متن خبر

دنیای باز Assassin’s Creed Shadows دارای فصولی است که بر مبارزات و پیمایش تأثیر می گذارد.

دنیای باز Assassin’s Creed Shadows دارای فصولی است که بر مبارزات و پیمایش تأثیر می گذارد.

شناسهٔ خبر: 472039 -




Assassin's Creed Shadows
(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

Assassin's Creed Shadows دارای فصل های در حال تغییر خواهد بود که بر گیم پلی بازی تأثیر می گذارد.

کارل اونی، تهیه کننده، در مصاحبه اخیر با IGN در مورد عنوان آینده یوبی سافت یعنی Assassin's Creed فاش کرد که Shadows دارای یک سیستم آب و هوای پویا خواهد بود که بسته به فصل تغییر می کند.

به طور خاص، زمانی که بازیکنان در سال 1579 در جهان باز ژاپن کاوش می‌کنند و در کمپین پیشرفت می‌کنند، بازی در بهار، تابستان، پاییز و زمستان پیشرفت می‌کند و هر فصل شرایط آب و هوایی خاص خود را به همراه خواهد داشت که چالش‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت. ایجاد حس واقع گرایی به محیطی که کاوش می کنید.

Onnée گفت: "ما واقعاً برای اطمینان از اینکه گیم پلی و هنر از هم جدا نیستند، تلاش کرده ایم، اما آنها در هم تنیده شده اند."

Onnée در ادامه توضیح می‌دهد که در طول تابستان، بازیکنان می‌توانند به صورت مستعد قرار بگیرند یا در زیر آب بخزند و از دید دشمنان پنهان شوند، اما وقتی زمستان فرا می‌رسد، آب یخ می‌زند.

به طور مشابه، در طول بهار، علف‌ها بلند می‌شوند و بوته‌ها برگ‌دار می‌شوند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که از دشمنان در حال گشت زنی پنهان شوند، اما در زمستان لخت و پژمرده می‌شوند.

در حین بالا رفتن از پشت بام ها، یخ ها نیز می توانند بشکنند و سقوط کنند و موقعیت شما را به دشمنان نشان دهند، اما بادهای شدید حرکات شما را پنهان می کند. نگهبانان همچنین وقتی کهنه شود به مناطق گرمتر می چسبند، به این معنی که بازیکنان باید مسیر خود را برای مقابله با شرایط آب و هوایی تنظیم کنند.

جاناتان دومونت، مدیر خلاقیت، او میگوید : «بازیکنان باید دائماً با آنچه که محیط به آنها می‌دهد سازگار شوند.

تیری دانسرو، مدیر هنری توضیح می‌دهد که دلیل تغییر فصل‌ها با توجه به پیشرفت بازیکنان در داستان این است که مطمئن شویم جهان «تا جایی که ممکن است برای مطابقت با رویدادهای تاریخی معتبر بماند»، اما در طول مأموریت‌های جانبی «ممکن است اتفاق بیفتد که شما بازی کنید. یک کوئست در پاییز و من همان کوئست را بازی خواهم کرد و در تابستان خواهم بود."

او می افزاید: « پس این به سیستم و نحوه انجام بازی شما بستگی دارد.

Assassin's Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر برای پلی استیشن 5 ، سری ایکس باکس ، ایکس باکس سری اس، آمازون لونا و رایانه های شخصی عرضه می شود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است