متن خبر

تارگوس می گوید حمله سایبری باعث اختلال در عملیات می شود

تارگوس می گوید حمله سایبری باعث اختلال در عملیات می شود

شناسهٔ خبر: 463222 -




تارگوس، سازنده گجت‌ها و کیف‌های موبایلی او میگوید در پی حمله سایبری روز جمعه، با یک «وقفه موقت» در فعالیت‌های تجاری خود مواجه شده است.

در اطلاعیه ای با تنظیم کننده ها در روز دوشنبه، شرکت مادر تارگوس، B. Riley Financial، بيان کرد که کشف کرده است "یک عامل تهدید به برخی از سیستم های فایل Targus دسترسی غیرمجاز پیدا کرده است" و بسیاری از شبکه خود را برای جداسازی این حادثه تعطیل کرده است.

در بیانیه آمده است: «این حادثه مهار شده است و تلاش‌های بازیابی سیستم‌های تارگوس در حال انجام است.

جزئیات حمله سایبری در تارگوس به لطف قانون جدید تنظیم‌کننده اوراق بهادار ایالات متحده که شرکت‌های دولتی را ملزم می‌کند حملات سایبری - از جمله به شرکت‌های تابعه‌شان - را افشا کنند که می‌تواند در عرض 96 ساعت پس از کشف بر سرمایه‌گذاران تأثیر داشته باشد، اکنون عمومی شده است.

تارگوس نگفت که با چه نوع وقفه ای در عملیات خود مواجه شده است. غیرمعمول نیست که شرکت‌ها شبکه‌های خود را در تلاشی برای جلوگیری از دسترسی متجاوزان به سایر سیستم‌ها یا داده‌های حساس خاموش کنند. این شرکت چارچوب زمانی برای بازگشت عملیات خود به حالت عادی ارائه نکرده است.

مشخص نیست که آیا اطلاعات مشتریان Targus در این نفوذ به سرقت رفته است یا خیر، اما این شرکت گفته است که "با مجریان قانون در رابطه با دسترسی غیرمجاز به اطلاعات همکاری خواهد کرد. "

Targus که در سال 1983 تأسیس شد، یک برند محبوب لوازم الکترونیکی موبایل و سازنده لوازم جانبی است. بی رایلی در سال 2022 تارگوس را به ارزش تقریبی 250 میلیون دلار خریداری کرد.

هنگامی که از طریق ایمیل تماس گرفت، سخنگوی B. Riley بلافاصله اظهار نظر ن کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است