متن خبر

توسعه دهندگان می گویند برای نوآوری به فناوری بهتری نیاز دارند – اما بسیاری مطمئن نیستند که از کجا می آید

توسعه دهندگان می گویند برای نوآوری به فناوری بهتری نیاز دارند – اما بسیاری مطمئن نیستند که از کجا می آید

شناسهٔ خبر: 470579 -




سه نفر روی یک مشکل در صفحه کامپیوتر کار می کنند.
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

تحقیقات جدید ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان هنوز زمان زیادی را برای عیب‌یابی مشکلات عملکرد برنامه‌ها صرف می‌کنند و آنها را قادر به صرف زمان کافی برای نوآوری و سایر کارهای سازنده نمی‌کند.

از آنجایی که سازمان‌ها خواستار بهبود کارایی هستند، توسعه‌دهندگان برای کاهش فشار به ابزارهای مشاهده‌پذیری کامل نیاز دارند.

با این حال، در شرایط فعلی، توسعه دهندگان هشدار می دهند که سرعت ضعیف نوآوری ناپایدار است.

نوآوری توسعه دهندگان "ناپایدار" باید مورد توجه قرار گیرد

یک نظرسنجی از سیسکو نشان داد که 85٪ از توسعه دهندگان افزایش تقاضا برای افزایش سرعت را گزارش کرده اند و 77٪ با فشار بیشتری برای ارائه تجربیات دیجیتال ایمن و یکپارچه مواجه هستند. با این حال، علیرغم هجوم ابزارهای هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر، که بسیاری از آنها توسعه‌دهندگان را هدف قرار داده‌اند، هنوز هم زمان زیادی را صرف عیب‌یابی می‌کنند.

اصل مسئله در نبود ابزارهای کافی نهفته است که قادر به شناسایی علت اصلی مشکلات عملکرد برنامه به جای کارایی کارگران باشد و نیاز به راه حل های خاص تر را به جای دستیارهای کدنویسی همه جانبه GenAI برجسته می کند.

از هر پنج (82%) توسعه‌دهندگان، چهار نفر از نقش‌های فعلی خود ابراز ناامیدی و بی‌انگیزه بودن کردند و بیش از نیمی از آنها به فکر ترک کردن بودند.

به منظور حرکت رو به جلو، تحقیقات سیسکو بر اهمیت مشارکت توسعه دهندگان در فرآیندهای تصمیم گیری تاکید دارد. از هر 10 نفر (91%) 9 نفر معتقدند که باید نقش بیشتری در شکل‌دهی و تصمیم‌گیری در مورد راه‌حل‌های اتخاذ شده توسط کسب‌وکار خود داشته باشند.

از هر پنج توسعه‌دهنده، چهار نفر (78%) احساس می‌کنند که مشاهده کامل پشته مفید خواهد بود، در حالی که تنها نیمی از آن‌ها (39%) هوش مصنوعی را برای تشخیص و حل مشکل برنامه‌ها می‌دانند.

شانون مک فارلند، معاون توسعه شبکه سیسکو، خلاصه کرد: «در زمانی که استعدادهای توسعه‌دهنده تقاضای بالایی دارند، سازمان‌ها باید هر کاری که می‌توانند برای توانمندسازی تیم‌های خود با ابزارهایی که نیاز دارند انجام دهند تا بتوانند با پتانسیل کامل خود عمل کنند و تأثیر را به حداکثر برسانند.»

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است