متن خبر

با افزایش استریم پشتیبانی شده توسط تبلیغات، Tubi به 64 میلیون کاربر فعال ماهانه می رسد

با افزایش استریم پشتیبانی شده توسط تبلیغات، Tubi به 64 میلیون کاربر فعال ماهانه می رسد

اخباربا افزایش استریم پشتیبانی شده توسط تبلیغات، Tubi به 64 میلیون کاربر فعال ماهانه می رسد
شناسهٔ خبر: 266657 -




خبرکاو:

این شرکت امروز اعلام کرد، سرویس رایگان پخش تلویزیونی (FAST) با پشتیبانی از تبلیغات، Tubi، به 64 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. آخرین باری که این شرکت تعداد مشترکین خود را در می 2022 گزارش کرد، زمانی که Tubi 51 میلیون مشترک داشت. زمانی که فاکس این سرویس استریم را در سال 2020 خریداری کرد، توبی در آن زمان 25 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

فاکس اخیرا درآمدهای سه ماهه خود را گزارش کرده است که نشان دهنده رشد چشمگیر بینندگان در Tubi است. کل زمان تماشای آن نسبت به سال 44 درصد افزایش داشته است و بیش از 5 میلیارد ساعت در سال 2022 پخش شده است. به احتمال زیاد از زمانی که استریمر با برادران وارنر دیسکاوری قرارداد بسته است، بینندگان Tubi حتی بیشتر افزایش خواهد یافت و بیش از 2000 ساعت با برند WB به دست آورده است. محتوا.

Tubi ادعا می کند که بزرگترین کاتالوگ محتوای جریان رایگان را با بیش از 50000 عنوان و بیش از 200 کانال تلویزیونی زنده دارد.

آخرین رقم کاربر فعال ماهانه در کنار گزارش تحقیقاتی سالانه فاکس، «جریان: بینش‌های عملی ۲۰۲۳ برای برندها» گزارش شده است که نشان‌دهنده افزایش علاقه به طرح‌های ارزان‌تر با پشتیبانی از تبلیغات است. این شرکت پیش‌بینی کرد که تا سال 2024، از هر سه مصرف‌کننده آمریکایی، یک نفر AVOD (ویدئو برحسب تقاضا با پشتیبانی از آگهی) را پخش خواهد کرد. این احتمالاً به دلیل افزایش قیمت‌های خدمات ویدیوی درخواستی (SVOD) است. نتفلیکس و دیزنی پلاس جدیدترین پخش کننده های SVOD بودند که سطوح تبلیغاتی را راه اندازی کردند.

فاکس پیش بینی می کند که رشد AVOD در سال 2023 به میزان 9 درصد و در مجموع بین سال های 2022 و 2026 به 24 درصد افزایش خواهد یافت. در همین حال، این شرکت نوشت، رشد SVOD "نسبتا ثابت" باقی خواهد ماند.

مارک روتبلات، مدیر ارشد درآمد توبی، در بیانیه ای گفت: «از آنجایی که هزینه های اشتراک همچنان در حال افزایش است، تقریباً از هر سه استریم کننده یک نفر قصد دارد هزینه سرویس های استریم را در سال جاری کاهش دهد.

این گزارش همچنین بیان کرد که در سال گذشته، از هر پنج مشترک AVOD یک نفر محتوای Tubi را تماشا کرده است.

به راحتی می توان فهمید که چرا خدمات AVOD - به ویژه خدمات رایگان - به دلیل نزدیک شدن به تجربه کابل، بدون قراردادهای بلند مدت یا هزینه های سنگین، روز به روز مطلوب تر می شوند. شصت و سه درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی گفتند که خدمات رایگان AVOD جذاب هستند زیرا معمولاً انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ارائه می‌دهند و تجربه تماشای سفارشی‌تری را ارائه می‌دهند.

همچنین، 45 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که برای خدمات استریم با تبلیغات کمتر ارزش قائل هستند. Tubi بدون شک یکی از سبک ترین بارگذاری های تبلیغاتی را در سرویس های AVOD دارد که بین چهار تا شش دقیقه تبلیغات در ساعت ذکر می کند. با این حال، این گزارش نشان داد که کمتر از یک نفر از هر پنج مشتری هنوز از طول مدت وقفه های تبلیغاتی در Tubi ناراضی است، اما همچنان بارهای تبلیغاتی سبک تری را در مقایسه با تلویزیون سنتی که حدود 9 یا 10 دقیقه زمان دارد، ترجیح می دهند.

برای مقایسه، Peacock بار تبلیغات را در حدود پنج دقیقه در ساعت نگه می دارد. هدف دیزنی +، نتفلیکس و HBO Max حدود چهار دقیقه است.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است