متن خبر

خداحافظ، دانک ها؟ Threads کنترل های نقل قول را برای همه کاربران راه اندازی می کند

خداحافظ، دانک ها؟ Threads کنترل های نقل قول را برای همه کاربران راه اندازی می کند

شناسهٔ خبر: 469183 -




موضوعاتی که کاربران اکنون می توانند کنترل بیشتری بر روی افرادی که می توانند پست های خود را نقل قول کنند اعمال کنند.

این مبتنی بر ویژگی است که در حال حاضر به کاربران Threads اجازه می‌دهد تا افرادی را که می‌توانند به پست‌هایشان پاسخ دهند محدود کنند (سرویس‌های رقیب مانند X و Bluesky کنترل‌های پاسخ مشابهی را ارائه می‌دهند). Threads برنامه‌های خود را برای کنترل قیمت‌ها در ماه گذشته تشریح کرد و شب گذشته آدام موسری - که هم Threads و هم Instagram را برای شرکت مادر Meta رهبری می‌کند - اعلام کرد که این ویژگی برای همه کاربران در دسترس است.

موسری نوشت: "امیدوارم این کمک کند که Threads جایگاه مثبت تری داشته باشد و به مردم کنترل بیشتری بر تجربه خود بدهد."

از صبح شنبه، زمانی که در مرورگر وب دسکتاپ خود وارد Threads می شوم، قابلیت محدود کردن نقل قول ها نشان داده نمی شود، اما در برنامه تلفن همراه Threads موجود است. به نظر می‌رسد کنترل‌های نقل قول و پاسخ در یک منوی کشویی با هم جمع می‌شوند، جایی که کاربران می‌توانند مکالمه را برای «هر کسی» باز کنند یا آن را به «نمایه‌هایی که دنبال می‌کنید» یا «فقط ذکر شده» محدود کنند. این کنترل‌ها باید کار را برای دیگران سخت‌تر کند، جایی که کاربران از پست دیگران نقل قول می‌کنند تا آنها را احمق نشان دهند.

اسکرین شات کنترل نقل قول و پاسخ در Threads

اعتبار تصویر: موضوعات

"اما غوطه ور شدن خوب است!" تو بگو. زمانی که شخصی در X/Threads/Bluesky/Mastodon چیزی احمقانه، توهین آمیز یا احمقانه پست کرده است، باید بتوانم به دنبال کنندگان خود بگویم.

به اندازه کافی منصفانه: وقتی من کسی نیستم که نابود می‌شود، به اندازه هر کسی از یک دانک خوب لذت می‌برم. خوشبختانه، توانایی گرفتن اسکرین شات و به اشتراک گذاری پست یک نفر در حالی که توضیح می دهد چرا احمقانه / توهین آمیز / در غیر این صورت قابل اعتراض است، هنوز وجود دارد. این فقط باعث می شود که احتمال اینکه پی در پی دانک ها پست اصلی را ویروسی کند کمتر می کند.

و این بدان معناست که از نظر تئوری، پوستر اصلی می‌تواند در هر جایی که ممکن است شخصی در اینترنت چیزهای بدی درباره آن‌ها بگوید، پیمایش کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است