متن خبر

جیمیل برای اندروید و iOS اکنون از علامت علامت تجاری تأیید شده پشتیبانی می‌کند

جیمیل برای اندروید و iOS اکنون از علامت علامت تجاری تأیید شده پشتیبانی می‌کند

شناسهٔ خبر: 764850 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.
Gmail mobile app displaying a verified sender - gmail-android-ios-sender-verification-logo-check-mark's logo and checkmark

برنامه جیمیل در دستگاه‌های Android و iOS اکنون نشان‌های برند و علامت‌های علامت‌های فرستنده تأیید شده را نشان می‌دهد. سال گذشته، گوگل سیستم شاخص های برند برای شناسایی پیام (BIMI) را به عنوان یک برنامه آزمایشی برای جی میل معرفی کرد. BIMI به افراد یا کسب و کارها اجازه داد تا آواتارها را با نشان‌ها و علامت‌های علامت تجاری تأیید شده جایگزین کنند.

نشانگرهای BIMI که قبلاً محدود به Gmail در وب بود، در برنامه Gmail برای Android و iOS منتشر می‌شوند. علامت‌های تأیید شده و نشان‌واره‌ها یک لایه امنیتی اضافی به جی‌میل می‌افزایند و به گفته گوگل، «به کاربران کمک می‌کنند پیام‌های ارسال‌کنندگان قانونی در مقابل جعل‌کنندگان را شناسایی کنند». این شاخص ها باید به کاهش هرزنامه و افزایش اعتماد گیرندگان به مشروعیت ایمیل کمک کنند [منبع].

فهرست مطالب

هنگامی که کاربران روی علامت چک ضربه می زنند، پیامی مبنی بر تأیید اینکه فرستنده [نام دامنه] و آرم آنها را تأیید کرده است ظاهر می شود. برای Gmail در وب، نگه داشتن ماوس روی علامت علامت یا نشان‌واره برند، پیام پاپ‌آپ را نمایش می‌دهد.

گواهی BIMI فرستنده تعیین می کند که آیا آنها یک نشان و علامت تأیید شده دریافت می کنند یا فقط یک لوگو. فرستنده‌های تأییدشده توسط BIMI با گواهی‌های علامت تأییدشده (VMC) دارای علامت علامت و نشان تجاری هستند. ایمیل‌های ارسال‌کننده‌های دارای گواهی علامت مشترک (CMC) فقط یک نشان‌واره معتبر نمایش می‌دهند.

نشان‌واره‌ها و علامت‌های BIMI از 24 سپتامبر در برنامه تلفن همراه Gmail در دسترس خواهند بود. Google او میگوید در دسترس بودن ممکن است برای برخی از کاربران تا 15 روز طول بکشد. Gmail را به‌روز نگه دارید و انتظار داشته باشید که نشان‌واره‌های برند تأیید شده و نمادهای علامت چک در صندوق ورودی خود را داشته باشید.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است