متن خبر

در اینجا یک دلیل خوب وجود دارد که ممکن است بخواهید SSD خود را پایین بیاورید و ظرفیت خود را در این فرآیند از دست بدهید – QLC SSD ارزان می تواند برای بهبود استقامت به SLC گران قیمت تبدیل شود، اما این برای افراد ضعیف نیست.

در اینجا یک دلیل خوب وجود دارد که ممکن است بخواهید SSD خود را پایین بیاورید و ظرفیت خود را در این فرآیند از دست بدهید – QLC SSD ارزان می تواند برای بهبود استقامت به SLC گران قیمت تبدیل شود، اما این برای افراد ضعیف نیست.

شناسهٔ خبر: 470121 -




معاملات مهم ssd فروش روز بوکس
(اعتبار تصویر: حیاتی)

ما عاشق پروژه‌های فناوری دیوانه‌وار اینجا در TechRadar Pro هستیم - برخی از موارد مورد علاقه اخیر ما عبارتند از علاقه‌مندانی که ChatGPT را روی NAS اجرا می‌کند ، و شخصی که پردازنده Ryzen 7 5800X3D AMD را به یک دستگاه ذخیره‌سازی با سرعت خواندن و نوشتن تبدیل کرده است تا با برخی از آن‌ها رقابت کند. بهترین SSD ها

آخرین ایده برای عبور از میزهای ما از گابریل فراز، مهندس کامپیوتر و نگهدارنده پایگاه داده SSD TechPowerUp است که یک SSD 512 گیگابایتی QLC SATA III را به یک SLC 120 گیگابایتی تبدیل کرد.

احتمالاً این را می‌دانید، اما به عنوان تازه‌تر، SLC NAND یک بیت داده را در هر سلول نگه می‌دارد، که منجر به نوشتن سریع‌تر داده، مصرف انرژی کمتر و استقامت سلول بیشتر از QLC NAND می‌شود که چهار بیت در هر سلول را ذخیره می‌کند. QLC NAND متراکم‌تر و ارزان‌تر است، اما دارای جنبه منفی طول عمر و سرعت به خطر افتاده است.

3000% افزایش استقامت

ایده فراز این بود که ظرفیت را با عملکرد و استقامت بسیار بهبود بخشد. او 512 گیگابایت یک SSD Crucial BX500 با کنترلر Silicon Motion SM2259XT2 و فلش NAND از Micron گرفت. او با استفاده از اپلیکیشنی به نام MPtools برای کنترلر Silicon Motion SM2259XT2 دای دقیق مورد استفاده در SSD را شناسایی کرد و در اعداد مرجع قالب جدید وارد کرد.

ارزشش را داشت؟ خوب، در حالی که Ferraz فضای درایو زیادی را از دست داد، او او میگوید : «استقامت SSD به 4000 TBW (چرخه‌های نوشتن) می‌رسد، که حدود 3000 درصد افزایش می‌یابد. علاوه بر این، عملکرد نیز افزایش یافت.»

فراز روند خود را در اینجا توضیح می دهد و همچنین می توانید اجرای ترفند هوشمندانه خود را در ویدیوی زیر مشاهده کنید که شامل نتایج بنچمارک است.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است