متن خبر

برنامه‌های هوش مصنوعی iOS 18 اپل در گزارش جدید ارائه شده است – در اینجا 9 ویژگی جدید قابل انتظار است

برنامه‌های هوش مصنوعی iOS 18 اپل در گزارش جدید ارائه شده است – در اینجا 9 ویژگی جدید قابل انتظار است

شناسهٔ خبر: 474961 -




یک آیفون روی پس‌زمینه آبی <a href= که نشان سیری را نشان می‌دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee.jpg">
سیری می تواند در مرکز بازسازی iOS 18 باشد (اعتبار تصویر: اپل)

ماه‌ها شایعاتی در مورد اینکه چگونه iOS 18 به‌روزرسانی بزرگی خواهد بود – شاید یکی از بزرگ‌ترین‌ها در تاریخ آن باشد – می‌شنویم و گزارش جدید جزئیات بیشتری را در مورد آنچه که باید در ماه آینده به‌طور رسمی از نرم‌افزار رونمایی شود، اضافه می‌کند.

این جزئیات توسط مارک گورمن از بلومبرگ ارائه شده است، که معمولاً یکی از قابل اعتمادترین گزارشگران در مورد پیش بینی دقیق برنامه های آینده اپل ، و افشای اطلاعیه های نرم افزاری و سخت افزاری آن پیش از موعد می باشد.

Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود، برخی از ارتقاهای مبتنی بر هوش مصنوعی را که شایعه شده است به iOS 18 (و در برخی موارد macOS 15) می‌رود، تشریح می‌کند. این چیزی است که ما فکر می کنیم ممکن است بر اساس آخرین به روز رسانی او در راه باشد.

1. رونویسی یادداشت صوتی

استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل یادداشت‌های صوتی به متن این روزها روشی رایج است – برای مثال برنامه Google Pixel Recorder این کار را انجام می‌دهد – و ظاهراً این یکی از آپشن های ی است که به iOS 18 می‌رود. می‌توان آن را مستقیماً در برنامه Voice Memos قرار داد. همراه با iOS.

2. روتوش عکس

این چیزی است که ما اکنون با آن آشنا هستیم: به عنوان مثال ، ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی مولد موجود در سری گلکسی S24 سامسونگ را ببینید. گزینه‌ها می‌توانند شامل جابه‌جایی یا پاک کردن اشیا یا بهینه‌سازی رنگ‌ها باشند (برنامه Photos قبلاً برای ارتقاء پیشنهاد شده است ).

3. جستجوی بهتر

به گفته گورمن، جستجوها در iOS 18 و macOS 15 به لطف هوش مصنوعی «سریعتر و قابل اعتمادتر» خواهند شد. همانطور که قبلاً شایعه شده بود ، هنگامی که شما به دنبال چیزی هستید، ممکن است نتایج جستجو را از برنامه‌های بیشتری ببینیم و پشتیبانی بهبودیافته از عبارت‌های زبان طبیعی را مشاهده کنیم.

4. پاسخ های خودکار

به نظر می رسد که اگر می خواهید وظایف نوشتن را واگذار کنید، به زودی می توانید پاسخ های هوش مصنوعی هوشمند را در برنامه های Apple Mail و Apple Messages ایجاد کنید. اگرچه اینها پیشنهاداتی خواهند بود: شما همچنان می توانید قبل از ارسال آنها را تحلیل و ویرایش کنید.

5. بهبود سافاری

سافاری امسال در صف ارتقای بسیار سنگینی است. Gurman فاش‌های قبلی را دنبال می‌کند و او میگوید که Safari با کمک هوش مصنوعی یک جستجوی وب بهبود یافته خواهد داشت - این به معنای نتایج مرتبط‌تر است، در کنار توانایی دریافت خلاصه‌های سریع از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید.

6. سیری طبیعی تر

همانطور که قبلاً گزارش شده است ، گفتگو با سیری آسان تر می شود و همچنین پاسخ های بهتری ارائه می دهد - بیشتر شبیه یک شخص و کمتر شبیه یک ربات. طبق مقاله Gurman، سیری «تعامل‌های طبیعی بر اساس مدل‌های زبان بزرگ خود اپل» را ارائه خواهد کرد.

7. ایموجی های تولید شده توسط هوش مصنوعی

یکی از آپشن های مرتبط با هوش مصنوعی که در گزارش Gurman ذکر شده و قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده‌ایم، یک ماشین ایموجی با هوش مصنوعی است. ظاهراً این کار بر اساس آنچه تایپ می‌کنید، ایموجی‌های سفارشی را فوراً نشان می‌دهد – پس هرگز به دنبال شکلک‌هایی برای مطابقت با پیام خود نخواهید بود.

8. خلاصه های هوشمندانه

انتظار داشته باشید که خلاصه‌های هوشمند در همه جا در iOS 18 وجود داشته باشد: ایمیل‌ها، صفحات وب، پیام‌ها و موارد دیگر. این چیزی است که قبلاً فاش شده است و ممکن است اعلان ها را نیز پوشش دهد . اگر آن طور که به نظر می رسد کار می کند، این ویژگی باید در زمان مطالعه شما صرفه جویی زیادی کند.

9. سفارشی سازی صفحه اصلی

این به طور دقیق مربوط به هوش مصنوعی نیست، اما به دنبال آنچه قبلاً گفته بود ، گورمن بیان می‌کند که میانبرهای برنامه صفحه اصلی iOS 18 را می‌توان به هر شکلی که دوست دارید مرتب کرد - نه فقط در یک شبکه - و رنگ آنها را می‌توان تغییر داد تا مطابقت داشته باشد. یک موضوع خاص

به‌علاوه، به محض اینکه iOS 18 بالاخره روز را ببیند، احتمالاً موارد بیشتری نیز وجود خواهد داشت - ادغام فشرده‌تر بین تقویم و یادآوری‌ها ، عملکردهای ریاضی بهبود یافته در Notes ، انتقال روان‌تر آهنگ در Apple Music - اما آپشن های ی که در بالا ذکر شده همان‌هایی هستند که گورمن به طور خاص به آنها اشاره می‌کند. گزارش جدید او

Apple AI و OpenAI ChatGPT

لوگوی WWDC 2024

در WWDC 2024 چیزهای بیشتری خواهیم شنید (اعتبار تصویر: اپل)

گزارش جدید Gurman همچنین برخی از شایعات همکاری اپل با OpenAI ، توسعه دهنده ChatGPT و Dall-E را روشن می کند. ظاهراً مدل‌های هوش مصنوعی خود اپل - هم در آیفون و هم در فضای ابری ذخیره می‌شوند - برای انجام وظایف اصلی هوش مصنوعی ذکر شده در بالا استفاده می‌شوند، اما این مدل‌ها به یک ربات چت هوش مصنوعی کامل گسترش نمی‌یابند.

به گفته گورمن، اپل با OpenAI همکاری خواهد کرد تا گزینه ChatGPT را در آیفون به کاربران بدهد. مشخص نیست که چه تفاوتی با استفاده ساده از برنامه ChatGPT برای iOS خواهد داشت، اما احتمالاً ادغام عمیق تر با نرم افزار آیفون در راه است. Gurman او میگوید این همکاری در WWDC 2024 در 10 ژوئن در کنار همه این آپشن های جدید برای iOS و macOS اعلام خواهد شد.

با این حال، طبق گفته Gurman، اپل نمی‌خواهد به طور انحصاری به OpenAI تکیه کند – پس مذاکرات همچنان ادامه دارد تا Google Gemini را به عنوان یک گزینه چت ربات هوش مصنوعی نیز ارائه دهد. با این حال، در رویداد WWDC 2024 در ژوئن در مورد آن صحبت نخواهد شد. چت ربات های دیگری نیز می توانند در ادامه خط اضافه شوند.

این گزارش جدید همچنین بیان می‌کند که اپل بر حفظ حریم خصوصی ابزارهای هوش مصنوعی خود – هم بر روی دستگاه و هم در فضای ابری – در مقایسه با ابزارهایی مانند گوگل و متا تأکید می‌کند. در نهایت، Gurman اشاره می‌کند که آپشن های هوش مصنوعی در iOS 18 ممکن است با برچسب «پیش‌نمایش» متصل شوند تا نشان دهد هنوز در حال توسعه هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است