توبی همه ما را فریب داد و در جنگ تبلیغاتی Super Bowl برنده شد

خبرکاو:
اگر دوستان و خانواده شما در جریان Super Bowl LVII در سال 2023 شروع به فریاد زدن برای یافتن کنترل از راه دور کردند، شما تنها نبودید. تبلیغات Super Bowl توبی همه ما را فریب داد و امسال در جنگ تبلیغاتی پیروز شد، زیرا مردم در سراسر اینترنت نمی توانند در مورد آن صحبت نکنند.
پس چه اتفاقی افتاد؟ برای حدود 10 ثانیه، طرفداران در همه جا دچار حمله پانیک کوچک میشدند و فکر میکردند که میخواهند تبلیغات بعدی یا یک نمایش بزرگ را از دست بدهند، زیرا شخصی روی کنترل از راه دور مینشیند. تلویزیون های هوشمند به طور تصادفی شروع به تغییر کانال ها، باز کردن برنامه ها و انتخاب یک فیلم برای تماشا کردند.
سرویس پخش رایگان محبوب Tubi این تبلیغ را ایجاد کرد که حماسی بود.
"صبر کن صبر کن صبر کن. کی روی ریموت نشسته؟» نسخه من از آن چند توضیح داشت که در اینجا تکرار نمیکنم، اما نکته را متوجه شدید.
تخمین زده میشود که بیش از 100 میلیون طرفدار Super Bowl LVII را در سال 2023 تماشا کردند. و در حالی که نمایش نیمهوقت همیشه موضوعی پرطرفدار است، تعداد زیادی از مردم برای تبلیغات شرکت میکنند. راستش را بخواهید، تبلیغات امسال آنقدرها هم عالی نبودند، اما توبی نمایش را دزدید.
برای کسانی که نمی دانند، Tubi یک برنامه پخش تلویزیونی و پخش فیلم 100٪ رایگان (و قانونی) است. این سرویس بیش از 40000 فیلم و نمایش را ارائه می دهد که در هر زمان به صورت درخواستی در دسترس هستند. با این حال، برنامه تبلیغات در طول محتوا دارد. این به عنوان "FAST" شناخته می شود، که مخفف عبارت رایگان پخش تلویزیونی با پشتیبانی از تبلیغات است.
و در حالی که چندین برنامه FAST در بازار برای کسانی که سعی می کنند از فیلم و تلویزیون به صورت رایگان لذت ببرند، وجود دارد، امروزه همه در مورد Tubi صحبت می کنند. به همین دلیل برنده جنگ های تبلیغاتی Super Bowl شد.
Tubi روی Android، iOS، Roku، Apple TV، Amazon Fire، کنسولها، تلویزیونهای سامسونگ و سونی، وب و موارد دیگر کار میکند. تحلیل کنید که آیا دستگاه پشتیبانی شده ای دارید یا خیر و همین امروز آن را امتحان کنید.
ارسال نظر