سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

ایکس باکس در حال حاضر بر روی “ارائه بزرگترین جهش فنی که تا به حال در یک نسل سخت افزاری دیده اید” متمرکز شده است.

(اعتبار تصویر: پاتریک تی فالون/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ) رئیس ایکس باکس، سارا باند، تایید کرده است که این شرکت در حال حاضر مشتاقانه منتظر نسل بعدی سخت افزار است و قصد دارد "بزرگترین جهش فنی را که تا به حال در یک نسل سخت افزاری دیده اید" ارائه دهد. باند در آخرین قسمت از پادکست رسمی ایکس باکس که امروز (15 فوریه) پخش شد، در این مورد صحبت کرد و به برنامه های ...
کنترلرهای Microsoft Corp. Xbox Design Lab در طول E3 نمایش داده می شوند
(اعتبار تصویر: پاتریک تی فالون/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

رئیس ایکس باکس، سارا باند، تایید کرده است که این شرکت در حال حاضر مشتاقانه منتظر نسل بعدی سخت افزار است و قصد دارد "بزرگترین جهش فنی را که تا به حال در یک نسل سخت افزاری دیده اید" ارائه دهد.

باند در آخرین قسمت از پادکست رسمی ایکس باکس که امروز (15 فوریه) پخش شد، در این مورد صحبت کرد و به برنامه های این شرکت برای ایکس باکس در آینده پرداخت. در حالی که او وارد جزئیات نمی شود، او اذیت کرد که برخی از اخبار سخت افزاری "این تعطیلات" به اشتراک گذاشته می شود، پس به نظر می رسد که در پایان سال چیزهای زیادی برای هیجان وجود دارد.

او گفت: "چیزهای هیجان انگیزی در سخت افزار منتشر می شود که ما در این تعطیلات به اشتراک می گذاریم، و همچنین روی نقشه راه نسل بعدی سرمایه گذاری می کنیم." چیزی که ما واقعاً روی آن متمرکز شده‌ایم، ارائه بزرگترین جهش فنی است که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری دیده‌اید، که آن را برای بازیکنان و سازندگان و چشم‌اندازهایی که در حال ساختن هستند، بهتر می‌کند.»

قسمت پادکست مملو از اخباری بود که طرفداران باید آن را تشریح کنند، به ویژه از جمله تأیید اینکه چهار بازی ایکس باکس که قبلاً به عنوان انحصاری کنسول منتشر شده بودند ، در آینده برای پلتفرم های دیگر در راه هستند. این به دنبال هفته‌ها شایعه در مورد طیف گسترده‌ای از بازی‌های ایکس‌باکس است که برای عرضه چند پلتفرمی در نظر گرفته شده‌اند.

در پاسخ به این موضوع، فیل اسپنسر، رئیس بازی‌های مایکروسافت تأیید کرد که هیچ تغییر گسترده‌تری در «استراتژی انحصاری اساسی» ایکس‌باکس در دست اجرا نیست. او مستقیماً نام بازی‌ها را هم ذکر نکرد، اما اشاره کرد که دو تای آن‌ها «جامعه محور» هستند و دو تای دیگر «بازی‌های کوچک‌تری هستند که هرگز واقعاً به‌عنوان انحصاری پلتفرم ساخته نمی‌شوند». همچنین مشخص شد که نه استارفیلد و نه ایندیانا جونز و دایره بزرگ در میان این ترکیب قرار ندارند.

در حال حاضر مشخص نیست که این چهار بازی چه زمانی منتشر می شوند، اما اسپنسر اظهار داشت که تیم هایی که روی آنها کار می کنند "برنامه هایی را اعلام کرده اند که خیلی دور نیستند"، پس طرفداران فقط باید این فضا را تماشا کنند.

به دنبال ارتقای تجربه بازی ایکس باکس خود هستید؟ حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین کنترل‌کننده‌های ایکس‌باکس و همچنین فهرست بهترین نمایشگرهای Xbox Series X را تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو