متن خبر

به دنبال تلویزیون ارزان قیمت هستید؟ والمارت فروش بزرگی با قیمت‌های تنها 198 دلار دارد

به دنبال تلویزیون ارزان قیمت هستید؟ والمارت فروش بزرگی با قیمت‌های تنها 198 دلار دارد

شناسهٔ خبر: 455322 -




معاملات تلویزیونی
(اعتبار تصویر: آینده)

اگر یکشنبه در حال جستجو برای یک تلویزیون ارزان هستید، پس به مکان مناسبی آمده اید. والمارت فروش بهاری زیادی دارد که شامل معاملات تلویزیونی فوق العاده از برندهای ارزان قیمت مانند TLC، Hisense و Onn است. من بهترین پیشنهادات را در زیر فهرست کرده ام که شامل طیف وسیعی از اندازه ها و ویژگی ها با قیمت هایی است که از 198 دلار شروع می شود.

معاملات تلویزیون ارزان بیشتری را در Walmart خریداری کنید

Walmart یکی از بهترین مقاصد برای به دست آوردن یک تلویزیون ارزان است، به لطف قیمت های بی سابقه در نمایشگرهای صفحه بزرگ در پرفروش ترین نمایشگرهای سال گذشته. برخی از نکات برجسته از فروش امروز شامل تلویزیون هوشمند 4K 65 اینچی ال‌جی با قیمت 428 دلار ، این تلویزیون 50 اینچی 4K Roku از Onn است. با قیمت باورنکردنی 198 دلار و تلویزیون 75 اینچی 4K Roku TCL با قیمت 498 دلار به فروش می رسد .

از بهترین معاملات تلویزیونی Walmart در زیر خرید کنید و راهنمای معاملات تلویزیون اصلی ما را برای بیشتر پیشنهادات برتر در سراسر وب تحلیل کنید.

بهترین معاملات تلویزیون ارزان امروز در Walmart

اگر به یک صفحه نمایش ممتاز علاقه دارید، می توانید بهترین معاملات تلویزیون OLED امروز را در حال حاضر مشاهده کنید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است