
مایکل-کریستوفر کوجی فاکس، نویسنده و مترجم ارشد Final Fantasy 16 ، در مصاحبه اخیر خود، بینش جدیدی از RPG آینده از Square Enix ارائه کرد.
فاکس با صحبت در مورد داستان و روند توسعه بازی، به صراحت بیان کرد که "جناسی های بسیار بد زیادی در نام های جستجو و نام دستاوردها وجود خواهد داشت". با این حال، توسعهدهنده Final Fantasy 16 نیز حرفهای زیادی برای گفتن در مورد نکات اساسیتر و مهمتر داستان بازی داشت.
در مصاحبهای با Game Informer ، فاکس به صراحت اعلام کرد که «ما میخواهیم فقط از طریق انجام بازی، اطلاعات زیادی را به بازیکنان بدهیم. نه فقط زباله دانی. ما نمیخواستیم نمونههایی داشته باشیم که بازیکنان فقط به یک [شخصیت] وارد صحنه میشوند که فقط پنج دقیقه با شما صحبت میکند و همه چیزهایی را که باید بدانید به شما او میگوید ."
فاکس و شریک میخواستم داستان را از طریق کات سینها، از طریق آنچه در حال وقوع است تعریف کنم [و] از طریق دیالوگ [که] بسیار متمرکزتر است، به چیزهای زیادی اشاره کنم، به جای اینکه مستقیماً آنها را بگویم، به چیزهای بیشتری دلالت کند.
Final Fantasy 16 که در ۲۲ ژوئن برای PS5 منتشر میشود، به عنوان جدیدترین نسخه از سری بازیهای RPG مشهور جهانی Square Enix است. انتظارات زیادی بر دوش توسعه دهندگان است، اما از آنجایی که تیم فاکس در Creative Business Unit 3 قبلاً روی MMO Final Fantasy 14 که داستان محور است، تحسین شده است، به نظر می رسد که این عنوان در دستان خوبی باشد.
از نظر الهامات برای عنوان، فاکس در مورد افرادی مانند «اولترامن» و «گودزیلا» صحبت کرد که بر تاکید Final Fantasy 16 بر درگیریهای بزرگ بین هیولاهای افسانهای تأثیر گذاشتند. "چیزها بسیار "در صورت شما" هستند... حرکاتی که [شخصیتها] انجام میدهند، همگی برنامههای تلویزیونی بسیار اکشن [و] سبک انیمه اکشن هستند.
فاکس به عشق خود به "فانتزی ادبی" اشاره کرد، به ویژه "موردو"، رمانی فانتزی از الکس فیبی که داستانی تاریک را به سبک گوتیک روایت می کند. این فوقالعاده و فلسفی است، اما چیزی که [واقعا] الهامبخش من شد این است که [چگونه] در پایان، این واژهنامه عظیم وجود دارد که به توصیف همه اصطلاحات در کلمه [با نثر] میپردازد که خندهدار و همچنین آموزنده بود.»
این دقیقاً همان چیزی بود که فاکس میخواست ترجمههای داستانی خود را برای بازی انجام دهد. با توجه به حجم انبوه داستان های عمیق و رضایت بخش که در Final Fantasy 14 یافت می شود، که فاکس یکی از توسعه دهندگان جهان و داستان های علمی است، به نظر می رسد که او بتواند جاه طلبی های خود را دنبال کند.
در تجربهای که با Final Fantasy 16 انجام دادم، مطمئناً تحت تأثیر کیفیت بالای جهانسازی و نوشتن که به نظر میرسد از هر منافذ عنوان بیرون میآید، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. من نمی توانم منتظر بمانم تا بازی کامل در ژوئن را به دست بگیرم.