
شرکت مخابراتی Zen Internet ارقام جدیدی در مورد وضعیت کار از راه دور در سراسر بریتانیا منتشر کرد و برای بسیاری از شرکت ها یا کارمندان آنها خوب به نظر نمی رسد.
این تحقیق نشان داد که از هر پنج کارگر دورکاری، یک نفر از فرهنگ محل کار خود ناراضی است، علیرغم اینکه شرکت آنها چندین سال فرصت داشته تا خود را با یک مجموعه کاری هیبریدی جدید وفق دهد که پس از تأثیرات منفی این همه گیر وجود دارد.
این تحقیق از ۱۰۰۰ کارمند از راه دور و ۵۰۰ تصمیم گیرنده کسب و کار انجام شده است که با هم، اشتباهاتی را که توسط سازمان هایی انجام می شود که آنها را از تبدیل شدن به مکان های جذاب برای کار برای کارگران خانگی باز می دارد، کشف کردند.
شرکت ها کار از راه دور را درک نمی کنند
در حالی که شرکتها قول میدهند که روی ابزارها و فناوریهای مناسب سرمایهگذاری کنند تا کار ترکیبی را امکانپذیر کنند، تنها ۲۱ درصد از پاسخدهندگان با این موضوع موافقت کردند، که نشاندهنده نیاز شدید به اقدام در تلاش برای حفظ (چه رسد به جذب) استعدادها است.
از این گذشته، کار ترکیبی در بسیاری از موارد ثابت شده است که نتایج مشابه (یا بهتر) را به عنوان کار مبتنی بر مدرسه قدیمی ارائه می دهد، در حالی که به کارگران این فرصت را می دهد که در زمان خود انعطاف پذیرتر باشند. با این حال، فقط یک سوم (۳۳٪) تعادل کار و زندگی خود را بهبود یافته می بینند.
تقریباً نیمی (۴۵٪) از کارگران مورد نظر معتقدند که کارفرمایان آنها همان طور که در دفتر کار می کنند به آنها اعتماد می کنند، به طوری که سه چهارم (۷۴٪) قبلاً نصب نرم افزار نظارت از راه دور را نصب کرده اند یا در حال تحلیل نصب هستند. که Zen اینترنت فکر میکند در مسیری است برای «برانگیختن قطع ارتباط بین کارگران خانه و کارفرمایان».
مدیر عامل Zen، مارتین اودانل، گفت: "با توجه به فناوری که زیربنای فرهنگ و بهره وری کارکنان خانه است، سرمایه گذاری قابل توجهی باید در اولویت قرار گیرد تا سطح عملکرد و روحیه یکسانی با آنچه کارکنان ممکن است در دفتر داشته باشند." فایروال ها، اتصال ضعیف و ارتباطات مشکوک.