متن خبر

خبر عالی برای طرفداران بلو-ری 4K – اکنون 2 فروشگاه بزرگ دیسک های خود را ذخیره می کنند

خبر عالی برای طرفداران بلو-ری 4K – اکنون 2 فروشگاه بزرگ دیسک های خود را ذخیره می کنند

شناسهٔ خبر: 470402 -




دیسک بلوری در درایو پخش
(اعتبار تصویر: shutterstock / Proxima Studio)

با جمع شدن سرویس‌های پخش و افزایش قیمت‌ها ، سرمایه‌گذاری در DVD یا بلوری‌های 4K ایده خوبی به نظر می‌رسد. این به شما امکان می دهد هر زمان که مایلید عنوان را تماشا کنید و از خرید مکرر خودداری کنید.

و اگر قبلاً بلو-ری را جمع آوری کرده اید، مجموعه ای دارید یا تمایل دارید آنها را امتحان کنید، ما چند خبر خوب داریم. به لطف Studio Distribution Services، که نسخه‌های فیزیکی Universal Pictures و Warner Bros را انجام می‌دهد، به زودی می‌توانید 4K UHD، Blu-ray و DVD را در 132 خواربارفروشی Fred Meyer و 170 فروشگاه GameStop در ایالات متحده خریداری کنید. همراه با GameStop.com.

این بدان معناست که عناوینی مانند Dune: Part II به زودی به صورت فیزیکی و با تصاویری با کیفیت بالاتر در دسترس خواهند بود. به این ترتیب، می توانید از فیلم لذت ببرید و بدون نگرانی در مورد بافر، بیت ریت یا حتی داشتن اتصال به اینترنت غوطه ور شوید. در نسخه‌ای که این همکاری را اعلام می‌کند، اشاره می‌شود که عناوین Fred Meyer و GameStop به عنوان فیلم‌های بلند و برنامه‌های تلویزیونی پخش خواهند شد.

اولین دیسک شما

Dune: Part II اولین مورد در Fred Meyer خواهد بود که در 14 مه 2024 در 132 فروشگاه در دسترس خواهد بود. با این حال، همکاری با عناوین بیشتر و نمایشگرهای بزرگتر گسترش خواهد یافت. عرضه GameStop از همان ابتدا برجسته تر خواهد بود و 20 عنوان بر روی دیوار اصلی 170 فروشگاه در سراسر ایالات متحده قرار دارد. همچنین ترکیبی از 4K UHD، Blu-ray و DVD کلاسیک را خواهید یافت. همچنین با توجه به درایوهای دیسک ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 با پشتیبانی از پخش، بسیار منطقی است.

این یک توسعه بزرگ برای هر دو خرده فروش است که هر سه نوع دیسک را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهند. برای کسانی که قبلاً به خرده‌فروشی‌هایی مانند BestBuy مراجعه کرده‌اند، که از آن زمان ارائه دیسک‌های رسانه فیزیکی را متوقف کرده‌اند، این یک پیروزی برای این دسته و خرده‌فروشانی است که آنها را می‌فروشند.

اگر قصد دارید از Fred Meyer یا GameStop بازدید کنید، راهنمای TechRadar را در مورد نحوه شروع کار با بلوری های 4K، از جمله بهترین پخش کننده ها برای تماشای آن ها، تحلیل کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ خود را در زمینه فناوری راه اندازی کرد، درباره فناوری می نویسد. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است