متن خبر

“برخورد با سونامی اطلاعات” – Alteryx و McLaren در مورد آنچه فرمول 1 می تواند به کسب و کار شما در مورد استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها به بهترین شکل آموزش دهد.

“برخورد با سونامی اطلاعات” – Alteryx و McLaren در مورد آنچه فرمول 1 می تواند به کسب و کار شما در مورد استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها به بهترین شکل آموزش دهد.

شناسهٔ خبر: 656046 -




مک لارن F1
(اعتبار تصویر: Shutterstock / Michael Potts F1)

در کنار سریعترین و هیجان انگیزترین ورزش جهان، احتمالاً منصفانه است که ادعا کنیم فرمول 1 نیز داده محورترین ورزش امروزی است.

از آنجایی که ده تیم دائماً به دنبال هر چیزی هستند که به آنها مزیت بدهد، و جلسات و مسابقات اغلب با یک دهم ثانیه یا کمتر تصمیم گیری می شود، استفاده حداکثری از داده های تولید شده از اتومبیل های فرمول 1 هرگز مهمتر از این نبوده است.

مک لارن تا کنون از یک فصل درخشان لذت برده است و با شریک رسمی خود Alteryx به نیروها پیوسته تا به TechRadar Pro اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه داده ها می توانند به مسابقه قهرمانی آن کمک کنند، بگوید.

کوه های داده

آلن جاکوبسون، مدیر ارشد داده و تجزیه و تحلیل (CDAO) در Alteryx، که بیش از 80 درصد از داده های صنعتی را فاش می کند، خاطرنشان می کند: «سازمان ها داده های بیشتری نسبت به قبل دارند - اما هنوز اکثریت قریب به اتفاق از این داده ها حداکثر ارزش را دریافت نمی کنند. استفاده نمی شود - "فرصتی بزرگ" برای استفاده از این داده ها برای تصمیم گیری بهتر.

خبر خوب این است که تقریباً هر سازمانی که من با آنها ملاقات می‌کنم به وضوح می‌داند که توانایی استفاده از داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها برای هدایت نتایج تجاری در حال حاضر مهم‌تر از همیشه است.

با این حال، جاکوبسون اضافه می‌کند که برخی از کسب‌وکارها در ارائه این تحول کند بوده‌اند، «زیرا معلوم می‌شود که تحول سخت است - به سختی می‌توان کل نیروی کار را ماهر و آماده شروع کرد - پس در حال فهمیدن چگونگی ادامه سفر است که این چالش است. "

و وقتی صحبت از یک سفر می شود، مک لارن مطمئنا شرایط خوبی دارد. این تیم از سال 1998 تاکنون موفق به کسب قهرمانی فرمول 1 در سازندگان نشده است، اما در چند فصل گذشته شاهد یک صعود باورنکردنی بوده است تا قهرمانی را در سال 2024 به چالش بکشد، که به برتری 1-2 اخیرش با اسکار پیاستری و لاندون نوریس در گرند مجارستان ختم شد. جایزه

(اعتبار تصویر: Shutterstock/Jay Hirano Photography)

در صحبت با TechRadar Pro ، دن کی ورث، مدیر فناوری کسب و کار در مک لارن ریسینگ، 300 سنسور در یک خودروی فرمول 1 وجود دارد که بیش از 250 میلیون نقطه داده به ازای هر خودرو در هر مسابقه آخر هفته (معادل 11 میلیارد در طول یک فصل) ایجاد می کند. ) - به این معنی که تیم "در حال برخورد با سونامی اطلاعات است. "

او می‌افزاید: «ما این طرز فکر برنده را داریم، پس می‌دانیم که اهداف هدفمان در هر زمان چیست.» او اضافه می‌کند که نگاهی بیشتر به داده‌های آن نه تنها به رانندگان یا خدمه پیت استاپ، بلکه به کارمندان 1200 مک‌لارن ریسینگ کمک کرده است.

اگر می‌دانید که دنبال بردن شما چیست، آن را برای زنجیره تامین، تدارکات، مالی، مهندسی، تیم منابع انسانی و افراد خود به کار ببرید - می‌توانید شروع کنید به درک اینکه تجزیه و تحلیل داده‌ها چه کاری می‌تواند انجام دهد تا واقعاً کسب و کار شما را ارتقا دهد.

بهترین بهترینها

مک لارن و آلتریکس به وضوح یک رابطه ریشه‌دار دارند، با این که دومی نه تنها به افزایش کارایی و بهره‌وری در تیم کمک می‌کند، بلکه در موارد استفاده بالقوه شگفت‌انگیزتر مانند دانشمندان داده‌ای که به دنبال بهبود نحوه تجسم گردش کار و صرفه‌جویی در زمان کدگذاری هستند.

کی ورث خاطرنشان می کند: «آنها بهترین ها هستند و واقعاً از ابزارها استقبال می کنند.

او همچنین نشان می‌دهد که Alteryx چگونه به تیم در آزمایش و توسعه کمک کرده است - وظیفه‌ای حیاتی در چنین ورزشی سریع. با مقررات جدیدی که از سال 2026 بر فرمول 1 تنظیم شده است، تیم ها عملاً به زودی روی سه بیلد کاملاً متفاوت برای فصل جاری، فصل آینده و یک بیلد کاملاً جدید برای سال 2026 کار خواهند کرد.

کی ورث اشاره می کند که چگونه مک لارن از 250 میلیون نقطه داده تخمینی تولید شده توسط هر خودرو در هر مسابقه برای ساخت یک دوقلو دیجیتال کامل از خودرو برای آزمایش استفاده کرده است. Alteryx سپس می‌تواند به «دوختن» همه منابع داده دلتا به یکدیگر کمک کند تا تفاوت‌های بین این دوقلو دیجیتال و شبیه‌سازی‌های آن در برابر ماشین‌های دنیای واقعی را بیابد تا به یافتن هرگونه سود حاشیه‌ای کمک کند.

او او میگوید : «ما دائماً آن داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، دائماً خودمان را نقد می‌کنیم... (و) همیشه به دنبال آن حاشیه‌های خوب هستیم.

جاکوبسون موافق است، و اشاره می کند که چگونه رهبران فناوری اطلاعات واقعا باید تشخیص دهند که باید طرز فکر خود را تغییر دهند، زیرا "در اساس، هدف تغییر فرآیندهای کسب و کار برای افزایش کارایی و نتایج بهتر است. "

واقعاً زمان هیجان انگیزی برای رهبران فناوری اطلاعات است تا به سازمان های خود در استفاده از این داده ها کمک کنند.

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است