متن خبر

سام آلتمن از استارتاپ هوش مصنوعی نوجوانان که گردش کار بومی مرورگر را خودکار می کند، حمایت می کند

سام آلتمن از استارتاپ هوش مصنوعی نوجوانان که گردش کار بومی مرورگر را خودکار می کند، حمایت می کند

شناسهٔ خبر: 440511 -




سام آلتمن، پیک XV، و کمک هزینه هوش مصنوعی دانیل گراس و نات فریدمن از جمله حامیان یک استارت آپ هوش مصنوعی هستند که توسط دو نوجوان تأسیس شده است، که هدف آن کمک به کسب و کارها در خودکارسازی گردش های کاری متعدد به روش های ناشناخته قبلی است.

هوش مصنوعی القایی که در سال جاری تأسیس شد، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که گردش‌های کاری خود را به زبان انگلیسی ساده وارد کنند، و متعاقباً دستورالعمل‌ها را به شبه کد در زمان واقعی برای کارهای تکراری متعددی که معمولاً توسط دفاتر پشتی مدیریت می‌شوند، تبدیل می‌کنند.

این پلتفرم همنام نمونه‌های مرورگر مبتنی بر Chromium را می‌چرخاند و از فناوری خود برای خواندن محتوای روی صفحه و کنترل مرورگر مشابه انسان برای تکمیل مراحل مختلف یک گردش کار استفاده می‌کند. آریان شارما، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی هوش مصنوعی القایی، این امر به نمونه های مرورگر اجازه می دهد تا با وب سایت ها تعامل داشته باشند حتی اگر API نداشته باشند.

Zapier یکی از شرکت‌هایی است که پیشگام اقتصاد یکپارچه‌سازی API، اتصال برنامه‌های کاربردی متفاوت، ارائه مسیری به سمت گردش‌های کاری خودکار و کارآمد به کسب‌وکارها است. استفاده این پلتفرم از گردش‌های کاری خودکار مکانیزمی برای ساده‌سازی عملیات و نوآوری در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد، همه اینها بدون نیاز به درک عمیق فرآیندهای فنی. شارمای ۱۸ ساله (در سمت راست در تصویر اصلی)، که با آیوش پاتاک ۱۹ ساله (سمت چپ) استارتاپ را بنیانگذاری کرد، شرط می‌بندد که هوش مصنوعی القایی می‌تواند اقتصاد یکپارچه‌سازی را برای گردش‌های کاری بومی مرورگر ایجاد کند.

گردش کار می تواند فرآیندهای پیچیده و منطق محور، از جمله گفتگوهای احراز هویت دو عاملی باشد. شارما بیان کرد که هوش مصنوعی القایی یک سیستم تعامل دو جهته را اعمال می‌کند و در صورت نیاز، مشارکت انسان را در مراحل خاصی ممکن می‌سازد، در حالی که به طور مستقل بقیه را مدیریت می‌کند.

ما یک محیط مرورگر را در بالای Chromium ساخته‌ایم که برای اجرای گردش کار مستقل طراحی شده است. این حافظه، سیستم فایل، و اعتبارنامه های احراز هویت (ایمیل، شماره تلفن) خود را برای انجام جریان های پیچیده دارد. تا آنجا که من می دانم، ما اولین کسی هستیم که این رویکرد را برای طراحی مجدد مرورگر برای استفاده عامل بومی هوش مصنوعی اتخاذ می کنیم. پس لاگین های پیچیده، ۲fa (ما به صورت خودکار کدهای احراز هویت/اس ام اس ها را پر می کنیم)، دانلود فایل ها، ذخیره و استفاده مجدد از داده ها ممکن است که سایر عوامل مستقل نمی توانند انجام دهند.

برخلاف مدل‌های موجود، که در آن فردی که سعی می‌کند چنین دستورالعمل‌هایی را برنامه‌ریزی کند، ممکن است ساعت‌ها را صرف کارهایی مانند برچسب‌گذاری تمام عناصر HTML کند، هوش مصنوعی القایی نیاز به برچسب‌گذاری دستی را از بین می‌برد. سیستم آن می تواند اطلاعات لازم را از دستورالعمل های انگلیسی تشخیص دهد و به صورت پویا آنها را در صورت نیاز برای ترفندها تنظیم کند.

هوش مصنوعی القایی مطمئناً تنها نیست. به احتمال زیاد در ماه‌های اخیر چندین مفهوم مدرن مشابه اتوماسیون فرآیند روباتیک را در X و Hacker News مشاهده کرده‌اید. اما شارما به عوامل متعددی اشاره کرد که هوش مصنوعی القایی را از دیگران متمایز می کند. او بیان کرد که هوش مصنوعی القایی می تواند چندین کار را به طور همزمان اجرا کند و به عنوان مثال، کاملاً از راه دور است.

شارما گفت: این استارت آپ که در حال حاضر تنها پنج عضو دارد، در هفته های اخیر چند مشتری کوچک تا متوسط ​​را ثبت نام کرده است، از جمله یک شرکت فروش که از هوش مصنوعی القایی برای حضور کارکنان استفاده می کند و در حال کار بر روی بسیاری از موارد استفاده جدید است.

هوش مصنوعی القایی روز سه‌شنبه اعلام کرد که در دور سرمایه‌گذاری اولیه خود ۲.۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و سرمایه‌گذاران آن شامل SignalFire، Untitled Ventures، SV Angel، Superscrypt، Balaji Srinivasan، Julian Weisser، IDEO Colab و Ondeck هستند.

«تعریف RPA 3.0 القایی است. Elaine Zelby از SignalFire در بیانیه ای گفت: آنها نه تنها جهشی بزرگ در ارائه تعامل و کارایی واقعی شبیه انسان انجام می دهند، بلکه دسترسی را با اجازه دادن به کاربران برای توصیف گردش کار خود به زبان طبیعی و اجرای عوامل موازی در هر گردش کار پشتیبان، دموکراتیک می کنند. .

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است