به لطف یک نماد کوچک، غارت در استارفیلد بسیار ساده تر شد

به لطف برخی از بینندگان چشم عقابی که تریلر گیمپلی Starfield را تشریح کردند، به نظر میرسد که ویژگی بالقوه دیگری از بازی ماجراجویی RPG علمی تخیلی Bethesda پیدا کردهایم که میتواند زندگی افراد وسواس به غارت را تغییر دهد.
پنجره انتشار Starfield نزدیکتر و نزدیکتر میشود زیرا امیدواریم در اوایل سال 2023 پخش زنده شود. در این ماجراجویی علمی تخیلی حمله فضایی، میتوانید انتظار داشته باشید که کیهان عمیق کهکشانی را بگردید، به گروهها بپیوندید و سفینههای فضایی را سفارشی کنید.
در حالی که منتظر انتشار اجتنابناپذیر هستیم، بیایید نگاهی دقیقتر به تریلر گیمپلی بیندازیم (در تب جدید باز میشود) . اگر دقت کنید، جزئیات کوچک اما مهمی را خواهید دید که در حوالی ساعت 11:43 و 11:45 ظاهر می شود. در هرج و مرج یک نبرد فضایی که در آن یک کشتی در حال تیراندازی به کشتی دیگر است، جرقه ها و قطعات کشتی به ورطه تاریک فضا پرواز می کنند. در طول این سکانس، شما می توانید یک نماد الماس کوچک "لوت سینه" را برای چند ثانیه مشاهده کنید. اگر میخواهید ظاهر بهتری داشته باشید، بهتر است سرعت پخش در YouTube را کاهش دهید.
هنوز اطلاعات زیادی در مورد نحوه غارت سفینه فضایی وجود ندارد. با این حال، این نماد به برخی از احتمالات فریبنده اشاره می کند. میتوانید به فضاپیمای بیجان نزدیک شوید و آیتمهای خاصی را به روشی مشابه دیگر بازیهای بتسدا انتخاب کنید، مانند سیستم Fallout 4 که به شما امکان میدهد فقط بهترین درب بطریها را از صندوقچههای فرسوده بردارید. یا اگر بتسدا میخواهد با ما رفتار کند، غارت کشتیهای مرده میتواند به آسانی فشار دادن یک دکمه زمانی که به اندازه کافی نزدیک میشوید، باشد. اگرچه این واقع گرایی که برخی ممکن است از استارفیلد می خواهند را نداشته باشد، زندگی را بسیار آسان تر می کند.
سرگرمی واقع بینانه
گاهی اوقات واقعیت آنقدرها هم لذت بخش نیست
تاد هاوارد، مدیر خلاقیت، قبلاً قصد خود را برای نگه داشتن استارفیلد تا حد امکان واقعی و در عین حال سرگرم کننده بازی ابراز کرده بود. هاوارد در یک ویدیوی پرسش و پاسخ یوتیوب (در برگه جدید باز می شود) گفت: « استارفیلد برای ما علمی-تخیلی سخت تر است»، به این معنی که کاوشگر علمی تخیلی سعی خواهد کرد در محدوده علم و واقعیت باقی بماند.
با این حال، گاهی اوقات واقعیت آنقدرها هم لذت بخش نیست. هاوارد ایدههای اصلی را مورد بحث قرار داد تا سفینههای فضایی در اواسط پرواز وقتی سوختشان تمام میشود یا موتورهای گرانشی پیچیدهای که از نظر علمی دقیق بودند، خراب شوند. اما همانطور که توسعه دهندگان با این ایده ها پیشرفت کردند، متوجه شدند که چقدر برای بازیکن مجازات می شوند.
به جای اینکه مجبور باشید به دلیل کمبود سوخت، خرابی کشتی خود را تحمل کنید، قبل از اینکه به نزدیکترین ایستگاه سوخت رسانی هدایت شوید، تا چه حد می توانید پیش بروید محدود خواهید شد و بازی را کمتر واقع گرایانه اما لذت بخش تر می کند. امیدواریم این لفاظی در مورد سیستم غارت بازی در طول نبردهای فضایی صادق باشد. در حالی که داشتن گزینه ای برای از بین بردن قطعات کشتی ها به طور واقع بینانه می تواند سرگرم کننده باشد، فشار سریع یک دکمه برای بردن همه چیزهای خرد شده می تواند بازی را سریع و سرگرم کننده نگه دارد.
بازی غول پیکر Im-space
در حالی که من مانند کاوشگر بین کهکشانی بعدی، غارت کردن و خرد کردن قطعات را دوست دارم، احساس میکنم که جستجوی گسترده یک کشتی هر بار که یک کشتی را نابود میکنم میتواند به سرعت خسته شود.
در دنیایی به بزرگی استارفیلد ، شک ندارم چیزهای زیادی وجود خواهد داشت که من را مشغول نگه دارد. این به این معنی است که بیش از حد کارهای سختی که به نام «واقعگرایی» در بازی ساخته میشوند، ممکن است زائد به نظر برسند و فقط برای از بین بردن تجربه مفید باشند. در حالی که گاهی اوقات ممکن است سرگرم کننده باشد، یک زندگی علمی تخیلی اجباری و سخت چندان جذاب به نظر نمی رسد.
شاید همه اینها به این معنی باشد که من یک احمق بی حوصله هستم که قدردان دنیای شگفت انگیز بازی های علمی-تخیلی سخت نیستم. با این وجود، من همچنان به یک دکمه غارت سریع و آسان سفینه فضایی امیدوار هستم، تا بتوانم تمام چیزهای خردهریزی را که دلم میخواهد را بدون هزینه اضافی دریافت کنم.
ارسال نظر