توییتر در واکنش به محبوبیت توییت جو بایدن، ضریب نمایش توییتهای ایلان ماسک را افزایش داد!

گزارشی تازه او میگوید ایلان ماسک پس از برگزاری رویداد ورزشی «سوپربول» از مهندسان توییتر خواسته است تا بهنحوی توییتهای او را بیشتر به کاربران نشان بدهند. این درخواست ظاهراً زمانی مطرح شده که توییت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا درخصوص مسابقه سوپربول بیشتر از توییت ایلان ماسک بازدید داشته است.
وبسایت پلتفورمر در مصاحبهای با چند کارمند توییتر دریافته است که چرا زبانه For You در این شبکه اجتماعی بیش از گذشته توییتهای ایلان ماسک را نشان میدهد. ظاهراً «جیمز ماسک»، از خویشاوندان خانواده پدری ماسک در پیامی فوری به کارمندان توییتر گفته است هر کسی که دانش کدنویسی دارد، باید تحلیل کند که چرا توییت رئیس جمهور آمریکا در طرفداری از تیم «فیلادلفیا ایگلز» بیشتر از ماسک دیده شده است.
ظاهراً توییت جو بایدن حدود 29 میلیون بازدید داشته است، درحالیکه توییت ماسک پیش از حذفشدن فقط 9.1 میلیون بار دیده شده بود. البته وسواس ایلان ماسک نسبت به بازدید توییتهای خود به قبل از سوپربول برمیگردد. پلتفورمر او میگوید او پیشتر یکی از مهندسان ارشد توییتر را اخراج کرده بود، چون این کارمند گفته بود مردم دیگر علاقهای به حرفهای ماسک ندارند و بههمین خاطر کمتر توییتهای او را دنبال میکنند.

توییتر حالا در تسخیر توییتهای ایلان ماسک است
درنتیجه، ظاهراً حدود 80 مهندس به تحلیل این مشکل مشغول شدند و حتی احتمال بروز خطای فنی در الگوریتم این شبکه اجتماعی را تحلیل کردند. پلتفورمر او میگوید درنهایت راهحلی که توییتر به آن رسید، استفاده از کدی بود که بهطور مصنوعی توییتهای مدیرعامل را 1000 برابر بیشتر بهنمایش درمیآورد تا مطمئن شود که همه کاربران این توییتها را در فید خود میبینند. درنتیجه، حالا بیش از 90 درصد از 128.9 میلیون دنبالکننده ماسک توییتهای او را میبینند و این محتواها حتی برای کسانی بهنمایش درمیآید که مالک این شبکه اجتماعی را دنبال نمیکنند.
اگرچه ماسک بهطور مستقیم درباره این تغییرات صحبت نکرده، اما با انتشار یک تصویر خندهدار از صفحه خود بهطور ضمنی به این اتفاق اشاره کرده است. همچنین، بهنظر میرسد که این مشکل اخیراً تا حدی اصلاح شده و پلتفورمر او میگوید توییتهای ماسک اکنون با ضریبی کمتر از 1000 برابر تبلیغ میشوند.
ارسال نظر