متن خبر

سرعت را فراموش کنید! اپسون کندترین تبلت ویندوزی سال 2024 را روانه بازار کرد – و من فقط یک سوال دارم، چرا از یک CPU قدیمی Celeron در یک تخته 900 دلاری استفاده کنیم؟

سرعت را فراموش کنید! اپسون کندترین تبلت ویندوزی سال 2024 را روانه بازار کرد – و من فقط یک سوال دارم، چرا از یک CPU قدیمی Celeron در یک تخته 900 دلاری استفاده کنیم؟

شناسهٔ خبر: 450088 -




Epson Endeavor JT51
(اعتبار تصویر: اپسون)

اپسون تبلت 10.1 اینچی Endeavor JT51 را برای فروش در ژاپن عرضه کرده است که از سریعترین تبلت موجود در بازار فاصله زیادی دارد. با برچسب قیمت 900 دلاری، ارزان‌ترین هم نیست، که ممکن است باعث شود بسیاری از افراد - از جمله خود من - بپرسند که چرا اپسون تصمیم گرفت آن را به یک CPU قدیمی Celeron N6210 مجهز کند.

Endeavor JT51 برای کاربردهای مختلف، از ورود داده ها در کارخانه ها تا مدیریت موجودی در فروشگاه های خرده فروشی، طراحی شده است. دارای صفحه نمایش 10 نقطه ای چند لمسی WXGA (1280 x 800) است.

در زیر کاپوت، پیکربندی استاندارد شامل 4 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که روی Windows 10 IoT Enterprise 2021 LTSC اجرا می‌شود.

احساس می کنم به سرعت نیاز دارم

فضای ذخیره سازی را می توان تا 1 ترابایت افزایش داد، و اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید – البته نه خیلی بیشتر – می توانید نسخه ای از تبلت را با 8 گیگابایت رم و پردازنده Pentium N6415 خریداری کنید.

پورت ها شامل USB 3.1 Type-C، USB 3.0 Type-C، USB 3.1، اسلات کارت microSD و ورودی/خروجی صدا هستند. همچنین دارای دوربین جلو 2.07 میلیون پیکسل و دوربین پشت 5.03 میلیون پیکسل، Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.1 است.

اپسون طیف وسیعی از امکانات اضافی اختیاری را ارائه می‌کند، از جمله واحد اتصال، پایه شارژ و پایه بازو ، که امکان استفاده انعطاف‌پذیر در تنظیمات مختلف مانند انبارها و سایت‌های تولیدی را فراهم می‌کند. یک صفحه کلید 2 در 1 نیز موجود است.

به نظر می رسد استدلال اپسون برای استفاده از CPU Celeron در سال 2024 به این دلیل است که تبلت را در موقعیت های تجاری که سرعت ضروری نیست به کار می گیرد - نمونه هایی از جمله کنترل موجودی، کار در محل، درمان پزشکی ویزیت در منزل، به عنوان یک روش نیمه خود-خود. ثبت خدمات POS و به عنوان پایانه پذیرش/بلیت. شخصاً نمی‌دانم چرا این شرکت نمی‌تواند پردازنده‌ای قدرتمندتر را در صورتی که خریداران بخواهند از تبلت برای مقاصد پیشرفته‌تری استفاده کنند، جایی که سرعت کمی می‌تواند مفید باشد، استفاده کند. به خصوص با توجه به میزان شارژ آنها برای دستگاه جدید.

Endeavor JT51 با قیمت 133430 ین، تقریباً 900 دلار است و اکنون برای خرید در دسترس است.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است