دفتر فناوری جدید FTC به پاکسازی فناوری «تراوش با روغن مار» کمک خواهد کرد.


FTC با ایجاد یک دفتر فناوری (OT) که به آن کمک می کند تا به طور مؤثر دنیای فناوری در حال حرکت را تنظیم کند، تغییرات را پذیرفته است. بخش جدید FTC با استناد به "نگرانی های سیستمی" مربوط به فناوری و پتانسیل آن برای کلاهبرداری و سوء استفاده، تضمین می کند که آژانس در غبار کلاهبرداران متبحر فناوری رها نمی شود.
از آنجا که FTC یک آژانس گسترده است، چیزی شبیه به کلی است، و زمانی که یک مورد نیاز به دانش تخصصی دارد، می تواند متخصصان خارجی را وارد کند. شما قطعاً چند کارمند مالی خوب میخواهید، اما آیا فقط برای مثلاً قوانین چوببرداری به یک نفر تماموقت نیاز دارید؟ احتمالاً نه، اما در مقطعی ممکن است یک مشکل یا صنعت آنقدر برجسته شود که تخصیص جدی و دائمی منابع را تضمین کند.
این موردی است که امروز در مورد مسائل پیش آمده در دنیای فناوری توضیح داده می شود، که البته لینا خان، رئیس FTC شخصاً علیه آن اعتراض کرده است. خواه ضد انحصار یا حمایت از مصرف کننده باشد، یا فقط به اینفلوئنسرها بگوییم که باید اعلام کنند که پست حمایت شده است، دنیای فناوری یک محیط بزرگ و متنوع برای رفتار و مقررات بد است.
اعلام OT به دست مدیر ارشد فناوری آژانس، استفانی نگوین افتاد. او با ارائه پاسخ به تبلیغات کلاهبرداری که با سرعت بیسابقهای در رادیو در زمانی که جدید بود، به عنوان زمینه تاریخی ارائه میکرد، او میگوید در حالی که چالشهای فناوری جدید هستند، «نگرانیهای سیستمی» که ارائه میدهند آشنا هستند:
موضوع رایج این است که برخی از فناوریها میتوانند آسیبهای قابل توجهی را به مصرفکنندگان تسهیل کنند، گمراهکننده هستند یا ممکن است بر شرایط رقابتی تأثیر منفی بگذارند. از ظهور اقتصاد نظارتی، استفاده گسترده شرکتها از هوش مصنوعی، تا مدلهای تجاری که از فناوری برای برهم زدن بازارها استفاده میکنند، تغییر در سرعت و حجم تغییرات تکنولوژیکی به این معنی است که بیشتر امور FTC به اعضای تیم با تخصص فناوری نیاز دارد.
اولویت اصلی دفتر فناوری همکاری با کارکنان و رهبری در سراسر آژانس برای تقویت و حمایت از آژانس در تحقیقات اجرایی و پرونده های قضایی است. این می تواند به معنای تشریح ادعاهای مطرح شده در مورد یک محصول مجهز به هوش مصنوعی باشد تا ارزیابی شود که آیا این پیشنهاد با روغن مار سرازیر می شود یا اینکه آیا سیستم های تصمیم گیری خودکار برای ارزیابی معلمان بر تصمیمات استخدامی تأثیر منفی می گذارد و استنباط هایی می کند که بر غرامت و تصدی تأثیر می گذارد. ما همچنین روی نبض تغییر مدل کسبوکار، مانند تغییرات در اکوسیستمهای تبلیغات دیجیتال، انگشت خواهیم گذاشت تا به FTC کمک کنیم تا پیامدهای حریم خصوصی، رقابت و حمایت از مصرفکننده را درک کند. ما با وکلای دادگستری و دانشمندان داده کار می کنیم تا مجموعه و فروش داده های مکان و اینکه چگونه این داده ها ممکن است به مصرف کنندگان آسیب برسانند را رمزگشایی کنیم و الگوریتم های مبهم تصمیم گیری را که میلیون ها مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند درک کنیم.
نام بردن هر یک از این متخلفان بالقوه به آن مشاغل می گوید که مراقب باشند. شاید مد باشد که بگوییم ابزار بهره وری منابع انسانی شما مجهز به هوش مصنوعی است، اما اگر نمی توانید نشان دهید که ایمن و موثر است، FTC ممکن است به زودی در (مجازی) شما را بکوبد.
برای روشن بودن، اینطور نیست که FTC فقط در دهه گذشته اجازه داده است که فناوری کار کند. در واقع، در حال حاضر چندین بخش متمرکز بر فناوری وجود دارد، مانند بخش حفاظت از حریم خصوصی و هویت. اما برای رهبری FTC باید به اندازه کافی روشن باشد که آنها به تلاش متمرکزتر و گستردهتری نیاز دارند تا در جریان روندها قرار بگیرند و در مورد دستورالعملها و اجرا فعالتر باشند.
آنها در حال استخدام هستند، پس اگر شما یک کارمند فناوری هستید که به فکر خارج شدن از رقابت موشها و وارد شدن به یک شغل نسبتاً آرام (از برخی جهات) فدرال هستید، کمی فکر کنید.
ارسال نظر