متن خبر

سریعترین مسیر توسعه دهنده خودآموخته برای رسیدن به شغل توسعه دهنده

سریعترین مسیر توسعه دهنده خودآموخته برای رسیدن به شغل توسعه دهنده

شناسهٔ خبر: 438264 -




امروز صبح وقتی داشتم صبحانه می خوردم، یوتیوب را باز کردم و ویدیویی از توسعه دهنده خودآموخته برایان کش را دیدم:

"سریعترین راه برای یادگیری کدنویسی و در واقع به دست آوردن شغل برنامه نویس" (تاکید با حروف بزرگ مربوط به خودش است. تماشای این ویدیو ۱۱ دقیقه است):

من عاشق تماشای این نوع ویدیوها هستم زیرا:

    آنها الهام بخش هستند، به خصوص زمانی که از طرف کسی می آیند که توصیه های سخت به دست آمده خود را به اشتراک می گذارد.

    من اغلب در معرض رویکردهای جدید و روش های جدید تفکری قرار می گیرم که هنوز به ذهنم نرسیده بود.

ویدیوی برایان ناامید نشد. او پیشینه ای سریع از سفر خود را به اشتراک گذاشت:

"از روزی که شروع به یادگیری کدنویسی کردم، حدود یک سال طول کشید تا اولین شغلم را پیدا کنم. این بدون مدرک علوم کامپیوتر یا رفتن به هیچ کمپ آموزشی بود. اگرچه در نهایت اولین شغلم را پیدا کردم، اما درآمد زیادی کسب کردم. اشتباهاتی که در طول مسیر پیشرفت من را از مبتدی بودن در کدنویسی به واقعاً قابل استفاده بودن کند کرد. "

و سپس بلافاصله به اشتراک گذاری بینش خود در مورد فرآیند یادگیری به کد پرداخت.

پس از انجام یکسری دوره‌های پولی، او آن‌ها را کنار گذاشت و با سر به برنامه درسی اصلی freeCodeCamp رفت، و او او میگوید که آنجا بود که واقعاً شروع به کسب دستاوردهای خود کرد.

من برای دوره‌هایی که در واقع بیشتر از اینکه به من کمک کنند، من را گیج کردند، پول پرداخت کردم. ویدیوهای یوتیوب زیادی را تماشا کردم و مفاهیم زیادی را حفظ کردم که در واقع هیچ ارزشی برای من نداشت. اگر می‌توانستم به عقب برگردم، بسیاری از کارها را متفاوت انجام می‌دادم. برای کاهش زمان برای یادگیری، که پس از آن زمان من را کاهش می دهد تا بتوانم خیلی سریعتر کار پیدا کنم. پس این چیزی است که من در این ویدیو توضیح خواهم داد: ساده ترین راه و سریع ترین راه برای یادگیری نحوه کد کنید تا بتوانید در اسرع وقت برای یافتن شغل تلاش کنید."

او چندین مرحله را برای یادگیری کدنویسی بیان می کند که با انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای تمرکز روی آن شروع می شود:

"در مورد زبانی که می‌خواهید روی آن تمرکز کنید، زبانی که به آن پایبند باشید و ترجیحاً زبانی که تقریباً همه‌کاره است، تصمیم بگیرید. بهتر است روی زبان‌هایی تمرکز کنید که دارای برنامه‌های کاربردی Back-end و Front-end هستند. آنها برنامه هایی خارج از نقش های معمول توسعه وب دارند، که حتی بهتر است. "

برایان توصیه می‌کند که با جاوا اسکریپت یا پایتون شروع کنید زیرا آنها «زبان‌های انعطاف‌پذیری هستند که کاربردهای متفاوتی دارند، از توسعه وب، توسعه نرم‌افزار، یادگیری ماشین، توسعه پلتفرم، علم داده، و توسعه بک‌اند» و فرصت‌های شغلی زیادی دارند.

او پروژه‌های ساختمانی را توصیه می‌کند – به‌ویژه، نوع پروژه‌های هدایت‌شده با مجموعه‌های آزمایشی که اساس برنامه درسی اصلی freeCodeCamp را تشکیل می‌دهند.

"شما قبلاً شنیده اید که تنها راه یادگیری کدنویسی، کدنویسی است. با FreeCodeCamp شما مفاهیم را از سطح بسیار ابتدایی یاد می گیرید، و هر چه بیشتر در طول دوره پیشرفت کنید، مفاهیم شروع به ساختن بر روی یکدیگر می کنند. ، و شروع می کنید به اینکه ببینید چگونه همه چیز به طور کلی با هم کار می کند."

او فراگیران را ترغیب می کند که با وسوسه عجله مبارزه کنند و برای درک واقعی مفاهیم وقت بگذارند. این همچنین به معنای ساختن پروژه‌ها از پایتون ساده یا جاوا اسکریپت بدون استفاده از فریم‌ورک است، پس می‌توانید درک کنید که این پروژه‌ها چگونه واقعاً کار می‌کنند قبل از اینکه ابزارهای قدرت را به کار بگیرید: کتابخانه‌ها و چارچوب‌ها.

او توصیه می کند برای تمرین، و برای نشان دادن مهارت های خود، وب سایت شخصی خود را با نمونه کارها کدنویسی کنید.

او همچنین بر اهمیت یک رزومه با قالب بندی مناسب و غنی از کلمات کلیدی تاکید می کند. این می تواند به شما کمک کند تا از سیستم های ردیابی متقاضی که بسیاری از دپارتمان های منابع انسانی استفاده می کنند عبور کنید.

نکته‌ای که او به آن اشاره می‌کند که من هرگز به آن توجه نکرده‌ام: از گزینه‌های «کاربرد آسان» در سایت‌هایی مانند LinkedIn یا Glassdoor استفاده نکنید. او بیان کرد که در اوایل کار از اینها استفاده می‌کرده است، اما گمان می‌کند که نرخ پاسخ او از سوی کارفرمایان در نتیجه بسیار پایین‌تر بوده است.

در اینجا چند توصیه عالی از برایان وجود دارد که من به طور کامل آنها را نقل می کنم:

"اگر پروژه هایی ساخته اید، GitHub خود را آماده کرده اید، و رزومه خوبی دارید، باید شروع به دریافت چند تماس تلفنی کنید. اکنون که شروع به دریافت این تماس های تلفنی می کنید، می خواهید روی مهارت های نرم خود تمرکز کنید. .

اگر واقعاً بتوانید از مهارت‌های نرم خود استفاده کنید، درهای بیشتری به روی شما باز می‌شود در مقایسه با کسی که همه چیز را از نظر فنی می‌داند، اما شخصیتی ندارد، هیچ انگیزه‌ای ندارد، هیچ علاقه‌ای به هیچ چیز ندارد، و آنها فکر می کنند که فقط به این دلیل که می دانند چگونه کدنویسی کنند، شایسته یک شغل شش رقمی هستند.

پس یک راه آسان برای تفکر در مورد مهارت های نرم این است که مصاحبه کننده شما را به عنوان بخشی از تیم خود ببیند. پس شل شوید و استراحت کنید، به بهترین شکل ممکن به سوالات پاسخ دهید، جوک هایی را اینجا و آنجا انجام دهید، اما واقعاً فقط دوستانه باشید. وقتی با این افراد صحبت می کنید، لبخند بزنید و خوشحال باشید، زیرا اگر با یک استخدام کننده صحبت کنید، اینها برخی از پرانرژی ترین افرادی هستند که در آن شرکت کار می کنند، و دوست دارند ببینند که شما هم همین نوع انرژی و مثبت را دارید. همچنین."

مهمتر از همه، برایان بر پایداری در توسعه مهارت و جستجوی شغل شما تأکید دارد. "شما به نقطه ای خواهید رسید که قابل استخدام باشید و تا زمانی که خیلی زود کار را ترک نکنید، شغلی برای خود پیدا خواهید کرد. "

من با برایان در اینجا ۱۰۰٪ موافقم. من انتظار نداشتم در تمام مدتی که این ویدیو را تماشا می‌کردم سر تکان دهم، اما دقیقاً همین کاری بود که بچه‌هایم را لباس پوشیدم و از در بیرون رفتم تا به مدرسه بروم.

من مشتاقانه منتظر تماشای بیشتر ویدیوهای او هستم و در مورد نحوه رویکرد او به یادگیری کدنویسی و یافتن شغل توسعه دهنده بیشتر بیاموزم. اگر ویدیوی او را جستجو کردید، در کانال او مشترک شوید و برخی از ویدیوهای دیگر او را ببینید.

آموزش کدگذاری و دریافت کتاب شغلی برای توسعه دهنده

و اگر از شخص من راهنمایی بیشتری در مورد این موضوع می خواهید، من یک کتاب کامل در این مورد منتشر کردم و آن را به رایگان در دسترس قرار دادم. کتاب My Learn to Code and Get a Developer Job Book .

کد نویسی مبارک 🏕️

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است