متن خبر

با شروع تحقیقات اتحادیه اروپا در پی شکایات، Broadcom از قوانین قیمت گذاری VMware عقب نشینی کرد

با شروع تحقیقات اتحادیه اروپا در پی شکایات، Broadcom از قوانین قیمت گذاری VMware عقب نشینی کرد

شناسهٔ خبر: 464732 -




VMware
(اعتبار تصویر: فران رودناس / فلیکر)

در پاسخ به بازخورد مشتریان و در میان بررسی‌های فزاینده از سوی صنعت و در حال حاضر تنظیم‌کننده‌ها، هاک تان، مدیر عامل برادکام، از عقب‌نشینی قابل توجهی در مدل قیمت‌گذاری شرکت خبر داد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اتحادیه اروپا تحقیقاتی را درباره شکایات مربوط به شیوه‌های قیمت‌گذاری این شرکت پس از خرید VMware در نوامبر 2023 آغاز کرده است.

از آن زمان و تحت رهبری جدید خود، مجموعه VMware تغییرات قابل توجهی را شاهد بوده است، از جمله پایان دادن به مجوزهای دائمی که طعم تلخی را در دهان بسیاری از مشتریان قدیمی ایجاد کرد.

تان در اعلامیه‌ای بر قصد شرکت برای تغییر به سمت سادگی و مقرون‌به‌صرفه بودن تاکید کرد و اشاره کرد که ساختار قیمت‌گذاری قبلی VMware و مشتریانش پیچیده و پرهزینه بود.

تان همچنین اذعان کرد که حرکت شرکت به سمت یک مدل مبتنی بر اشتراک، مشتریان مجوز دائمی را پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، در تلاشی برای آرام کردن کاربران ناراضی، Broadcom اکنون تأیید کرده است که «دسترسی رایگان به وصله‌های امنیتی روز صفر برای نسخه‌های پشتیبانی‌شده vSphere» را فراهم می‌کند و محصولات بیشتری به‌موقع درمان مشابهی دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل بيان کرد که این امر به این دلیل است که «تغییرات سریع ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد»، که نشان می‌دهد مشتریان نگرانی‌های خود را در مورد متعادل کردن هزینه‌ها بین هزینه‌های سرمایه و عملیاتی ابراز کرده‌اند.

با این حال، Broadcom همچنان متعهد به انتقال VMware به یک شرکت مبتنی بر اشتراک است و ادعا می‌کند که کار در سال 2018، مدت‌ها پس از انجام بسیاری از رقبا، آغاز شده است.

علاوه بر تعهد به حمایت از خدمات VMware با "میلیاردها دلار سرمایه گذاری جدید"، تان همچنین اعلام کرد که VMware Cloud Foundation (VCF) شاهد کاهش چشمگیر قیمت خواهد بود.

سخنگوی اتحادیه اروپا (از طریق رویترز ) گفت: "کمیسیون اطلاعاتی دریافت کرده است که نشان می دهد Broadcom در حال تغییر شرایط مجوز و پشتیبانی نرم افزار VMware است. "

اکنون، طبق این گزارش، تنظیم کننده های ضد انحصار اتحادیه اروپا در حال پرس و جو از Broadcom در مورد تغییرات در شرایط مجوز جدید VMware هستند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است