متن خبر

دستی بازی جدید Ayn شبیه یک PSP است و ممکن است تنها سوراخی را که بهترین دستگاه قابل حمل سونی در قلب شما ایجاد کرده است پر کند.

دستی بازی جدید Ayn شبیه یک PSP است و ممکن است تنها سوراخی را که بهترین دستگاه قابل حمل سونی در قلب شما ایجاد کرده است پر کند.

شناسهٔ خبر: 471730 -




سیستم قابل حمل مشکی
(اعتبار تصویر: AYN)

دستی قبلی Ayn Technologies، Ayn Odin 2 ، یک اندروید قابل حمل عالی با عملکرد و کنترل عالی است. در تحلیل ما پنج ستاره از پنج ستاره را به دست آورد و خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های رایانه شخصی در بازار فعلی معرفی کرد. در حال حاضر، فناوری های آین دستی بعدی خود را که یک نسخه جدید و جدایی از Odin 2 است، معرفی کرده است.

جزئیات زیادی در مورد دستگاه قابل حمل آینده وجود ندارد، اما به لطف گزارش Notebookcheck ، در حال حاضر برخی از مشخصات را می دانیم. اولاً، این سیستم تنها 320 گرم وزن خواهد داشت که حدود 31 درصد سبک تر از Odin 2 با وزن 420 گرم و 9 درصد سبک تر از رقیب خود، Ayaneo Pocket S با وزن 350 گرم است.

همچنین تایید شده است که صفحه نمایش مینی ال ای دی با حداکثر روشنایی 1100 نیت، نسبت کنتراست 1000000:1 و طیف رنگی sRGB 155% دارد. Odin 2 همچنین تایید شده است که ویندوز را اجرا نمی کند، که به احتمال زیاد به این معنی است که اندروید را به عنوان سیستم عامل اجرا می کند، اما Ayn در حال حاضر تاییدیه ای ارائه نمی دهد.

این قابل حمل ممکن است به میراث PSP ادامه دهد

جدیدترین گوشی دستی Ayn جایگاه مهمی را در بازار گوشی‌های دستی پر می‌کند، یکی از آن‌هایی که توسط PSP سونی باقی مانده است، که به راحتی بهترین دستگاه قابل حمل این غول فناوری است. این یک هیولا از نظر فروش بود و به 80.79 میلیون دستگاه رسید که بیشترین فروش را در آن عنوان Monster Hunter Portable 3 (4.6 میلیون دستگاه) داشت.

علاوه بر این، نمی‌تواند تصادفی باشد که این قابل حمل جدید از Ayn بسیار شبیه به PSP است و به احتمال زیاد کسانی را که می‌خواهند عناوین در مقیاس کوچک‌تر و همچنین گزینه‌های شبیه‌سازی قوی برای علاقه‌مندان به بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی کنند، هدف قرار می‌دهد. . اگرچه ما به طور قطع نمی دانیم، وقتی به Odin 2 نگاه می کنیم و اینکه چگونه به ترکیبی از آن مخاطبان و کسانی که می خواهند بهترین بازی های رایانه شخصی را بازی کنند، می رسد، به راحتی می توان تصور کرد که این ایده است.

با این حال، این مدل آینده کوچکتر است، به این معنی که عملکرد ممکن است ضربه بخورد. اما اگر مردم بتوانند عناوین مستقل و همچنین AA و بازی‌های قدیمی شبیه‌سازی شده را بازی کنند - و با قیمت بسیار مناسب‌تر از سایر بازی‌های دستی رایانه‌های شخصی - می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند این جایگاه پر شود، موفقیت بزرگی باشد. به خصوص آنهایی که انتظار داشتند PS Vita این میراث را ادامه دهد اما در نهایت شکست خوردند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده کارکنان محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است