متن خبر

سرانجام گوگل آماده است تا استفاده از برنامه های Chromebook را آسان تر کند

سرانجام گوگل آماده است تا استفاده از برنامه های Chromebook را آسان تر کند

شناسهٔ خبر: 455637 -




در حال تایپ در Chromebook
(اعتبار تصویر: Brooke Cagle/Unsplash)

اگرچه کاربران بهترین کروم‌بوک‌ها به سه نوع برنامه دسترسی دارند – برنامه‌های وب که از طریق مرورگر کروم اجرا می‌شوند، برنامه‌های موجود در فروشگاه Google Play، و برنامه‌هایی که با استفاده از محیط توسعه لینوکس اجرا می‌شوند، اغلب ممکن است به هم ریخته و پیدا کردن آنها دشوار باشد. با این حال، یک فروشگاه آنلاین کاملاً جدید اکنون این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

به گفته 9to5Google ، به نظر می رسد گوگل ابزار آنلاین App Mall را راه اندازی خواهد کرد که به کاربران کروم بوک کمک می کند تا برنامه های جدید را پیدا کنند. در حال حاضر، App Mall در مرحله آزمایش اولیه است و پشت پرچمی در chrome://flags قفل شده است، اما ما می دانیم که در نهایت این مرکز یک پیوند به یک وب سایت discover.apps.chrome خواهد بود (در حال حاضر این سایت نیست زنده).

تا اینجای کار، می‌توانیم فرض کنیم که این مرکز خرید جدید در ابتدا دارای برنامه‌های اندروید، وب و بازی خواهد بود، زیرا آنها قبلاً در برنامه داخلی «کاوش» گنجانده شده‌اند. بعداً باید ویژگی های دیگر را نیز دریافت کنیم.

اسکرین شات <a href= از ویژگی سیستم عامل کروم" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B5GAgMwDLNCeEUtdL4FFdK.jpg">

(اعتبار تصویر: 9to5Google)

گوگل به بهبود کروم ادامه می دهد

این اپ مال جدید قابلیتی است که مدت هاست از آن گذشته است. در حالی که استفاده از سیستم عامل Chrome مزایای زیادی دارد، سیستم برنامه به راحتی بدترین چیز در سیستم عامل است. با وجود گزینه های فراوان موجود، پیمایش و مکان یابی برنامه هایی که می خواهید بسیار دشوار است. امیدواریم زمانی که این ویترین فروشگاه جدید به روی عموم مردم باز شود، بهبودی بسیار مورد نیاز برای Chrome باشد.

این اولین پیشرفت بزرگی نیست که اخیراً در Chrome انجام شده است. Google قابلیت‌های روی دستگاه را برای Chrome در دستگاه‌های iOS و Android بهبود بخشید تا زمانی که اتصال اینترنت شما در بهترین حالت نیست، نتایج جستجو را نشان دهد. همچنین به این معنی است که هنگام استفاده از حالت ناشناس، پیشنهادهای بهتری دریافت خواهید کرد.

پیشرفت‌های دیگری نیز برای جستجو می‌آیند، از جمله نتایج گذشته که پس از باز کردن مجدد یک برگه، بر جستجوی فعلی شما تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، جستجوی «Japchae» در Google به این معنی است که دفعه بعد که یک برگه جستجوی جدید را باز می‌کنید، آن نتایج جستجو و همچنین پیشنهادات «افراد نیز جستجو می‌کنند» را نمایش می‌دهد.

Google خدمات خود را در همه زمینه ها به روز می کند، چه برای سیستم عامل کروم، جستجوی Google، دستگاه های قابل حمل و موارد دیگر. دیدن خدمات این غول فناوری با بهبود آپشن های دائماً مورد استفاده یا ایجاد آپشن های جدید، بسیار خوب است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده کارکنان محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است