متن خبر

توییتر تبلیغات حشیش را در ایالت هایی که قانونی است مجاز می کند

توییتر تبلیغات حشیش را در ایالت هایی که قانونی است مجاز می کند

اخبارتوییتر تبلیغات حشیش را در ایالت هایی که قانونی است مجاز می کند
شناسهٔ خبر: 267131 -




خبرکاو:

به گفته وبلاگ این شرکت و Axios، توییتر به تبلیغات حشیش اجازه می دهد در پلتفرم خود در ایالت های ایالات متحده که حشیش قانونی است و در کانادا اجرا شود.

توییتر سیاست تبلیغاتی خود را روز چهارشنبه به روز کرد و آن را به اولین برنامه رسانه اجتماعی در ایالات متحده تبدیل کرد که اجازه تبلیغات حشیش را می دهد. Google ماه گذشته سیاست‌های خود را به‌روزرسانی کرد تا تبلیغات دارویی مورد تأیید FDA حاوی CBD و محصولات موضعی مشتق از کنف با محتوای THC 0.3٪ یا کمتر در کالیفرنیا، کلرادو و پورتوریکو را مجاز کند. Reddit اجازه می دهد تا برای "محصولات CBD موضعی و غیرقابل مصرف کنف مشتق شده از کنف" در ایالات متحده، و Meta برخی از تبلیغات محصولات کنف را مجاز می کند.

در پست وبلاگ توییتر که دستورالعمل‌های جدید را اعلام می‌کند، آمده است: «فضای حشیش در توییتر سرگرم‌کننده و جذاب با کاربرانی است که در مورد تجربیات خود در استفاده از شاهدانه – چه دارویی، چه برای سلامتی یا تفریح ​​– و همچنین توصیه مارک‌ها، محصولات و مکان‌های خرده‌فروشی توییت می‌کنند.» . این گفتگو همچنین نشان می‌دهد که صنعت حشیش در حال حاضر به چه سمتی می‌رود: اصلاح قانون/سیاست، توسعه کسب‌وکار و تأثیر جامعه.»

توییتر او میگوید سیاست‌های آرام فرصت‌های بیشتری برای «بازاریابی مسئولانه حشیش» ایجاد می‌کند.

هم در ایالات متحده و هم در کانادا، تبلیغ‌کنندگان باید از قبل توسط توییتر تأیید شده و از مقامات مربوطه مجوز بگیرند. آنها ممکن است مشتریان زیر 21 سال را هدف قرار ندهند. توییتر می گوید تبلیغ کنندگان فقط می توانند حوزه های قضایی را هدف قرار دهند که در آنها مجوز تبلیغ این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین دارند. علاوه بر این، در ایالات متحده، تبلیغات واقعاً نمی‌توانند فروش حشیش یا CBD را تبلیغ یا عرضه کنند، مگر اینکه طبق مقررات دولتی، تبلیغات مربوط به محصولات موضعی، غیرقابل خوردن و مشتق از کنف با کمتر از 0.3٪ THC باشد.

طیف وسیعی از محدودیت‌های دیگر در خط‌مشی به‌روز شده وجود دارد - تبلیغات نمی‌توانند از شخصیت، ورزشکار، افراد مشهور یا تصویر/نماد که ممکن است برای خردسالان جذاب باشد استفاده کنند. هیچ زن باردار یا خردسال نمی تواند در تبلیغات استفاده شود. نمی توان ادعاهایی در مورد مزایای سلامتی، و یا ادعاهای نادرست یا گمراه کننده وجود داشت. و مطمئناً هیچ تصویری از کسی که در حال روشن کردن یک عیب است وجود ندارد.

تعجب آور نیست که ببینیم توییتر اولین پلتفرم رسانه اجتماعی است که از آنجایی که چه کسی کشتی را اداره می کند، در تبلیغات قابلمه پیشگام است. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک آشکارا به کشیدن علف هرز اعتراف کرده است و حتی در مصاحبه با پادکست جو روگان این کار را انجام داده است.

ماسک همچنین از محدودیت های محتوای کمتری در توییتر حمایت کرده است. این شرکت مدت کوتاهی پس از اینکه ماسک مسئولیت آن را بر عهده گرفت، سیاست اطلاعات نادرست COVID-19 خود را لغو کرد.

این یک حرکت مخاطره آمیز برای توییتر است، زیرا بسیاری از برندها نمی خواهند تبلیغات خود را در کنار تبلیغات داروهای تفریحی نشان دهند. پس از گزارش‌هایی مبنی بر خروج تبلیغ‌کنندگان از پلتفرم، توییتر ممکن است در تلاش باشد تا درآمد تبلیغاتی بیشتری کسب کند. طبق گزارشی از The Information، 500 تبلیغ‌کننده برتر توییتر از زمانی که ماسک مدیریت شرکت را بر عهده گرفت، این شرکت را ترک کرده‌اند و درآمد تبلیغاتی آن 40 درصد کاهش یافته است.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است