متن خبر

تعجب! مارک زاکربرگ فکر می کند که Quest 3 بهتر از Vision Pro است

تعجب! مارک زاکربرگ فکر می کند که Quest 3 بهتر از Vision Pro است

شناسهٔ خبر: 450517 -




مارک زاکربرگ هدست ویژن پرو اپل را امتحان کرد و حکم او این است که متا کوئست 3 محصول بهتری است. تکان دهنده، درست است؟

مدیر عامل متا در ویدیویی که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده و با عبور از Quest 3 ضبط شده است، قبل از آزمایش هدست بيان کرد که فکر می‌کرده است که Quest 3 ارزش بهتری را برای مردم فراهم می‌کند، زیرا هفت برابر ارزان‌تر از هدست 3500 دلاری اپل است. اما پس از تلاش خود با ویژن پرو، او فکر می کند که محصول شرکتش برتر است.

او گفت: "من فقط فکر نمی کنم که Quest ارزش بهتری دارد، من فکر می کنم Quest محصول بهتری است. " شرکت‌های مختلف تصمیمات طراحی متفاوتی برای هدست‌ها گرفتند، آنها نقاط قوت متفاوتی دارند. اما به طور کلی، Quest برای اکثر مواردی که مردم از واقعیت ترکیبی برای آنها استفاده می کنند بهتر است.

زاکربرگ با توجه به وزن هدست متا در حدود 120 گرم کمتر از ویژن پرو، تلاش کرد تا Quest 3 در فعالیت هایی مانند ورزش و بازی راحت تر باشد. مدیر عامل متا از هدست اپل به دلیل معاوضه با مواردی مانند کیفیت دستگاه، راحتی و ارگونومی به منظور دسترسی به صفحه نمایش با وضوح بالاتر انتقاد کرد.

همانطور که او در حال نشان دادن قابلیت های عبور با پنجره های مرورگر بود، بيان کرد که Quest 3 میدان دید وسیع تری با صفحه نمایش روشن تر دارد. زاکربرگ همچنین به این نکته اشاره کرد که ترکیب ردیابی دست و کنترل های فیزیکی Quest برتر است. به علاوه، این شرکت به فکر بازگرداندن ردیابی چشم، که در Quest Pro معرفی شد، به هدست‌های ارزان‌تر است.

زاکربرگ ادعا کرد که شما فقط می توانید ایکس باکس بازی کنید و یوتیوب را روی یک صفحه بزرگ از طریق Quest تماشا کنید. در حالی که YouTube برنامه رسمی برای Vision Pro ندارد، توسعه دهنده Christian Selig یک برنامه YouTube به نام Juno ساخت. از نظر فنی، می‌توانید YouTube را در دستگاه اپل تماشا کنید.

اپل در حال شروع با Vision Pro است، در حالی که Meta در حال حاضر یک کتابخانه غنی با شرکای مانند Roblox دارد. متا همچنین چندین هدست تولید کرده و قیمت مدل های قدیمی را کاهش داده است. اپل دیر وارد بازار واقعیت ترکیبی/واقعیت مجازی شده است و متا نمی‌خواهد زمین را به آن واگذار کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است