متن خبر

تسلا با سازمان‌دهندگان اتحادیه می‌جنگد، Zoox به جاده می‌آید و Zeekr سرمایه بیشتری کسب می‌کند

تسلا با سازمان‌دهندگان اتحادیه می‌جنگد، Zoox به جاده می‌آید و Zeekr سرمایه بیشتری کسب می‌کند

اخبارتسلا با سازمان‌دهندگان اتحادیه می‌جنگد، Zoox به جاده می‌آید و Zeekr سرمایه بیشتری کسب می‌کند
شناسهٔ خبر: 268731 -




خبرکاو:

ایستگاه یک خبرنامه هفتگی است که به همه امور حمل و نقل اختصاص دارد. اینجا ثبت نام کنید - فقط روی ایستگاه کلیک کنید - تا نسخه کامل خبرنامه را هر آخر هفته در صندوق ورودی خود دریافت کنید. اشتراک رایگان.

به ایستگاه، مرکز مرکزی شما برای همه ابزارهای گذشته، حال و آینده برای انتقال افراد و بسته ها از نقطه A به نقطه B خوش آمدید.

شارژ EV طی سال‌ها بهبود یافته است، اما هنوز نمی‌تواند از تعداد خودروهای الکتریکی که دولت بایدن می‌خواهد در چند سال آینده در جاده‌ها ببیند، پشتیبانی کند. ابتکار عمل 7.5 میلیارد دلاری دولت برای شارژ EV قرار است به حل این مشکل کمک کند. و اکنون، ما در نهایت در مورد اینکه چه چیزی برای شرکت‌ها برای دسترسی به این وجوه لازم است، شفاف هستیم.

دولت بایدن استانداردهای نهایی را برای طرح خود برای ساخت شبکه ملی 500000 شارژر خودروی برقی در امتداد بزرگراه ها تنظیم کرد، از جمله این الزام که تمام شارژرهای برقی که از طریق قانون کاهش تورم تامین می شوند باید در ایالات متحده ساخته شوند. به طور خاص، مونتاژ نهایی و تمام فرآیندهای ساخت هر محفظه یا محفظه شارژر آهنی یا فولادی باید در ایالات متحده انجام شود. و تا جولای 2024، حداقل 55 درصد از هزینه تمام قطعات باید در داخل کشور نیز تولید شود.

همه شارژرها همچنین ملزم به استفاده از یک سیستم پرداخت استاندارد هستند که مناسب گوشی های هوشمند است و همه اتصال دهنده ها باید از "سیستم شارژ ترکیبی" (CCS) استفاده کنند که در ایالات متحده غالب است.

آیا این برای حل مشکل زیرساخت EV ایالات متحده کافی است؟ یا اینکه این طرح برخی از نکات حساس را از دست می دهد؟ نظر خود را با من در میان بگذارید و در خبرنامه بعدی به اشتراک خواهم گذاشت.

خوب، بیایید به بقیه اخبار هفته بپردازیم.

می توانید یادداشتی را برای ما در [email protected] ارسال کنید. اگر ترجیح می‌دهید ناشناس بمانید ، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل‌ها در اینجا ) و برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده مختلف است.

میکروموببین

اسکوتر ایستگاه 1a

برگزیت برای Ride & Glide، یک خرده‌فروش ریزموبایل در بریتانیا، 200000 دلار در سال هزینه داشته است.

کابوی می گوید تا تابستان امسال سودآور خواهد بود. درآمد این شرکت در سال گذشته به 45 میلیون دلار رسید.

مشوق‌های دوچرخه‌های الکترونیکی منجر به دوچرخه‌سواری‌های بیشتر می‌شود، که دوچرخه‌سواری را ایمن‌تر می‌کند، که دوچرخه‌سواران بیشتری ایجاد می‌کند، که دوچرخه‌سواری را ایمن‌تر می‌کند…

شرکت دوچرخه الکترا Loft Go را راه اندازی کرده است! دوچرخه الکترونیکی 7D EQ. رزمناو شهری در دو قاب مرحله‌ای یا پله‌افور عرضه می‌شود و قیمت آن 2000 دلار است. احتمالا جالب ترین چیز در مورد دوچرخه این است که حتی شبیه یک دوچرخه الکترونیکی به نظر نمی رسد. باتری 250 کیلووات ساعتی کاملاً یکپارچه است و برد 40 مایلی دارد.

Panda Mini جیلی ، یک مینی EV بسیار زیبا و مقرون به صرفه، ممکن است به زودی در اروپا فروخته شود.

آزمایشگاه رسانه MIT در حال کار بر روی یک سه چرخه خودران است که می تواند در صورت درخواست احضار شود. پروژه جالبی است، اما تلاش های مشابه لاک پشت و اسکوتر ارواح سه چرخ آن به ما آموخته است که فروش سختی خواهد بود.

طوماری در نیوزلند در جریان است که هدف آن متقاعد کردن دولت برای ارائه تخفیف برای دوچرخه های الکترونیکی است. آیا این یک ایده خوب است؟ بدیهی است که زن او میگوید که تپه‌های متعدد اوکلند را با یک دوچرخه سواری خفه می‌کند و پف می‌کند. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ شاید اگر دولت کنونی به رهبری کارگر به سرعت قبل از انتخابات اکتبر حرکت کند. اما چه زمانی سیاستمداران به سرعت حرکت می کنند؟

پورشه در حال تغییر نام شرکت دوچرخه‌های الکترونیکی کرواسی که در سال 2021 خریداری کرده بود را از Greyp به Porsche eBike Performance تغییر می‌دهد. شاید دوچرخه های جدید دنبال شود.

- ربکا بلان

معامله هفته

پول ایستگاه

Zeekr مطمئناً در عمر کوتاه خود توانسته است حرکات بزرگی انجام دهد.

این برند لوکس EV دو ساله تحت مدیریت بزرگترین خودروساز خصوصی چین، جیلی، 750 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A خود جمع آوری کرد. و منتظر بمانید... ارزش گذاری پس از پول شرکت در حال حاضر 13 میلیارد دلار است.

وای.

و مبادا فراموش کنید، این خبر تنها دو ماه پس از آن منتشر شد که Zeekr بيان کرد که به صورت محرمانه برای عرضه اولیه عمومی در ایالات متحده ثبت نام کرده است. ما با Zeekr تماس گرفتیم و به روز رسانی را ارائه خواهیم کرد.

معاملات دیگری که توجه من را به خود جلب کرد…

Cazoo Group ، خرده‌فروش آنلاین خودرو مستقر در بریتانیا، با فروش Cluno، تجارت اشتراک آلمانی خود به ViveLaCar GmbH و The Platform Group GmbH & Co موافقت کرد. شرایط مالی معامله فاش نشد، کل مجموعه شامل چندین هزار خودرو در بازار آلمان، به گفته این شرکت.

ChargerHelp! یک استارت آپ لس آنجلسی که برنامه تعمیر بر اساس تقاضا برای شارژ EV راه اندازی کرد، 17.5 میلیون دلار بودجه سری A به رهبری Blue Bear Capital جمع آوری کرد. Aligned Climate Capital، Exelon Corporation، و سرمایه گذاران قبلی Energy Impact Partners و non sibi نیز شرکت کردند. ChargerHelp 2.75 میلیون دلار در سال 2021 جمع آوری کرد.

یادداشت جانبی : ChargerHelp! همچنین توسط دولت بایدن در اعلامیه طرح شارژ خودروهای الکتریکی که قبلاً در مورد آن نوشتم برجسته شد. ChargerHelp و SAE International's Sustainable Mobility Solutions شراکتی را برای کمک به آموزش نسل بعدی کارگران ضروری که به عنوان تکنسین تعمیر و نگهداری تجهیزات خودروهای الکتریکی (EVSE) گواهینامه دارند، تشکیل دادند. طی دو سال آینده، برنامه تکنسین میدانی EVSE به بیش از 3000 کارآموز از جوامع کم درآمد، محروم، معمولاً کم نمایندگی و کسانی که از صنایع دیگر در حال انتقال هستند کمک می کند تا به این مشاغل برسند.

Cylib ، استارت آپ آلمانی بازیافت باتری، 11.6 میلیون یورو (12.6 میلیون دلار) برای ساخت یک کارخانه جمع آوری کرد. صندوق جهانی این دور را با سرمایه‌گذاران فعلی Vsquared Ventures و Speedinvest رهبری کرد. 10x Founders نیز ملحق شد.

Dance ، استارت آپ اشتراک میکرو EV که توسط بنیانگذار سابق SoundCloud و Jimdo ایجاد شده است، 12 میلیون یورو اضافی (12.8 میلیون دلار) را در دور سهام و بدهی به رهبری سرمایه گذاران فعلی HV Capital، Eurazeo و BlueYard جمع آوری کرد. این اشتراک در برلین راه اندازی شد و از آن زمان به پاریس، هامبورگ، مونیخ و وین گسترش یافته است.

Dronamics ، یک استارت‌آپ پهپاد باری مستقل مستقر در لندن، 40 میلیون دلار در دور اولیه سری A که شامل سرمایه‌گذارانی از Founders Factory، Speedinvest، Eleven Capital و صندوق توسعه استراتژیک، بازوی سرمایه‌گذاری شورای توازون، ابوظبی است، جمع‌آوری کرد. امارات متحده عربی.

Hesai ، شرکت چینی لیدار، 190 میلیون دلار از عرضه عمومی خود در نزدک به دست آورد. ریتا لیائو از TechCrunch مسیر طولانی و پر پیچ و خم این شرکت به سمت عرضه اولیه عمومی سهام را به اشتراک می گذارد.

Honeycomb Battery Co. ، یک شرکت تابعه فناوری باتری پیشرفته گروه Global Graphene، قصد دارد از طریق یک قرارداد ادغام با شرکت خرید ویژه Nubia Brand International Corp، سهامی عام شود. این نهاد ترکیبی قصد دارد در بورس Nasdaq فهرست شود.

Ouster و Velodyne رسما ادغام شدند. TechCrunch با مدیر عامل شرکت آنگوس پاکالا مصاحبه کرد که او میگوید مرحله بعدی رشد اتومبیل‌های خودران یا حتی سیستم‌های کمک راننده پیشرفته نیست. این زیرساخت هوشمند است.

OpenEyes ، یک استارتاپ insurtech با تمرکز بر ناوگان خودروهای تجاری، اولین حضور عمومی خود را داشت و اعلام کرد که 18 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده است. سرمایه گذار نرم افزار Insight Partners و Pitango First دور را با مشارکت MoreVC رهبری کردند. تا به امروز، OpenEyes 23 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

شرکت Simple Energy 20 میلیون دلار برای افزایش تولید موتورسیکلت برقی خود در هند جمع آوری کرد.

Spiffy ، یک شرکت مراقبت از خودرو، فناوری و خدمات بر اساس تقاضا، 30 میلیون دلار در دور سری C به رهبری Edison Partners با مشارکت سرمایه‌گذاران موجود Tribeca Venture Partners، Bull City Venture Partners، IDEA Fund Partners، Trog Hawley Capital، Attinger جمع‌آوری کرد. و شبکه دسترسی خصوصی. سرمایه گذاران استراتژیک Shell Ventures، Goodyear Ventures و Mann+Hummel نیز شرکت کردند.

Via ، شرکت فناوری شاتل و حمل و نقل برحسب تقاضا، ۱۱۰ میلیون دلار دیگر جمع آوری کرد و مجموع بودجه شرکت را به حدود ۱ میلیارد دلار رساند. سرمایه جدید، ارزش گذاری Via را به 3.5 میلیارد دلار با همان قیمت هر سهم که تامین مالی قبلی شرکت در نوامبر 2021 بود، می رساند.

VivaCity ، یک شرکت حسگر ترافیک و داده، 8.5 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری سرمایه‌گذار زیرساخت‌های پایدار VC، EnBW New Ventures (ENV)، دارایی‌های جایگزین تحت رهبری پایداری و مدیر سرمایه‌گذاری SME Foresight Group و Gresham House Ventures، بازوی سهام رشد اقتصادی جمع‌آوری کرد. گرشام هاوس، مدیر دارایی جایگزین متخصص.

اخبار قابل توجه و نکات دیگر

وسایل نقلیه خودران

دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا بيان کرد شرکت‌هایی که مجوز آزمایش وسایل نقلیه خودران در این ایالت را داشتند، گزارش دادند که فناوری‌های خود بیش از 5.7 میلیون مایل را طی آخرین دوره گزارش (1 دسامبر 2021 تا 30 نوامبر 2022) رانندگی کرده‌اند. داده‌ها به‌عنوان بخشی از گزارش‌های عدم مشارکت مورد نیاز ارسال شده به DMV به اشتراک گذاشته شد. حقایق جالب دیگر: 5.1 میلیون از این مایل ها با یک راننده ایمنی و 622257 مایل تست بدون راننده بوده است. مجموع بیش از 1 میلیون مایل افزایش نسبت به دوره گزارش قبلی است.

Zoox مجوزی از دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا دریافت کرده است که به رباتاکسی های سفارشی خود اجازه می دهد در جاده های عمومی کار کنند. روباتاکسی Zoox هفته گذشته افتتاحیه خود را در جاده های عمومی آغاز کرد. در حال حاضر، روباتاکسی فقط کارکنان Zoox را در یک حلقه تقریباً 2 مایلی بین دو دفتر اصلی شرکت در فاستر سیتی، کالیفرنیا حمل می کند. (قبل از اینکه Zoox بتواند یک عملیات تجاری را راه اندازی کند، مجوزهای بیشتری وجود دارد.)

دامنه راه اندازی Zoox در جاده های عمومی محدود است. با این حال، این یک نقطه عطف دیگر برای شرکتی است که هشت سال پیش با هدف بلندپروازانه برای ساخت و راه اندازی یک سرویس روباتاکسی تجاری با وسیله نقلیه مخصوص خود راه اندازی شد.

وسایل نقلیه الکتریکی، شارژ و باتری

کادیلاک قصد دارد امسال سه خودروی برقی دیگر را معرفی کند که باید در سال 2024 وارد تولید شوند.

کریس کرافت ، بله، شرکت قایق‌سازی، اولین قایق مفهومی تمام الکتریکی خود را با نام Launch 25 GTe در نمایشگاه بین‌المللی قایق میامی 2023 رونمایی کرد.

پارلمان اروپا رسما قانون ممنوعیت فروش خودروهای گازسوز و گازوئیلی جدید در اتحادیه اروپا از سال 2035 را تصویب کرد.

فورد قصد دارد 3.5 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه ای در میشیگان سرمایه گذاری کند که باتری های لیتیوم آهن فسفات ارزان تری را برای مجموعه رو به رشد خودروهای الکتریکی خود بسازد. فورد با شرکت چینی Contemporary Amperex Technology Co. معروف به CATL همکاری خواهد کرد. بر اساس این قرارداد، شرکت تابعه فورد که کاملاً متعلق به فورد است، سلول‌های باتری را با استفاده از دانش سلول باتری LFP و خدمات ارائه شده توسط CATL تولید خواهد کرد. این ترتیبات توجه دولت چین و سناتور آمریکایی مارک روبیو را به خود جلب کرده است که از دولت بایدن می خواهد که این توافق را تحلیل کند.

یکی از مشکلات آزاردهنده فورد، فراخوان ها و ناکارآمدی های دیگر بوده است که در حال کاهش است. اکنون، یک مشکل جدید ظاهر شده است که می تواند به فروش کامیون های برقی آن آسیب برساند. فورد تولید و ارسال F-150 Lightning را به دلیل مشکل احتمالی باتری متوقف کرد. این توقف که از ابتدای هفته گذشته آغاز شده بود، تمدید شد و ممکن است چند هفته به طول انجامد.

شرکت گاز اند الکتریک پسیفیک با آنجل آیلند فری همکاری می کند تا اولین کشتی مسیر کوتاه بدون آلایندگی کالیفرنیا را از سال 2024 برقی کند.

برند Stellantis، Ram، یک خودروی مفهومی وانت برقی متوسط ​​​​را توسعه داده است و قصد دارد ماه آینده آن را به نمایندگی‌ها نشان دهد. وقتی صحبت از Ram شد، این برند نسخه پیش تولیدی از کامیون برقی فول سایز آینده خود را در تبلیغی که در جریان Super Bowl پخش شد، معرفی کرد. Matt Burns می نویسد: Ram 1500 Revolution مملو از صفحه نمایش و به طور شگفت انگیزی دکمه ها و دستگیره ها است.

سوبارو یک فراخوان دیگر برای کراس اوور برقی باتری Solterra خود به دلیل نگرانی از شل شدن پیچ هاب روی چرخ ها و جدا شدن آن صادر کرد.

درآمد

بله، فصل درآمد هنوز ادامه دارد. این هفته، Aurora و Gogoro بود. هفته آینده، Lucid و Joby Aviation درآمد خود را گزارش می دهند.

Aurora Innovation در طی تماس با درآمد خود تکرار کرد که برای پشت سر گذاشتن اواسط سال 2024 پول کافی خواهد داشت. به گفته کریس اورمسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2024 عملیات تجاری خود را آغاز کند. Aurora گزارش داد که سال را با 1.1 میلیارد دلار پول نقد و سرمایه گذاری کوتاه مدت به پایان رساند. Aurora همچنین بيان کرد که 2 میلیون دلار باقی مانده از درآمد حاصل از همکاری را از طریق قرارداد خود با تویوتا به رسمیت شناخت که در مجموع 68 میلیون دلار از این معامله در سال 2022 به رسمیت شناخته شد.

هزینه های عملیاتی Aurora در سه ماهه چهارم 156 میلیون دلار بود که 131 میلیون دلار آن برای تحقیق و توسعه و مابقی برای SG&A هزینه شد. به گفته این شرکت، برای کل سال، هزینه های عملیاتی Aurora در مجموع 650 میلیون دلار بوده است که با 540 میلیون دلار صرف تحقیق و توسعه، عمدتاً از هزینه های شخصی تشکیل شده است. سرمایه گذاران واکنش مثبتی به گزارش درآمد آرورا نشان دادند، احتمالاً به این دلیل که دستورالعمل ها بدون تغییر باقی مانده بودند.


گوگورو پس از گزارش درآمد ضعیف برای سه ماهه چهارم، تقریباً 10 درصد به قیمت سهام خود ضربه زد. گوگورو در سه ماهه چهارم 95.5 میلیون دلار درآمد داشت که 20.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. این شرکت نرخ ارز خارجی را مقصر این موضوع دانست و بيان کرد که اگر نرخ ها با میانگین نرخ سه ماهه چهارم سال 2021 ثابت می ماند، درآمد 12.4 میلیون دلاری افزایش می یافت. برای کل سال، Gogoro درآمد 382.8 میلیون دلاری را به دست آورد که 4.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

شرکت تعویض باتری زیان خالص 12.5 میلیون دلاری در سه ماهه چهارم و 98.9 میلیون دلار زیان خالص سالانه را گزارش کرد. گوگورو سال 2022 را با 236.1 میلیون دلار پول نقد به پایان رساند. این شرکت بيان کرد که انتظار دارد درآمد سال 2023 بین 400 تا 450 میلیون دلار باشد که نسبت به سال 2022 بین 4.5 درصد به 17.6 درصد افزایش یافته است. گوگورو بيان کرد که انتظار دارد بیشتر این درآمد از بازار تایوان باشد، علیرغم سرمایه گذاری سنگین در بازارهای دیگر. مانند هند

آینده پرواز

Joby Aviation مونتاژ نهایی را در eVTOL "منطبق با شرکت" خود آغاز کرده است، که در اصل یک نمونه اولیه است که چند قدم با نسخه نهایی فاصله دارد. جوبی انتظار دارد در نیمه اول سال جاری آزمایشات پروازی این هواپیما را آغاز کند.

تکنولوژی داخل خودرو

اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه بيان کرد که هیوندای و کیا برای بیش از 8 میلیون خودروی خود که فاقد سیستم ایموبلایزر هستند، نرم افزار بازدارنده سرقت را توسعه داده اند که آنها را هدف سارقان در سراسر کشور قرار داده است. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار دارندگان خودرو قرار می گیرد.

مردم

کاروان ، شبکه حمل و نقل دیجیتالی مستقر در سیاتل که کامیون داران را با فرستنده ها متصل می کند، دفتر خود را در آتلانتا تعطیل می کند و به عنوان بخشی از بازسازی، کارگران را اخراج می کند. این سومین بار در کمتر از یک سال است که کاروان کارگران را اخراج می کند.

NYT میسی کامینگز، استاد دانشگاه جورج میسون که در سیستم‌های خودمختار متخصص است و یک سال را در اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها گذرانده بود، حضور داشت. کامینگز می خواهد نحوه استفاده از سیستم های کمک راننده را مهار کند.

ریوین مایکل کالاهان را به عنوان مدیر ارشد حقوقی خود استخدام کرد. کالاهان در حال پیوستن به ریویان از دانشگاه استنفورد است، جایی که او به عنوان مدیر اجرایی مرکز آرتور و تونی رمب راک برای حاکمیت شرکتی و استاد قانون عمل کرد.

شویچیرو تویودا ، پسر کیچیرو تویودا، بنیانگذار تویوتا و مدیر قدیمی این خودروساز، در سن 97 سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. شویچیرو تویودا این شرکت را طی دهه‌ها رشد رهبری کرد و به ویژه پیشگام مدل جدیدی برای کنترل کیفیت در ساخت و تولید بود. مسئول پریوس و ایجاد برند لوکس آن لکسوس بود.

سواری تگرگ

بالاخره Lyft در ماه دسامبر شروع به دریافت هزینه‌های زمان انتظار از سواران کرد، اما رانندگان شکایت دارند که این هزینه‌ها وارد کیف پول آنها نمی‌شوند. حداقل الان نه.

رانندگان اوبر در نیوزلند از طریق اولین قرارداد جمعی خود با این شرکت برای دستمزد و شرایط کاری بهتر تلاش خواهند کرد.

تسلا

تسلا یکی از آن شرکت‌هایی است که به نظر می‌رسد هرگز دوره‌ای آرام را سپری نمی‌کند. همیشه چیزی در مورد شرکت یا مدیر عامل آن ایلان ماسک در حال رخ دادن است. و این هفته تفاوتی نداشت. سه داستان بزرگ تسلا در این هفته شامل اتحادیه‌ها، ابتکار 7.5 میلیارد دلاری شارژ خودروهای الکتریکی بایدن و فراخوانی نرم‌افزار Full Self-Driving آن است.

ما برخی از تجارت شارژ خودروهای الکتریکی بایدن را در بالا پوشش دادیم. تسلا بخش بزرگی از این اعلامیه است زیرا این شرکت موافقت کرده است که بخشی از شبکه سوپرشارژر و شارژر مقصد خود را برای خودروهای الکتریکی غیر تسلا باز کند. به گفته کاخ سفید، این شرکت تا پایان سال 2024 حداقل 7500 شارژر برای تمام خودروهای الکتریکی در دسترس خواهد داشت. حداقل 3500 مورد از آنها شارژرهای 250 کیلوواتی خواهند بود که در امتداد راهروهای بزرگراه قرار دارند. همه رانندگان خودروهای برقی می توانند با استفاده از اپلیکیشن یا وب سایت تسلا به این ایستگاه ها دسترسی داشته باشند.

قابل ذکر است، تسلا همچنین با بیش از دو برابر کردن شبکه سوپرشارژر خود موافقت کرده است. Tim de Chant از TechCrunch در مورد اینکه این ممکن است برای خودروساز معنی داشته باشد (در +TC) می سنجید.


در همین حال، مشکل در کارخانه بوفالو، نیویورک، این شرکت در راه است. گروهی از کارمندان تسلا (معروف به کارگران تسلا) که به عنوان برچسب‌گذار داده در تیم Autopilot در کارخانه بوفالو کار می‌کنند، اعلام کردند که قصد دارند اتحادیه‌ای را سازماندهی کنند. یک روز بعد، این گروه شکایتی را به هیئت ملی روابط کار تسلیم کرد و ادعا کرد که تسلا بیش از 30 کارمند را که در کارخانه کار می‌کردند به تلافی سازمان‌دهی اتحادیه‌ها اخراج کرد.

و جای تعجب نیست که تسلا کف زد و این ادعاها را دروغ خواند. تسلا کارگران یونایتد خوشحال نشد و روز شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا در مورد کمپین اتحادیه در حال انجام خود و واکنش شرکت به تلاش‌های آنها، از جمله ادعاهایی مبنی بر اینکه حساب توییتر آن‌ها سایه‌بان شده است، بحث کند.

این می تواند زشت شود.


در نهایت، بخش تسلا را با یادآوری نرم‌افزار «خودرانی کامل» شرکت، یک سیستم پیشرفته کمک راننده که به گفته تنظیم‌کننده‌های ایمنی فدرال می‌تواند به خودروها اجازه دهد در اطراف تقاطع‌ها ناایمن عمل کنند و باعث تصادف شود، پایان می‌دهیم.

تسلا بيان کرد که این فراخوان 362758 خودروی مجهز به این نرم افزار را تحت تأثیر قرار می دهد (حدس می زنم اکنون می دانیم که چه تعداد از مردم FSD دارند). تسلا برای رفع این مشکل، به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به صورت رایگان منتشر می‌کند.

من پیامک‌ها و ایمیل‌های زیادی دریافت کردم که چگونه نباید این را فراخوانی بنامیم زیرا یک مشکل مکانیکی نیست. بسیاری از شما فریاد زدید، به‌روزرسانی نرم‌افزاری را نباید فراخوانی نامید. این اصطلاح پذیرفته شده ای است که توسط هر دو شرکت استفاده می شود، پس من آن را متفاوت نمی نامم.

و این را در نظر بگیرید: نرم افزار به اندازه قطعات مکانیکی آن برای عملکرد ایمن یک وسیله نقلیه حیاتی است. همه چیز مهم است!

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است