متن خبر

بایدن به سازندگان می گوید که آنها چیزی دارند که رسانه های سنتی ندارند: “شما مورد اعتماد هستید”

بایدن به سازندگان می گوید که آنها چیزی دارند که رسانه های سنتی ندارند: “شما مورد اعتماد هستید”

شناسهٔ خبر: 696110 -




در اولین کنفرانس اقتصاد خالقان کاخ سفید، محبوب‌ترین مردی که از آن بازدید کرد، یک سوپراستار TikTok یا یک محبوب YouTube نبود. این رئیس جمهور جو بایدن بود که بر نقش سازندگان رسانه های اجتماعی در شکل دادن به افکار عمومی تاکید کرد.

پرزیدنت بایدن با اشاره به تولیدکنندگان محتوا گفت: «تا حدود سه، چهار ماه پیش، من توجه زیادی به دنبال کردن شما نداشتم. او بيان کرد که نوه‌اش به او گفته است که نگاه دقیق‌تری به این موضوع بیندازد که چگونه رسانه‌های اجتماعی به افراد بیشتری این شانس را می‌دهند تا به یک پلتفرم بزرگ دست یابند.

او با من تماس گرفت و گفت: "پاپ، شما باید شروع به گوش دادن به این بچه ها کنید." و به همین دلیل می‌خواستم شما را به کاخ سفید دعوت کنم.»

رئیس جمهور - و نوه اش - یک نکته دارند. طبق مطالعه‌ای از مرکز تحقیقات پیو، حدود نیمی از بزرگسالان ایالات متحده حداقل گاهی اخبار خود را از رسانه‌های اجتماعی، که شامل سازندگان محتوا نیز می‌شود، دریافت می‌کنند.

بایدن درباره مطبوعات سنتی گفت: «دیگر هیچ سردبیری وجود ندارد. "شما می خواهید نام خود را در اخبار بیاورید. شما می خواهید یک کلیک دریافت کنید. همیشه بهتر نیست که آن را با انجام یک کار مثبت به دست آوریم.»

صرف وجود یک رویداد اقتصاد سازندگان در کاخ سفید، به ویژه در زمانی که برخی از قانونگذاران در تمایز بین Roku و YouTube مشکل دارند، راهگشا است. پس از آن، کاخ سفید در رابطه با نقش رو به رشدی که سازندگان در پیام‌های سیاسی می‌توانند ایفا کنند، پیش‌فرض‌های مستمری انجام داده است. کریستین تام، مدیر دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید، به یکی از افراد ثابت VidCon تبدیل شده است. تلاش بایدن برای انتخاب مجدد (که از دولت او جدا است و از آن زمان توسط کمپین معاون رئیس جمهور کامالا هریس جذب شده است) تا جایی پیش رفت که یک مدیر میم را استخدام کرد تا به رای دهندگان بومی دیجیتال بیشتری دسترسی پیدا کند.

بایدن همچنین هنگامی که سازندگان را در مورد مسائل مهمی مانند جنگ در اوکراین و کارایی واکسن کرونا توضیح داد، با آغوش باز آنها را در آغوش گرفت.

اعتبار تصویر: آنا مانی میکر / گتی ایماژ

حتی در خود کنفرانس اقتصاد سازندگان، برخی از سازندگانی که در پانل‌ها صحبت کردند، به نظر می‌رسید که احساسات پشت قوانینی مانند قانون ایمنی آنلاین کودکان (KOSA) را منعکس می‌کنند. این لایحه دو حزبی، که بایدن از آن حمایت می کند، وظیفه مراقبت را بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تحمیل می کند، اما می تواند عواقب ناخواسته ای داشته باشد که حریم خصوصی و ناشناس بودن دیجیتال را تهدید می کند. مشاور سیاست داخلی کاخ سفید Neera Tanden از KOSA به خوبی صحبت کرد، در حالی که خالقان Lexi Hidalgo و Jackie Aina هر دو اشاره کردند که فکر نمی کنند مردم باید بتوانند در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ناشناس باشند.

اگرچه بایدن در اظهارات خود به سلامت روان اشاره کرد، اما پیام اصلی او به سازندگان این بود که اعتماد مخاطبان خود را بدیهی نگیرند.

«شمارش تعداد دروغ هایی که مردم می شنوند به معنای واقعی کلمه بسیار دشوار است. آنها نمی دانند چه چیزی را باور کنند. "شما از راه هایی عبور می کنید که من فکر می کنم کل پویایی روش ارتباط ما را تغییر می دهد."

او سپس به شوخی بيان کرد که به همین دلیل است که سازندگان را به کاخ سفید دعوت کرده است. او گفت: «من دنبال کار هستم.

تضاد مطبوعات سنتی و رسانه های جدید در طول سخنان رئیس جمهور مشهود بود. حدود 100 بنیان‌گذار استارت‌آپ، سهامداران و خالقان صنعت - از جمله نویسندگان خبرنامه مستقل - بر کف اتاق پیمان هند نشستند، در حالی که مطبوعات از طرف رسانه‌های سنتی در یک منطقه جداگانه به استخر مطبوعاتی کاخ سفید پیوستند.

"این مطبوعات جعلی هستند یا مطبوعات واقعی؟" او گفت. "این یک شوخی بود. این یک شوخی بود.»

بایدن در پایان سخنانش به مخاطبان - اما نه مطبوعات - اجازه داد که سؤال بپرسند.

او گفت: «هر یک از غیر مطبوعاتی‌ها می‌خواهند از من سؤالی بپرسند، می‌توانید از من بپرسید». «ممکن است جواب ندهم. من می خواهم در موضوع بمانم. من نمی خواهم در مورد آنچه در سیاست خارجی در حال حاضر می گذرد صحبت کنم.

هنگامی که یکی از اعضای گروه مطبوعات از رئیس جمهور درباره سیاست ونزوئلا سوالی فریاد زد، استخر مطبوعات برای بقیه دیدار بایدن که در مجموع حدود 30 دقیقه به طول انجامید، از اتاق خارج شد. در هر صورت، این حادثه تنها خطی را که بایدن بین رسانه های سنتی و جدید ترسیم کرد، بیشتر کرد.

رئیس‌جمهور به سازندگان گفت: «بزرگ‌ترین چیزی که برای خود دارید و امیدوارم آن را حفظ کنید، این است که مورد اعتماد هستید. "تو مورد اعتماد هستی. و این تفاوت را ایجاد می کند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است