خرید مواد غذایی بهعنوان یک بازی بدون خطوط پرداخت میتواند به لطف تزریق هوش مصنوعی به چرخدستیهای Caper Instacart، یک کار گاه خستهکننده را قابل تحملتر کند. Instacart چرخ دستی های خواربار فروشی هوشمند را با ویژگی های جدید هوش مصنوعی تقویت کرد. آنها یک صفحه نمایش لمسی ارائه می دهند که راهنمایی ناوبری را برای محصولات مورد نظر شما و همچنین توصیه های شخصی، تخفیف ها و حتی راهی برای تبدیل خرید به نوعی بازی گنج یابی ارائه می دهد.
Instacart سبد خرید Caper را ایجاد کرد تا نیاز به خطوط پرداخت را نادیده بگیرد. آنها دارای دوربین، ترازو و سنسورهای دیگری برای ارزیابی اقلام قرار داده شده در داخل آن هستند، در حالی که صفحه نمایش به شما اجازه می دهد تا بدانید که سبد خرید چه چیزی را از قفسه با استفاده از کتابخانه های هوش مصنوعی انویدیا در مورد محصولات و پلت فرم پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه آن بیرون کشیده اید. . حتی قبل از اینکه به جلوی مغازه برسید می توانید همه چیز را بخرید و پس از اتمام کار به سادگی از آن خارج شوید.
با این حال، هوش مصنوعی در سبد خرید جدید چیزهای بیشتری از پرداخت سریعتر ارائه میدهد. آنها با ردیابی موقعیت مکانی بیدرنگ ارائه میشوند تا مکان شما را یادداشت کنند و شما را به آنچه میخواهید بخرید هدایت کنند. میتوانید فهرست مواد غذایی خود را با یک کد QR در برنامه Instacart در سبد خرید آپلود کنید، که سپس آن را روی صفحه نمایش سبد خرید نمایش میدهد. همچنین می تواند همین کار را برای محصولات در فروش که علاقه شما را برانگیخته است انجام دهد و بر اساس موقعیت مکانی شما تخفیف هایی ارائه می دهد.
اگر می خواهید سرگرمی بیشتری در کارهای خرید خود داشته باشید، همیشه گیمیفیکیشن وجود دارد. Caper Cart دارای قابلیتی است که برای اقلام موجود در فهرست خرید شما جویا می شود که انگار در یک بازی ویدیویی هستید. جوایز واقعی نیز وجود دارد. گفت ن یک کالا به سبد خرید میتواند منجر به محصولاتی با تخفیفهای اضافی مرتبط با آنچه میخرید، شود، مانند درصد تخفیف اضافی برای نوشابه هنگام خرید لیوانهای یکبار مصرف. هر چیزی که منجر به خرید بیشتر شود، احتمالاً صاحبان فروشگاه های مواد غذایی را خوشحال می کند، البته، حتی اگر سبد خرید گرانتر از سبد فلزی سنتی باشد.
دیوید مکاینتاش، مدیر فروشگاههای متصل Instacart گفت: «Caper Carts عصر جدیدی را در فروشگاههای مواد غذایی آغاز میکند - خرید را لذتبخشتر میکند و در عین حال تجربهای بینظیر را برای مشتریان، خردهفروشها و برندها ارائه میکند. با صفحهنمایش دیجیتال Caper Cart، ما اکنون تجربهای بینظیر همهکاناله را برای خردهفروشان و برندهای موجود در فروشگاه ارائه میکنیم. اخبار امروز گواهی بیشتری بر این است که چگونه ما واقعاً خرید خواربار فروشی را از یک کار سخت و طاقت فرسا به یک ماجراجویی سرگرمکننده تبدیل میکنیم و به مشتریان تجربهای بینظیر و تعاملی در هر راهروی فروشگاه مواد غذایی میدهیم.»
فروشگاههای مواد غذایی ممکن است سبد خرید را نه تنها برای سریعتر کردن خرید برای مشتریان، بلکه برای گزینه تبلیغاتی روی صفحه که میتوانند برای تبلیغات درون فروشگاهی و توصیههای محصول حمایت شده از برندهای دارای محصولات موجود در فروشگاه استفاده کنند، جذاب بدانند. از این طریق نوعی راهروی خرید تکانه موبایلی ایجاد می کند. بیش از 70 مکان Caper Carts را راه اندازی کرده اند، از جمله فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی مانند Fairway Market، Kroger، و ShopRite، و همچنین فروشگاه های ALDI در اتریش.
ارسال نظر