متن خبر

به گفته کارگردان، بازنگری گرافیکی عظیم Final Fantasy 14 بازیکنان جدیدی را به همراه خواهد داشت، اما نگرانی در مورد آینده بازی را کاهش می دهد.

به گفته کارگردان، بازنگری گرافیکی عظیم Final Fantasy 14 بازیکنان جدیدی را به همراه خواهد داشت، اما نگرانی در مورد آینده بازی را کاهش می دهد.

شناسهٔ خبر: 456143 -




Final Fantasy 14 Dawntrail
(اعتبار تصویر: Square Enix)

نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده بازی، می گوید که اصلاحات گرافیکی عظیم Final Fantasy 14 صرفا برای آوردن بازیکنان جدید نیست.

MMO که مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، قرار است در تابستان امسال توسعه بعدی خود را با نام Dawntrail راه اندازی کند و در کنار یک منطقه کاملاً جدید برای کاوش، دو شغل جدید و آغاز یک ماجراجویی جدید برای تجربه، Final Fantasy 14 اولین به روز رسانی گرافیکی بزرگ خود را دریافت خواهد کرد. در 10 سال

این یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز است و اسکوئر انیکس قبلاً برخی از تغییراتی را که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند با تعمیرات اساسی به وجود بیاورند را به نمایش گذاشته است، اما به گفته نائوکی یوشیدا، این به‌روزرسانی اهداف چندگانه‌ای دارد تا صرفاً به‌روز کردن بازی با نسل مدرن. .

یوشیدا در جدیدترین مجله Play (از طریق GamesRadar ) گفت: «وقتی بازیکنان به‌روزرسانی‌های گرافیکی را می‌بینند، متوجه می‌شوند که Final Fantasy 14 همچنان ادامه خواهد داشت و همچنان به پیشبرد آینده و چالش‌های جدید ادامه می‌دهد.» و از این نظر، من فکر می‌کنم که این به بازیکنان احساس راحتی می‌دهد تا نیازی به نگرانی در مورد آن نداشته باشند.»

یوشیدا همچنین تأیید کرد که تصمیم اصلی در پشت این بازنگری، جذب بازیکنان جدید بود، هرچند مهم‌تر از همه، بازیکنان جوان‌تری که به تازگی وارد بازی می‌شوند و در غیر این صورت به خاطر گرافیک اصلی و قدیمی‌تر از بین می‌رفتند.

او توضیح داد: "...نکته مهم در مورد MMO ها این است که ما باید دائماً بازیکنان جدید را وارد کنیم، در غیر این صورت مقیاس کلی بازی ما کوچک می شود." من همچنین فکر می‌کردم که به‌روزرسانی گرافیک برای وارد کردن نسل جوان به Final Fantasy 14 بسیار مهم است. پس با پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های گرافیکی، می‌توانیم در واقع جذابیت 14 را برای آن نوع بازیکنان بهبود بخشیم.»

علاوه بر این، یوشیدا متوجه می‌شود که این به‌روزرسانی نه تنها برای بازیکنان جدید جذاب خواهد بود، بلکه چالشی خوشایند برای تیم توسعه‌دهنده‌ای است که از زمان راه‌اندازی A Realm Reborn در سال 2013 از فناوری قدیمی‌تر استفاده می‌کنند. کارگردان امیدوار است که آپشن های جدیدتر برای او در دسترس باشد. توسعه دهندگان همکار به آنها اجازه می دهند تا "کار خود را پیش ببرند".

یوشیدا گفت: "با توانایی کار بر روی فناوری گرافیکی پیشرفته تر، آنها می توانند حرفه خود را پیش ببرند و همچنین می توانند با ویژگی های جدیدتر کار کنند." پس ، برای هر دو مزیت وجود دارد به این معنا که بازیکنان می‌توانند از کیفیت و گرافیک بهتر بهره ببرند، اما هنرمندان و مهندسان ما در تیم می‌توانند با استفاده از فناوری پیشرفته‌تر سود ببرند و می‌توانند حرفه خود را پیش ببرند.

از این سو، کارایی هایی نیز وجود دارد که با استفاده از فناوری گرافیکی بهتر به دست خواهیم آورد.»

Final Fantasy 14: Dawntrail هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار داریم که در تابستان امسال همراه با پشتیبانی رسمی Xbox Series X |S با نسخه بتای باز در حال حاضر عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر، حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین MMORPGها و همچنین بهترین MMOها تحلیل کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است