متن خبر

تیم های مایکروسافت بالاخره همه کاربران خود را در یک برنامه گرد هم می آورد – اما آیا تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟

تیم های مایکروسافت بالاخره همه کاربران خود را در یک برنامه گرد هم می آورد – اما آیا تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟

شناسهٔ خبر: 470048 -




تیم های مایکروسافت
(اعتبار تصویر: Shutterstock / monticello)

کار کردن با ساخت‌ها و مدل‌های مختلف نسخه‌های برنامه تیم‌های مایکروسافت اکنون به دلیل به‌روزرسانی جدید دیگر جای نگرانی ندارد.

سرویس کنفرانس ویدیویی عرضه یک توییک جدید را تأیید کرده است که می گوید «هر نوع حساب Teams» را در یک برنامه دسکتاپ واحد جمع می کند.

این بدان معناست که چه در یک حساب کاری، تحصیلی یا شخصی مایکروسافت تیمز، همه کاربران اکنون به یک برنامه دسترسی خواهند داشت و نیاز فعلی نسخه‌های متعدد برای موارد استفاده متفاوت را از بین می‌برند.

یک برنامه دسکتاپ مایکروسافت تیمز برای کنترل همه آنها

در ورود به نقشه راه مایکروسافت 365، این شرکت بيان کرد که این تغییر حساب‌های کاری، تحصیلی و شخصی مایکروسافت تیم‌ها را به یک برنامه دسک‌تاپ تبدیل می‌کند که در ویندوز و مک در دسترس خواهد بود.

این به‌روزرسانی اکنون در حال انتشار فهرست شده است و کاربران در تمام سطوح عضویت به زودی شاهد تغییر خواهند بود.

مایکروسافت از نظر انگیزه یا استدلال خود در پشت این حرکت، یا اینکه چرا این حرکت در حال حاضر اتفاق می‌افتد، چیز زیادی ارائه نداده است، اما تصور نمی‌شود که کاربران دچار اختلال بیش از حد از این حرکت شوند، که اساساً دو برنامه تیم موجود را در یک برنامه ترکیب می‌کند. موجودیت واحد

در حال حاضر، کاربران باید بین پیشنهادهای «تیم‌ها برای خانه» و «تیم‌ها برای محل کار یا مدرسه» یکی را انتخاب کنند (یا هر دو را نصب کنند که باعث سردرگمی احتمالی می‌شود). اگرچه هر دو این برنامه ها رایگان هستند، اما گزینه ارتقا به Microsoft Teams Essentials نیز وجود دارد که هزینه آن 4 دلار به ازای هر کاربر 3.30 پوند در ماه است، با عملکردهای اضافی مانند جلسات گروهی نامحدود، 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری و حداکثر 300 شرکت کننده در هر. ملاقات.

با این حال، برنامه Microsoft Teams که به تازگی ترکیب شده است، احتمالاً باید توانایی پیمایش بین حساب‌های مختلف را داشته باشد و شما را از هرگونه لغزش شرم‌آور یا اشتباه بین نمایه‌های شخصی و کاری در امان نگه دارد.

تقریباً مطمئناً جدیدترین بهینه‌سازی‌های این شرکت در پلتفرم را نیز شامل می‌شود، از جمله توانایی مخفی کردن کامل برنامه‌های خاص هنگام تماس با تیم مایکروسافت، به این معنی که باید از هشدارها یا اعلان‌هایی که ظاهر می‌شوند که ترجیح می‌دهید خصوصی نگه دارید، در امان باشید.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است