد بو آماده شوید. Kingdom Hearts HD 1.2+2.5 ReMIX شامل: میکس نهایی Kingdom Hearts، Kingdom Hearts Re: Chain of Memories، Kingdom Hearts 385/2 Days، Kingdom Hearts 2 Final Mix، Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix، و Kingdom Hearts Re:Coded است . بازی‌های بسیار افتضاحی هستند، اما ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که Kingdom Hearts 385/2 Days و Kingdom Hearts Re:Coded در قالب سینماتیکی حضور دارند که داستان‌های مربوطه خود را بدون هیچ گونه گیم‌پلی اصلی ارائه می‌کنند.

پیش‌گفتار فصل آخر Kingdom Hearts HD 2.8 سپس شامل Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD ، فیلم Kingdom Hearts x Back Cover و Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep است . اگر همه اینها بسیار گیج کننده به نظر می رسد، اساساً باید با تکمیل همه چیز در Kingdom Hearts HD 1.2+2.5 ReMIX قبل از رفتن به Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue و سپس Kingdom Hearts 3 شروع کنید تا تجربه کامل را داشته باشید.

مجموعه Kingdom Hearts یک همکاری طولانی مدت بین Square Enix و Disney است که عناصری از طیف وسیعی از بازی‌های Square Enix مانند Final Fantasy و آپشن های Disney مانند Toy Story و Frozen را گرد هم می‌آورد. آن‌ها بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند با ساعت‌ها و ساعت‌ها محتوا برای کشف، و اگرچه مهم است که تاکید کنیم که سازگاری در حال حاضر تأیید نشده است، به نظر می‌رسد که برای Steam Deck مناسب هستند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سخت افزار نویس

Dash سخت افزار نویس TechRadar Gaming است. قبل از پیوستن به TechRadar، او یک روزنامه نگار چاپی بود که برای برخی از بزرگترین مجلات بازی بریتانیا از جمله PLAY، Edge، PC Gamer و SFX مقاله می نوشت. اکنون، زمانی که او دستکش‌های چرب خود را روی جدیدترین سخت‌افزار یا گجت بازی نمی‌برد، می‌توان او را در حال بلعیدن جدیدترین دستگاه سوئیچ نینتندو یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است