متن خبر

رندرها و مشخصات کامل سری گلکسی تب S10 فاش شد؛ ارتقای جزئی نسبت به قبل

رندرها و مشخصات کامل سری گلکسی تب S10 فاش شد؛ ارتقای جزئی نسبت به قبل

شناسهٔ خبر: 744117 -




انتظار داریم که سامسونگ تبلت‌های جدید خود، سری تب S10، را در ماه میلادی جاری عرضه کند؛ تبلت‌هایی که تاکنون شایعات مختلفی درباره مشخصاتشان به گوش رسیده و از آپدیت‌های جزئی این سری در مقایسه با نسل قبل خبر می‌دهند.

وب‌سایت اندروید هدلاینز در گزارشی رندرها و مشخصات کامل تبلت‌های این سری را با کاربران به اشتراک گذاشته است. ظاهراً سامسونگ نسخه استاندارد 11 اینچی را در این سری کنار گذاشته و فقط به عرضه گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا اکتفا می‌کند.

سری گلکسی تب 10

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، هر ۲ تبلت از نظر ظاهری شبیه نسل گذشته خود هستند. هر مدل این خانواده در ۲ رنگ خاکستری و نقره‌ای پلاتینیومی روانه بازار می‌شوند.

مشخصات احتمالی سری گلکسی تب S10

گلکسی تب S10 پلاس احتمالاً در ابعاد 185.4 در 285.4 در 5.6 میلی‌متر ساخته خواهد شد و وزن آن حدوداً ۵۷۱ یا ۵۷۶ گرم خواهد بود. نسخه اولترا نیز ابعاد 208.6 در 326.4 در 5.4 میلی‌متری خواهد داشت و وزن آن ۷۱۸ یا ۷۲۳ گرم ارزیابی می‌شود.

انتظار داریم که نمایشگر مدل‌های جدید نسبت به نسل قبل تغییر نکند و مدل‌های پلاس و اولترا با صفحه‌نمایش به‌ترتیب 12.4 و 14.6 اینچ از راه برسند. همچنین سامسونگ فناوری ضدانعکاس خود را در نمایشگرهای این ۲ تبلت به کار خواهد برد تا استفاده از آن‌ها زیر نور شدید آسان‌تر باشد.

گلکسی تب S9

دوربین‌های تبلت‌ها نیز احتمالاً بدون تغییر خواهند ماند و هر ۲ تبلت از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در بدنه پشتی بهره خواهند برد؛ به‌اضافه مدل اولترا ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و اولتراواید در بریدگی بالای نمایشگر خواهد داشت و گلکسی تب 10 پلاس نیز عکس‌های سلفی را با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی ثبت خواهد کرد.

سامسونگ ظاهراً دایمنسیتی 9300 پلاس را برای پردازش تسک‌های کاربران در این ۲ تبلت انتخاب کرده و مشابه نسل قبل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد؛ هرچند تب اس ۱۰ اولترا ممکن است نسخه دیگری با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی داشته باشد. علاوه‌براین، باید قابلیت‌های Galaxy AI را نیز به مشخصات احتمالی این تبلت‌ها گفت .

ظرفیت باتری‌ها نیز دست‌نخورده باقی خواهد ماند. گلکسی تب اس ۱۰ پلاس باتری 10,090 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و مدل اولترا نیز انرژی خود را از باتری 11,200 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد. هر ۲ دستگاه احتمالاً با پشتیبانی از فست‌شارژ ۴۵ واتی عرضه می‌شوند. از دیگر مشخصات تبلت‌ها می‌توان به گواهی IP68، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است