متن خبر

به دنبال یک صفحه نمایش OLED ارزان قیمت هستید؟ تلویزیون OLED C2 ال‌جی با امتیاز بالای ۸۳۹ دلار به فروش می‌رسد

به دنبال یک صفحه نمایش OLED ارزان قیمت هستید؟ تلویزیون OLED C2 ال‌جی با امتیاز بالای ۸۳۹ دلار به فروش می‌رسد

شناسهٔ خبر: 465747 -




LG C2 OLED در پس‌زمینه بنفش با نشان Big Savings TR
(اعتبار تصویر: LG)

در حالی که ال‌جی C2 OLED در سال 2022 عرضه شد، به دلیل تصویر استثنایی، طراحی شیک و قیمت مناسب، همچنان یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. خبر خوب این است که به لطف این معامله خارق العاده در والمارت، که مدل 42 اینچی را تنها با قیمت 839 دلار (1549.99 دلار) به فروش می رساند، قیمت به تازگی جذاب تر شده است.

OLED پر ویژگی، که در بررسی LG C2 OLED خود، پنج ستاره از پنج ستاره را به آن دادیم، در بالای فهرست بهترین تلویزیون های سال گذشته قرار گرفت. LG C2 صفحه نمایش OLED خیره کننده ای را ارائه می دهد که از پردازنده a9 Gen5 AI ال جی پشتیبانی می کند و کنتراست عمیق و روشنایی عالی ارائه می دهد. تلویزیون ال‌جی همچنین دارای صدای فراگیر مجازی، قابلیت‌های هوشمند، کنترل صوتی و طراحی بسیار نازک است.

معامله امروز والمارت نه تنها بهترین معامله ای است که می توانید در تلویزیون 42 اینچی LG C2 پیدا کنید، بلکه قیمتی باورنکردنی برای یک صفحه نمایش OLED با ویژگی های غنی است. من بیشتر از بهترین معاملات تلویزیون OLED امروز را در پایین صفحه از مارک هایی مانند سامسونگ، سونی و ال جی فهرست کرده ام.

فروش تلویزیون OLED LG C2

بیشتر از بهترین معاملات تلویزیون OLED امروزی

می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات ارزان تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را در حال حاضر مشاهده کنید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک می‌گذارد و دوست دارد محصولاتی را که مصرف‌کننده می‌خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است