آژانس های مسافرتی ممکن است بیشتر یادگاری از گذشته باشند، اما Priceline از هوش مصنوعی برای ایجاد یک جدید استفاده کرده است. Penny Voice برای کمک به رزرو سفر با شما مانند یک انسان طراحی شده است. Priceline به OpenAI و Realtime API جدید آن که این هفته معرفی شد روی آورد تا Penny را ایجاد کند و از GPT-4o و فناوری زیربنایی حالت صوتی پیشرفته برای ChatGPT استفاده کند.
Penny Voice دستیار سفر موجود با هوش مصنوعی Priceline را با ابزارهای جدید OpenAI تقویت می کند. گفتار طبیعی و محاورهای با کاربر که توسط مدلهای هوش مصنوعی پردازش میشود، به پنی اجازه میدهد تا درخواستهای پیچیده را بفهمد و حتی قبل از اینکه آن را مطرح کنید، آنچه را که میخواهید پیشبینی کند. همچنین دارای حافظه ای برای تعاملات قبلی و اولویت های اعلام شده برای سفارشی کردن نحوه پاسخگویی در مکالمات آینده است. Penny Voice فقط با رزرو هتل شروع به کار کرده است و می توانید در اپلیکیشن Priceline iOS یا در وب سایت آن با آن صحبت کنید.
برای مسافران، Penny Voice میتواند سفر مشترک را سادهتر کند. به جای جستجو در وبسایتها و نوشتن درخواستهای طولانی و مفصل، میتوانید با پنی صحبت کنید، مثل اینکه هوش مصنوعی یک انسان است. هوش مصنوعی به پیدا کردن هتلها کمک میکند و پیشنهادهایی برای مکانهای غذا خوردن و کارهایی که باید انجام دهید ارائه میدهد. پرایس لاین قصد دارد به زودی پروازها، اتومبیل های کرایه ای و بسته های تعطیلات را به قابلیت های پنی اضافه کند.
برت کلر، مدیر عامل پرایس لاین، گفت: "در پرایس لاین، ما همیشه مرزهای فناوری را برای آسانتر کردن سفر در نظر گرفتهایم. با پنی ویس، نحوه برنامهریزی و رزرو سفر مردم را بازتعریف میکنیم." "همکاری ما با OpenAI شامل یک حلقه بازخورد مستمر است که به ما امکان می دهد به سرعت نوآوری کنیم، بهبود دهیم و اکنون به معنای واقعی کلمه پنی را زنده کنیم. ما به کار مشترکمان و نتایج آن بسیار افتخار می کنیم."
AI سخنرانی برای همه
پرایس لاین ادعا می کند که پنی به دلیل مشارکت در داخل شرکت و OpenAI از ابزارهای هوش مصنوعی صوتی رقیب متمایز است. Priceline حجم عظیمی از اطلاعات را در مورد مشتریان و موتور معاملات اختصاصی خود به روی میز آورده است. و به لطف API بلادرنگ OpenAI، پنی میتواند احساسات شما را منعکس کند، لحن و جملهبندی را برای مطابقت با نشانههای احساسی تنظیم کند و مکالمه انسانی را بهتر تقلید کند.
پرایس لاین تست هایی را با بیش از صد صداپیشه برگزار کرد تا صدای عالی برای شبیه سازی با هوش مصنوعی را پیدا کند و صدای هوش مصنوعی دوستانه و قابل دسترس ایجاد کند. نه فقط به زبان انگلیسی. Penny Voice می تواند سوالات را به بیش از 120 زبان شناسایی و پاسخ دهد. در نهایت، پنی به عنوان آزمایشی برای سرمایهگذاری پرایس لاین در زمینه هوش مصنوعی و اینکه آیا قرار دادن صداهای هوش مصنوعی در همه چیز به عنوان یک پیروزی برای OpenAI محسوب میشود، عمل خواهد کرد.
اولیویه گودمنت، رئیس OpenAI محصول API گفت: «ادغام Realtime API با Penny مثال خوبی است از اینکه چگونه شرکتها میتوانند از ابزارهای ما برای ایجاد تجربیات مکالمه طبیعی در برنامههای خود استفاده کنند. تجربه رزرو مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشتریان خود.
ارسال نظر