متن خبر

با تشکر از نتفلیکس – برنامه ویندوز آن در شرف از بین رفتن دانلودها است

با تشکر از نتفلیکس – برنامه ویندوز آن در شرف از بین رفتن دانلودها است

شناسهٔ خبر: 471993 -




مردی با کنترل <a href= از راه دور در دست، لوگوی نتفلیکس را در تلویزیون توشیبا تماشا می کند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC.jpg">
دیگر برای شما کاربران ویندوز دانلود نمی شود (اعتبار تصویر: Thomas Trutschel)

نتفلیکس با اطلاعیه‌ای درباره به‌روزرسانی آتی برنامه ویندوز 11ویندوز 10 ) خود توانسته است تعداد زیادی از کاربران خود را آزار دهد: پشتیبانی از تبلیغات و رویدادهای زنده اضافه می‌شود، اما امکان دانلود محتوا از بین می‌رود.

همانطور که توسط MSPowerUser گزارش شده است، این بدان معناست که اگر از یک دستگاه ویندوزی استفاده می کنید، دیگر مشاهده آفلاین ندارید، چیزی که کاربران نتفلیکس به طور قابل درک از آن در Reddit ناراحت هستند. اساساً به این معنی است که برنامه ویندوز کمی بیشتر از یک بسته بندی برای وب سایت نتفلیکس خواهد بود.

نتفلیکس هیچ دلیلی برای حذف دانلود در ویندوز ارائه نکرده است: وقتی Windows Latest در مورد آن سؤال کرد، آنها به سادگی به سند پشتیبانی مربوطه هدایت شدند، که تأیید می کند که یک برنامه جدید "به زودی" بدون گزینه دانلود ارائه می شود.

سند نتفلیکس او میگوید : «در حالی که دانلودها دیگر پشتیبانی نمی‌شوند، می‌توانید به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها به‌صورت آفلاین در یک دستگاه تلفن همراه پشتیبانی‌شده ادامه دهید» - پس در سفرهای خود فقط باید به صفحه نمایش کوچک‌تر بسنده کنید.

در آن برای پول

پاپ آپ هشدار نتفلیکس

کاربران نتفلیکس پنجره‌هایی مانند این را مشاهده کرده‌اند (اعتبار تصویر: MSPowerUser)

این امکان وجود دارد که این حرکت به این معنی باشد که نتفلیکس می‌تواند مقداری پول در صدور مجوز صرفه‌جویی کند، که ممکن است در صورت اضافه کردن دانلودها هزینه بیشتری داشته باشد - به کاربران امکان می‌دهد نمایش‌ها و فیلم‌ها را با آنها تماشا کنند و بدون اتصال به اینترنت آن‌ها را تماشا کنند.

با این حال، نتفلیکس باید متوجه باشد که برای افرادی که برای تماشای محتوا بدون دسترسی به اینترنت به دانلودهای آفلاین متکی هستند، ناراحتی بزرگی است: در هواپیما، قطار، و کمپینگ، و هر جای دیگری که Wi-Fi در دسترس یا غیرقابل اعتماد است.

اگر همچنان مشتاق تماشای آفلاین Netflix روی لپ‌تاپ هستید، ممکن است یکی از بهترین کروم‌بوک‌ها را انتخاب کنید: می‌توانید برنامه اندروید Netflix را روی سیستم‌عامل Chrome نصب کنید و عناوین را از این طریق دانلود کنید. با این حال، وضوح ویدئو در 720p حداکثر است.

اگر نتفلیکس شکایات کافی دریافت کند، احتمال کمی وجود دارد که نظر خود را تغییر دهد، اما به نظر می‌رسد این سرویس استریم مصمم است تا جایی که ممکن است آپشن های پول‌ساز اضافه کند، در حالی که آپشن های واقعاً مفید را حذف کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است