متن خبر

بازی های لینکدین در واقع سرگرم کننده هستند

بازی های لینکدین در واقع سرگرم کننده هستند

شناسهٔ خبر: 750862 -




من یک لذت گناه آلود دارم، و این نیست که فقط "Glee" را به طور کامل دوباره تماشا کردم (بله، حتی فصل های وحشتناک بعدی)، یا اینکه در زمان خود مقداری غیر خدایی از داستان های طرفداران هری پاتر را خوانده ام.

لذت گناه من این است که بازی های لینکدین را بازی می کنم.

برای پاسخ به این سوال واضح: صبر کنید، لینکدین بازی دارد؟ بله. در ماه مه، لینکدین سه پازل را از طریق لینکدین نیوز راه اندازی کرد، مانند نسخه نهایی بازی های نیویورک تایمز. پازل منطقی Queens (مورد علاقه من)، بازی کلمات Crossclimb (بسیار خوب) و بازی تداعی کلمات Pinpoint (یک بازی عالی نیست، اما هر چیزی) وجود دارد.

لینکدین استراتژی کلاسیک فناوری را اتخاذ می کند که ببیند چه چیزی برای یک شرکت دیگر کار می کند و سپس تلاش می کند تا آن موفقیت را تکرار کند، حتی اگر ممکن است انجام بازی ها در یک پلت فرم شبکه حرفه ای عجیب به نظر برسد. اما جای تعجب نیست که چرا NYT Games این الهام بخش را برانگیخته است. به نوعی، نیویورک تایمز اکنون یک شرکت بازی است - از دسامبر 2023، کاربران زمان بیشتری را در برنامه بازی های NYT صرف می کردند تا برنامه خبری آن.

لینکدین تنها نیست الان همه بازی دارند. اخبار اپل. نتفلیکس. یوتیوب. بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم آنها را سرگرم کنیم. با این حال، وقتی پازل‌های مختلف نیویورک تایمز را تمام کردم، هنوز هم چیزهای بیشتری می‌خواهم. اینطور نیست که قبل از Connections بازی Crossclimb LinkedIn را احساس می کنم، اما بازی ها به اندازه کافی خوب هستند که به من آن هجوم شیرین دوپامین را بدهند.

معمولاً بازی های لینکدین را در طول روز کاری انجام می دهم (با عرض پوزش برای رئیسم). گاهی اوقات به این دلیل است که من به لینکدین رفته‌ام تا چیزی را تحلیل کنم یا منبعی را جستجو کنم، اما بعد به یاد می‌آورم که می‌توانم چند دقیقه وقت بگذارم تا یک بازی کوچک انجام دهم. در مواقع دیگر، پس از خیره شدن بیش از حد طولانی به همان پیش‌نویس مقاله، ذهن من درگیر می‌شود، و استراحت کردن برای حل یک معمای رنگارنگ کوئینز، بازگشت به عقب و مواجهه دوباره با Google Doc را آسان‌تر می‌کند.

اما معلوم شد که چرا ما عاشق این بازی‌های فکری سریع و یک‌بار در روز هستیم، علمی وجود دارد.

من اخیراً با رایان داگلاس، یکی از بنیانگذاران DeepWell DTx صحبت کردم، که شرکت او بر این عقیده است که بازی های ویدیویی (در حد اعتدال) می تواند مزایای سلامت روانی داشته باشد. در برخی موارد، حواس‌پرتی مختصر یک بازی می‌تواند ما را از مارپیچ‌های افکار منفی بیرون بکشد یا به ما کمک کند از منظری جدید به یک مشکل بپردازیم.

داگلاس به TechCrunch گفت: «به عنوان مثال، اگر در حال بازی تتریس هستید، نمی‌توانید در مورد اینکه چقدر وحشتناک هستید، چقدر بدتان می‌آید، و هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد، و همه اینها صحبت بزرگی در ذهن خود داشته باشید. .

در سطح عصب‌شناسی، داگلاس توضیح داد که وقتی بازی می‌کنیم، سیستم لیمبیک را در مغزمان فعال می‌کنیم که مسئول هدایت استرس است. اما حتی اگر این عوامل استرس زا شبیه سازی شوند، مغز ما را به غلبه بر استرس به طرق مختلف عادت می دهند.

او گفت: "شما شروع به یادگیری در سطح ناخودآگاه می کنید، مسیرهای عصبی جدید را با سرعتی سریع ایجاد می کنید، و ترجیحاً آنها را در سطح ناخودآگاه انتخاب می کنید تا در آینده چگونه با این مسائل کنار بیایید." «اگر در این محیط خاص با [یک عامل استرس‌زا] کنار بیایید، عاملیت به دست آورده‌اید. شما کنترل دارید.»

این بدان معنا نیست که همه ما باید برویم و تمام روز پوکمون بازی کنیم - ابزارهای توسعه دهنده بازی ویدیویی که DeepWell می سازد برای استفاده درمانی در دوزهای 15 دقیقه ای تایید شده است. شاید به همین دلیل است که همه ما بسیار شیفته بازی هایی مانند Wordle و همچنین بازی های دیگر نیویورک تایمز (و LinkedIn) شده ایم که پایانی محدود دارند. شما هر روز یک پازل خود را انجام می دهید و سپس ادامه می دهید.

جاش واردل، خالق Wordle، قبل از خرید بازیش توسط نیویورک تایمز، در مورد موفقیت ویروسی خود با TechCrunch صحبت کرد.

من به نوعی به برنامه‌ها و بازی‌هایی که توجه بی‌پایان شما را می‌خواهند مشکوک هستم - مثلاً در سیلیکون ولی کار می‌کردم. واردل گفت، می دانم چرا آنها این کار را می کنند. "من فکر می کنم مردم اشتهایشان برای چیزهایی است که آشکارا چیزی از شما نمی خواهند."

با وجود این، واردل درست او میگوید - البته، بازی‌های محبوب لینکدین من چیزی از من می‌خواهند: توجه من. و اگر صادق باشم، در ماه‌های اخیر خیلی بیشتر از همیشه وقت خود را در لینکدین صرف کرده‌ام.

طبق داده های خود لینکدین، رفتار من یک ناهنجاری نیست. این شرکت بيان کرد که از آغاز ماه جولای، تعامل بازیکنان جدید حدود 20 درصد در هفته در هفته افزایش یافته است. لینکدین همچنین متوجه کشش قوی در کاربرانی شده است که بعد از انجام بازی ها مکالمه را شروع می کنند. وقتی یک بازی را کامل می‌کنید، می‌توانید ببینید کدام یک از اتصالات شما نیز بازی کرده‌اند، که حدس می‌زنم برخی از افراد از آن به عنوان فرصتی برای #شبکه استفاده می‌کنند. من این کار را نمی‌کنم، اما باز هم، بیشتر مکالمات من در لینکدین فقط به دوستانم پیام "سلام" می‌دهم، زیرا به دلایلی این برای من خنده‌دار است.

پس ، وارد لینکدین شوید و قلب خود را بازی کنید ... و سپس حدود چهار دقیقه بعد، به چرخه بی امان سرمایه داری جهانی بازگردید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است